#7351 Skrevet Juli 1, 2011 haha, driver med alle kabler opp til 240kvadrat jeg men jeg har litt mere futt i kablene mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7352 Skrevet Juli 1, 2011 gris: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7353 Skrevet Juli 1, 2011 Noen av dere gutta som har en hdmi kabel over gjennomsnittet bra kvalitet? Tenker kabel til tusen kr meter her. Skulle testa ut litt mellom tv og blu-ray og om jeg skal invistere litt kabel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7354 Skrevet Juli 1, 2011 Noen av dere gutta som har en hdmi kabel over gjennomsnittet bra kvalitet? Tenker kabel til tusen kr meter her. Skulle testa ut litt mellom tv og blu-ray og om jeg skal invistere litt kabel. Hadde en "monster hdmi 1000HDex" ( ca 900 for 2 m) når jeg kjørte projektor på anlegget. Meeeen har rota bort kabelen så er jo til ingen nytte for deg det Men merka forskjell på den og de billigeste Men du bør ha det argeste av det ypperste for at du skal se de "sinnsyke" forskjellene. sitat HI-FI klubben. "OBS: En dyrere HDMI-kabel gir deg ikke bedre lyd og bilde, men et digitalt signal kan være følsomt ovenfor forstyrrelser, spesielt over lengere strekk. Derfor kan en bedre kabel i enkelte tilfeller løse problemer med signaloverføresel mellom kilde og tv/projektor." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7355 Skrevet Juli 1, 2011 Hadde en "monster hdmi 1000HDex" ( ca 900 for 2 m) når jeg kjørte projektor på anlegget. Meeeen har rota bort kabelen så er jo til ingen nytte for deg det Men merka forskjell på den og de billigeste Men du bør ha det argeste av det ypperste for at du skal se de "sinnsyke" forskjellene. sitat HI-FI klubben. "OBS: En dyrere HDMI-kabel gir deg ikke bedre lyd og bilde, men et digitalt signal kan være følsomt ovenfor forstyrrelser, spesielt over lengere strekk. Derfor kan en bedre kabel i enkelte tilfeller løse problemer med signaloverføresel mellom kilde og tv/projektor." Har ikke noen spesifike forrstyrrelser og kun 1m så ikke lange biten. Men når en halvgod kabel koster 1000 så vil jeg vite med sikkerhet at jeg får forskjell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7356 Skrevet Juli 2, 2011 Så lenge kabelen holder den standarden du ønsker så skal det ikke være noe å hente på så korte kabler, Rolf. Men jeg oppgraderte fra HDMI 1.2 til 1.4, og det var der natt og dag ble forskjell hos meg vertfall. Da plutselig fikk jeg "DTS Master-HD" lydsporet inn på receivern min, om jeg kjørte det samme lydsporet med 1.2-versjonen så sto det bare DTS i displayet. De jeg kjøpte sist hadde også noe som heter HD-lock, altså får du skrudd fast kablene i receiver og andre enheter, det er jeg jævlig glad for, for når jeg drar frem benken og skal tørke støv og slikt så kunne du alltid før regne med at en hdmi-kabel løsna litt, men det er historie nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7357 Skrevet Juli 2, 2011 Når kom hdmi 1,4? Kanskje jeg skal prøve og kjøe meg nye kabler.. Er jo kabler til 1000kr nå,men gret og oppgradere litt, fått ny annlegg, surround reciver og hd-pvr boks, så mangler kun kablene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7358 Skrevet Juli 2, 2011 HDMI 1.4 was released on May 28, 2009, and the first HDMI 1.4 products were available in the second half of 2009. http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7359 Skrevet Juli 2, 2011 Takk! Da skal jeg kjøpe meg 3 slike 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7360 Skrevet Juli 2, 2011 Hahaha, jeg får tullflir her jeg sitter..