Anbefalte innlegg

Da satt jeg hjemme å spiste. Dro først på trening 13.15 ;)

Har du vitner eller? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mads Kristian, du får passe deg for å bryte sperrelinja og innkjøring forbudt skiltet ved Lefdal, politiet viser ingen nåde der : bh :

Hehe, jeg MÅTTE bare den veien selv om jeg veit det ikke er lov:p Var sulten, så gadd ikke å bruke hele 30sek på å snu:o

Hvor var du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neeeh.. Stå opp da tru?

Endelig helg da :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neeeh.. Stå opp da tru?

Endelig helg da :-)

Stå opp NÅÅÅ?: eek : Noen som har det... Hatt ferie i 2 uker jeg nå, men har ei lita ei på snart 2 år som har funnet ut hvordan hu klatrer ut av sprinkelsenga, og da samtidlig fått det for seg at dagen starter 05:30 - 06:00 tiden.. : bh :

Da løper hu rett inn til sin storebror og vekker han og da er hele sirkuset i gang. kl.07:00 tiden begynner de allerede å suttre og gni seg i øyene fordi de er trøtte!!!

Frustrert???? Tjaaaaaaaaaaa: klø :

Har flere ganger vurdert å lage lokk over springelsenga hennes, men er vel kanskje ikke helt bra det heller :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så lenge du ikke tar bilder og legger ut på forumet så er det i orden, men illustrasjonsbilder kan du jo lage.. Jeg skal ikke sladre! :D

Er stått opp nå da, gidder ikke ligge lenge våken og alene i senga før jeg står opp gitt, tror det blir omelett til frokost i dag, fått litt dilla på omelett for tia.. Mmmmm!! :D

Ligger MECA bortover Strandvegen forresten? Jeg har bestilt no deler der, men har aldri sett noe meca her jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så lenge du ikke tar bilder og legger ut på forumet så er det i orden, men illustrasjonsbilder kan du jo lage.. Jeg skal ikke sladre! :D

Er stått opp nå da, gidder ikke ligge lenge våken og alene i senga før jeg står opp gitt, tror det blir omelett til frokost i dag, fått litt dilla på omelett for tia.. Mmmmm!! :D

Ligger MECA bortover Strandvegen forresten? Jeg har bestilt no deler der, men har aldri sett noe meca her jeg..

Ja det stemmer. Ligger i samme bygg som den caravan sjappa. Het Bilens Varehus før.. Eller også kalt Tvilens Horehus :P Er samme eiera men kjøpt opp av Meca :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åja, da skal jeg vel finne det.. Noen som har et sted man kan stå innunder tak å skru litt? :P

Lurer på å kjøre til trøndelag bare for å overhale et par bremsekalippere, men blir litt drøyt det og syns jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åja, da skal jeg vel finne det.. Noen som har et sted man kan stå innunder tak å skru litt? :P

Lurer på å kjøre til trøndelag bare for å overhale et par bremsekalippere, men blir litt drøyt det og syns jeg..

Snart så har jeg det :P Men rekker nok ikke å få opp tak på garasjen min i dag tror jeg, hehe.

Rett ovenfor deg, Ungdomshuset som det ble kaldt hadde en dag i uken der folk kunne låne verkstedet der osv.. Var vel noe igjennom kommunen det da. Slik ungdomskontakt greier.. Vet ikke om de fortsatt har noe slikt der? Er det noe virksomhet på den trail-bana der enda da? Det var også noe ungdomskontakt greier..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er vel for gammal for det..? :P

Det er en del folk som ferdes oppe ved noe motorgreier rett nedenfor jernbanen oppi der, aldri vært å sett hva det er forno.

Joooodaaa!! Få på tak på garasjen din i dag da! haha.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er vel for gammal for det..? :P

Det er en del folk som ferdes oppe ved noe motorgreier rett nedenfor jernbanen oppi der, aldri vært å sett hva det er forno.

