Anbefalte innlegg

Ubeskrivelig godt å få igjen førerkortet etter ett år uten, ja! Blir nesten som å få tilbake ballene sine etter å ha vær ett år uten:D

Noen som trenger billige deler fra en 85 Golf 1.6? KOM OG PLUKK!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pøsh. Kan du tru. Får aldri igjen det førerkortet du :D

Trynefaktor spiller nok en vesentlig rolle, så da bør det være grei skuring! *kremt* *rette på slipsknuta*

gudd løkk fra en som er kjent med hvor stuslig det er å gå uten ;) hehe. men ett år har jaggu gått fort! verst 2 første månedene også rant det på!

Ja, jeg har gått 6 mnd uten nå. For min del så synes jeg de 3 første ukene var verst. Nå synes jeg ikke det er så ille egentlig, men det er interessen for bil som gjør at det er så kjipt å ikke få lov til å kjøre :)

Mads formulerte det egentlig veldig bra. Uten baller så har man jo også mistet muligheten til å dyrke en av "interessene":p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ubeskrivelig godt å få igjen førerkortet etter ett år uten, ja! Blir nesten som å få tilbake ballene sine etter å ha vær ett år uten:D

Noen som trenger billige deler fra en 85 Golf 1.6? KOM OG PLUKK!

Hvordan vet du det? Hvordan det er å være uten baller altså.. :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle slenge ut denne her også. Selvom den ligger under "tilbud" allerede.

Hei folkens.

Da har jeg begynt som Herbalife distributør. Og driver pr dags dato å bygger opp en salgsavdeling i Hamar på dette. Vi har allerede opprettet utsalgssted fra en leilighet som ikke er i bruk og har masse varer på lager.

Jeg har fått opp nettbutikken min nå, så her er det bare å handle folkens ;) Her er det enn så lenge bare mulighet for å betale med faktura, men her vil det etterhvert bli muligheter for å betale med kredittkort.

Her finner man ett skjema man kan fylle ut for å få tilsendt en infovideo på mail om produktene vi fører.

Her finner man ett skjema man kan fylle ut for å få tilsendt en infovideo på mail om forretningsmulighetene innad i Herbalife.

Alle medlemmer i VACN får 15% rabatt på utsalgsprisene i nettbutikken. Husk å merke orderen din med "VACN klubb medlem". Dette vil selvfølgelig bli sjekket opp mot medlemsbasen.

Har dere spørsmål kan disse tas via følgende kontaktpunkter, kan eventuelt postes her også, men må da påberegne noe behandlingstid:

Telefon: 97523518

Mail: herbalife.hamar@hotmail.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Hans Kjetil nevnte tidligere i tråden var Brumunddal Næringspark lite positive til "bilmekking".

Men har snakka med noen som faktisk har verksted der. Vet ikke hvor mye de betaler men..

http://www.brumunddal-naeringspark.no/index.php?id=2

De har da en del ute til leie. Noen som kanskje kan sjekke ut dette? Eventuelt dra en gjeng av oss å se på noen lokaler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan vet du det? Hvordan det er å være uten baller altså.. :-)

Hadde mine på utlån til en steril stakker nedi Uganda som sleit med å stifte familie:D Litt treig postgang, så tok sin tid før jeg fikk de tilbake.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Hans Kjetil nevnte tidligere i tråden var Brumunddal Næringspark lite positive til "bilmekking".

Men har snakka med noen som faktisk har verksted der. Vet ikke hvor mye de betaler men..

http://www.brumunddal-naeringspark.no/index.php?id=2

De har da en del ute til leie. Noen som kanskje kan sjekke ut dette? Eventuelt dra en gjeng av oss å se på noen lokaler?

prate med dem på mail for littsiden og dem hadde ikke noe lokaler som passet til lagring og noe skruing av bil sa dem. men dem skule si fra vis det ble noe ledig. men om dem gjør det er noe annet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prate med dem på mail for littsiden og dem hadde ikke noe lokaler som passet til lagring og noe skruing av bil sa dem. men dem skule si fra vis det ble noe ledig. men om dem gjør det er noe annet.

Aha.. Slengte inn en mail jeg også, så får se hva jeg får i svar.. Nevnte ikkenoe med bil i det hele tatt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I HAZ INTRANETZ!!!

da blir det vel fart her tenker jeg hehe. :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå ska jeg ut å skru golf i 11 minus :(:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er inne på jobb.. Har opp vindu pga det er for varmt her..

Hehe Simen, du får si fra om det blir for mye for deg.

Så skal jeg lære deg hvordan du skrur av pc'n din :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kansje det blir mer liv her igjen da når du har nett :P heheh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har forsåvidt holdt seg under minusgrensa her i dag også, men ikke så ille som hos deg, gudskjelov:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fack! Har vært en foreløpig ny kulderekord her i natt, men den er fortsatt 5 grader mildere enn det er hos deg i dag:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

14 grader her inatt :P og det er meldt bittelitt snø, men trur det ikke før jeg får se det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hat over black ops!!!!!!!!!

why ? : p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

why ? : p

Det er jo så sosialt og gøy!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo så sosialt og gøy!!!

Hahaha : p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel slenge inn et inlegg i tråden her jeg oså....

-9 i Øverbygda i Gausdal nå....var -12 i dag tidlig.

Ellers....ny jobb over nyttår :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.