#7251 Skrevet Juni 28, 2011 haha mener du babla litt om den billigste Babla gjorde jeg garantert, hadde jo munnen full av bågar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7252 Skrevet Juni 28, 2011 det hadde du haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7253 Skrevet Juni 29, 2011 ingen som tilfeldigvis har indre drivakselmansjett til golf 4 her(venstre side)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7254 Skrevet Juni 29, 2011 (endret) Jeg har faktisk skrudd,rydda og testkjørt audin i dag : eek : gammel vs ny del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7255 Skrevet Juni 29, 2011 da har jeg lagt inn bud på ENDA en 2'er vr6, så får vi se om denne kanskje blir min da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7256 Skrevet Juni 29, 2011 hvilken da ? ja den oransje ble jo ikke din heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7257 Skrevet Juni 29, 2011 hvilken da ? ja den oransje ble jo ikke din heheh http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results;AdItemId=1340665;AdItemText_Match=;County2_Split=%3A10015;Price_Max=;Price_Min=;checkbox=on;chkfuel1=on;xBrand_Multiple=1100503;xMileage_Max=;xMileage_Min=;xModel_Multiple=1207552;xTransmission=0;xYearModel_Max=;xYearModel_Min= denna Nei ble ikke det gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7258 Skrevet Juni 29, 2011 Syns lakkjobben så rimelig shabby ut på de bildene som var jeg men. Er den godkjent med VR6 denne da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7259 Skrevet Juni 29, 2011 er vell tråd om denna her en plass ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7260 Skrevet Juni 29, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=216283 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7261 Skrevet Juni 29, 2011 Gamle bilen til Frank Skare som mistet skiltene på biltilsynet pga no miks med chassinr.. Skal vistnok ha flytta alt av deler over på et annet chassi...........? Eller kanskje bare fått enda et nytt chassinr? Ikke vet jeg... Men som Rolf sier... Er bilen rulla eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7262 Skrevet Juni 29, 2011 Endelig ferdig med bilen til egil, ble bare 17timer trur jeg må justere opp prisene litt Håper du ble fornøyd egil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7263 Skrevet Juni 29, 2011 Men som Rolf sier... Er bilen rulla eller? Akkurat det lurte jeg også på når jeg så den annonsa. Enten rulla eller lakka med sprøyte og alt for høyt trykk. Men ser man på nerbilde av golf emblemet bak og hvor dårlig dekke det er i karosskjøten ser den vel helst rullemala ut Når lakken er så dårlig på bilder er den ikke akkurat bedre i real life for å si det sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7264 Skrevet Juni 29, 2011 Sånne biler holder jeg meg langt unna gitt. Da er det bedre å kjøpe deler å bygge selv. Det er vannvittig enkelt å bygge en golf 2 på denne måten kjapt. Såfremt man har alle de riktige delene så er det jo kun en helg å montere bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7265 Skrevet Juni 29, 2011 hehe, nei. Den orangsje ble ikke din den gitt:P Men den der såg ut som det var tørrsprøyta, hvertfall på den siden jeg ser:) Står jo også i den tråden som Kim Rune fant att den var ombygd igjen ulovlig med no chassikluss? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7266 Skrevet Juni 29, 2011 Var på Polet idag Da jeg så denne, så måtte jeg selvsagt kjøpe den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7267 Skrevet Juni 29, 2011 Det driv å småklunker i forstillinga mi om dagen. Gjerne når jeg svinger litt eller bremser ned noen ganger. Når jeg svinger tenker jeg at det er tørr fjærbeinslager. Men når det også noen ganger kommer når jeg bremser ned så vet jeg ikke helt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7268 Skrevet Juni 29, 2011 Det driv å småklunker i forstillinga mi om dagen. Gjerne når jeg svinger litt eller bremser ned noen ganger. Når jeg svinger tenker jeg at det er tørr fjærbeinslager. Men når det også noen ganger kommer når jeg bremser ned så vet jeg ikke helt ? Kan også være driv knute?! Kanskje ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7269 Skrevet Juni 29, 2011 noen som vet sånn ca det koster og få tilsendt 4 felger fra statene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7270 Skrevet Juni 29, 2011 noen som vet sånn ca det koster og få tilsendt 4 felger fra statene? Spør de som selger de. de vet det som regel. men ratt 200-500usd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7271 Skrevet Juni 29, 2011 fant det ut selv,de tar 380$ for 4 felger. lurer på om dette hadde passet på golfen jeg: http://www.vrwheels.com/amisted-p-3692.html lurer på hva senterhullet er på de felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7272 Skrevet Juni 29, 2011 er feil boltsirkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7273 Skrevet Juni 29, 2011 kan få kjøpe mine til høsten stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7274 Skrevet Juni 29, 2011 er feil boltsirkel vet det,men går og få forandret den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7275 Skrevet Juni 29, 2011 kan få kjøpe mine til høsten stian det blir nok over budsjettet mitt,regner med at det blir huskjøp neste år,bare besteforeldrene mine får omsorgsleilighet snart: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...