Joooodaaa!! Få på tak på garasjen din i dag da! haha.. :P

Har vel vært folk i alle aldrer der oppe har jeg sett.. Men når sant skal sies...... Neida skal ikke si noe stygt om noen jeg.. Men det er ikke folk jeg henger med som holder på der oppe ihvertfall;)

Ja okey da... Men vi må oppå rudshøgda å hente takstolene først, men jeg putter de baki golfen bare :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, var det jeg og tenkte ja.. Men men, får se hva jeg får til, kanskje jukse litt å kjøre på jobb å skru litt, om det lar seg gjøre.. Men tviler litt på at det er noe aksept for dét.. Såeh, kanskje jeg utsetter det til ferien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, var det jeg og tenkte ja.. Men men, får se hva jeg får til, kanskje jukse litt å kjøre på jobb å skru litt, om det lar seg gjøre.. Men tviler litt på at det er noe aksept for dét.. Såeh, kanskje jeg utsetter det til ferien.

Hvis det hjelper har jeg samma problemet :P bare at jeg må bytte klosser. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må og bytte klosser i samme slengen, bytta de sist gang i påska, så ja noe er feil her.. :P

Men eeeeendelig!! Nå reiste frøkna for å sjekke ut "den nye scrappebutikken"!! Så nå er det full fres på stereoen vertfall!

Får nesten den samme følelsen som når jeg var 13år og fikk huset for meg sjøl, haha :D

Åsså må jeg på biltema å kjøpe det bremsestempelverktøyet da, igjen.. Kjøpte jo det til påske, og bytta klossene når jeg likevel var hjemme hos fattern i påska, og la igjen verktøyet der oppe :D Kløøna.. ^^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det hjelper har jeg samma problemet :P bare at jeg må bytte klosser. hehe

Du kæn kjøre på jønnet ei stønn så dæ gå så bra atte :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, så fåkkings genialt.. :D

"Rasist det er jeg ikke, men har kikka litt på skrå! For Ali kjører Audi og Hansemann må gå!"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg her?:) Jeg har lettsykkellappen ifra før. Så mye jobb og penger det er for å få Mellomtung sykkel og tungsykkel?: )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det er kun oppkjøring. Var ihvertfall det før

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du må ha x antall kjøretimer pluss oppkjøring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahha konge sang Stig :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAAHAHA! Jeg hører på Britney Spears og får "fot"!! :D

Somebody stop me!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAAHAHA! Jeg hører på Britney Spears og får "fot"!! :D

Somebody stop me!!!

Det sier mer om stereo`n din en Britney Spears :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg her?:) Jeg har lettsykkellappen ifra før. Så mye jobb og penger det er for å få Mellomtung sykkel og tungsykkel?: )

Før så var det bare oppkjøring :P

Jeg driver og tar lappen nå, og har lett fra før. Så man slipper Teorien og prøva og en del timer mindre enn de andre.

da er det først:

- 1 kjøretime

- Sikkerhetskurs Bane ( 2t teori, 2 t kjøring )

- Sikkerhetskurs Landevei ( 2 t teori, 2 t kjøring)

- så et x antall kjøretimer før du er klar for oppkjøring.

Kjøretime 620,-

Veiledningstime 620,-

Sikkerhetskurs på bane 3530,-

Sikkerhetskurs landeveg Tung mc 3710,-

Leie av mc til førerprøven 1240,-

Gebyrer til Statens Vegvesen pr. 1 januar 2011

Førerkort 220,-

Bilde 65,-

Så blir fort noen kroner :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før så var det bare oppkjøring :P

Jeg driver og tar lappen nå, og har lett fra før. Så man slipper Teorien og prøva og en del timer mindre enn de andre.

da er det først:

- 1 kjøretime

- Sikkerhetskurs Bane ( 2t teori, 2 t kjøring )

- Sikkerhetskurs Landevei ( 2 t teori, 2 t kjøring)

- så et x antall kjøretimer før du er klar for oppkjøring.

Kjøretime 620,-

Veiledningstime 620,-

Sikkerhetskurs på bane 3530,-

Sikkerhetskurs landeveg Tung mc 3710,-

Leie av mc til førerprøven 1240,-

Gebyrer til Statens Vegvesen pr. 1 januar 2011

Førerkort 220,-

Bilde 65,-

Så blir fort noen kroner :P

Så det blir ca 10000 tusen uansett?: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.