#701 Skrevet November 9, 2010 15 minus her nå tror det blir kaldt inatt!!! hvor starter du ny jobb da roger ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#702 Skrevet November 9, 2010 Skal begynne som mekaniker igjen etter 3 år med opphold, skrev under kontrakt med Fyksen Servicesenter i forrige uke Så forflytter meg egentlig bare ut døra og inn på verksted i forhold til der jeg jobber idag hos MECA. Hufff...-15 ja, *brrr* kaldt uten snø, snakka med noen på Dovre i dag på tlf, var -19 der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#703 Skrevet November 9, 2010 ikke lenger nei hehe grattis da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#704 Skrevet November 9, 2010 Jobba 5 år hos Møller først, så MECA nå i 3 år....og lysten kom tilbake igjen, forandring fryder også må man drive med det man har lyst til, og der man har fagbrev. Håper og kunne få opplæring i Rototesten og optimering av biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#705 Skrevet November 9, 2010 Je har akkurat starta i ny jobb ama.. -1.5 grader her og senga lokker fristende.. Edit: Eller, ny jobb er det ikke da.. Vært der i snart 2mnd nå vel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#706 Skrevet November 10, 2010 -1,2 her. Og snøen kom, så da har jeg endelig fått flådd den jævla Audien litt: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#707 Skrevet November 10, 2010 hey håå nå er det jul igjen nå blir det juleøl og pils igjen : D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#708 Skrevet November 10, 2010 Hat over black ops!!!!!!!!! Spiller du online da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#709 Skrevet November 10, 2010 Kjem det no snø snart så man får sladde litt ell? ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#710 Skrevet November 10, 2010 ser dårlig ut for snø snaart ha meg sierra så best det kommer snø! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#711 Skrevet November 10, 2010 Spiller du online da? Har ikke prøvd ennå, black ops er ikke det mest spennende... Men kanskje noen andre spill etter hvert! Bilspill:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#712 Skrevet November 10, 2010 Kjem det no snø snart så man får sladde litt ell? ? Driv itte med slædding jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#713 Skrevet November 10, 2010 Driv itte med slædding jeg. Haha, jeje! :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#714 Skrevet November 10, 2010 Kjem det no snø snart så man får sladde litt ell? ? Stikkord: Toten:D ser dårlig ut for snø snaart ha meg sierra så best det kommer snø! Hvorfor har du valgt Sierra foran alle de andre bakhjulstrekkerne? Bare spør:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#715 Skrevet November 10, 2010 kom 1 cm på elverum idag men ikke en dritt på hamar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#716 Skrevet November 10, 2010 Stikkord: Toten:D Hvorfor har du valgt Sierra foran alle de andre bakhjulstrekkerne? Bare spør:) Fordi han får en billig med fullt servicehefte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#717 Skrevet November 10, 2010 Haha, jeje! :-P Men er faktisk sant. Jeg må være snill i år altså. Skal jo tross alt bli slik som ingen liker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#718 Skrevet November 10, 2010 helt rett som simen sier får den billig. Er kun 2 eiere, fullt servicehefte, ganske bra stand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#719 Skrevet November 10, 2010 Da skjønner jeg;) Coupe, 4-dørs, stasjonsvogn eller sedan, da? Motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#720 Skrevet November 10, 2010 Da skjønner jeg;) Coupe, 4-dørs, stasjonsvogn eller sedan, da? Motor? Stv, mener det va 2,0 dohc ekke heeelt sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#721 Skrevet November 10, 2010 noen som har en Pioneer DEQ-P90 dsp liggende å slenge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#722 Skrevet November 10, 2010 Stv, mener det va 2,0 dohc ekke heeelt sikker Najs! Da er det nok med servo også da, og da er det faktisk en meget morsom og god sladdebil. Hadde en lik en som gikk baklengs inn i ei lyktestolpe etter et par dager, og sjelden har det vært mer kjipt å ødelegge en vinterbil:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#723 Skrevet November 10, 2010 ja er servo på den , satse på at jeg ikke kjører av hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#724 Skrevet November 10, 2010 da begynner det og bli dårlig tid for og melde seg på (H)juleborde. betaling som påmelding innen den 12.11 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=197728 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#725 Skrevet November 11, 2010 Kristin: Har du spilt black ops? Jeg kjøpte det i går, blir vel å installere det til uka når jeg får friuke tenker jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...