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7361 Skrevet Juli 2, 2011 Stig Arne har spist krone is med jordbær i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7362 Skrevet Juli 2, 2011 Så lenge kabelen holder den standarden du ønsker så skal det ikke være noe å hente på så korte kabler, Rolf. Men jeg oppgraderte fra HDMI 1.2 til 1.4, og det var der natt og dag ble forskjell hos meg vertfall. Da plutselig fikk jeg "DTS Master-HD" lydsporet inn på receivern min, om jeg kjørte det samme lydsporet med 1.2-versjonen så sto det bare DTS i displayet. De jeg kjøpte sist hadde også noe som heter HD-lock, altså får du skrudd fast kablene i receiver og andre enheter, det er jeg jævlig glad for, for når jeg drar frem benken og skal tørke støv og slikt så kunne du alltid før regne med at en hdmi-kabel løsna litt, men det er historie nå Hmm må nesten finne ut hvilken versjon kabel jeg har da. Prøvde å lese meg fram til om det var noe synlig forskjell men fant ikke ut av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7363 Skrevet Juli 2, 2011 Det er ingen synlige forskjeller, Rolf. Da måtte du evt. spretta opp kabelen og sjekka hvor mange ledere det var i de og hvor mange som var i bruk osv. Men det er verdt å prøve uansett, men husk at det er greit å ha samme kvalitet fra bd-spiller til receiver og fra receiver til tv/projektor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7364 Skrevet Juli 2, 2011 Det er ingen synlige forskjeller, Rolf. Da måtte du evt. spretta opp kabelen og sjekka hvor mange ledere det var i de og hvor mange som var i bruk osv. Men det er verdt å prøve uansett, men husk at det er greit å ha samme kvalitet fra bd-spiller til receiver og fra receiver til tv/projektor. Jau. Trenger i tilfelle 2 x 1 meter hdmi. Fra blu-ray til forsterker og så fra forsterker til tv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7365 Skrevet Juli 2, 2011 Stig Arne har spist krone is med jordbær i dag Ikke endaaa!! De ligger i frysern..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7366 Skrevet Juli 2, 2011 Ikke endaaa!! De ligger i frysern..! Digg Ut å prøve some good shit fra deg jeg nå We are going high 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7367 Skrevet Juli 2, 2011 Hehe, jeg TROR ikke det er meningen du skal drikke de greiene der..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7368 Skrevet Juli 2, 2011 petter det ble jo ikke så mye da. er det den woksen jeg har kjøpt du har brukt på bilen min? så det ble mange dråper på bilen. er det ikke noen som gjør at alt vanne bare renner av også ? å så ble det jo skil maskin. så da blir det artig og se hvordan golfen blir om noen litt. så da er det bare og lære seg hvordan man bruker det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7369 Skrevet Juli 2, 2011 Hehe, jeg TROR ikke det er meningen du skal drikke de greiene der..! Samma det, funka gjorde det lell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7370 Skrevet Juli 2, 2011 petter det ble jo ikke så mye da. er det den woksen jeg har kjøpt du har brukt på bilen min?så det ble mange dråper på bilen. er det ikke noen som gjør at alt vanne bare renner av også ? å så ble det jo skil maskin. så da blir det artig og se hvordan golfen blir om noen litt. så da er det bare og lære seg hvordan man bruker det. mye godsaker der da nei, jeg brukte en annen voks (dodojuice banana armour) og er den som gjør at vannet blir til små dråper og renner av gi meg tilbakemelding på hvor holdbar den er den voksen du har der er minst like god og skal være litt mer holdbar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7371 Skrevet Juli 2, 2011 liten teaser fra det jeg driver med denne helga 50/50 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7372 Skrevet Juli 2, 2011 Det der ser jo veldig lovende ut da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7373 Skrevet Juli 2, 2011 ser veldig bra ut på det bilde, men det skulte seg noen litt dypere riper "under" vaskeripene(/swirls) som er værre å få bort så når ikke helt opp til "beste lakk" på neste treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7374 Skrevet Juli 2, 2011 Noen av dere som råner litt på Hamar i kveld da og har lyst til en liten tur ute på hjellum? Skulle nå hatt skyss til byen etter hvert. Edit. Ja jeg drikker. Ikke ubrukelig men i form. Sms til tlf 93263166 så er det best. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7375 Skrevet Juli 2, 2011 ser veldig bra ut på det bilde, men det skulte seg noen litt dypere riper "under" vaskeripene(swirls) som er værre å få bort så når ikke helt opp til "beste lakk" på neste treff Åååhh.. Jeg tenker det blir veldig mye bedre enn sånn det var jeg! Må nok til en hellakkering for å nå opp på utstilling - hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...