Anbefalte innlegg

Hvor kjappe er 034 til å levere a? Må bytte fjørtårnslager og ser at de påstår at de har noen som er litt mer holdbare.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de er vel kjappe til å sende ut men tar vel fort 1-2 uker i posten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du flere bilder Petter ?

Legg dem gjerne i tråden min :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, men ikke helhetlig :) kan legge noen der også lager jeg en egen show&shine tråd? eller?

IMG_6284.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, men ikke helhetlig :) kan legge noen der også lager jeg en egen show&shine tråd? eller?

Det høres ut som en plan :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enda et :P

IMG_6277-1.jpg

It has eyes!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydlig bil petter :)

Forresten noen som vet hvilken service en A4 1998 modell skal ha på de forskjellige kilometerstandene?

Passerte nettop 148,000 og kom plutselig opp melding om service gitt :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk :)

det står vel i serviceheftet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk :)

det står vel i serviceheftet?

Nei fant ikke noe nyttig informasjon der, Er egentlig bare masse ruter som km stand blir skrivet for hånd

Mulig jeg er blind men :P

edit: Evt om bare er noe ubetydelig som oljeskift osv, Ikke at oljeskift er ubetydelig men det er noe jeg gjør selv, om det går an og resette det selv eller om man må bruke vag com ?

Står forøvrig Service INSP

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i "bruksanvisninga" på bilen da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm jo, burde jo stå i noen av de manualene som er med, Får se på det i morgen, orker ikke begynne styre med det nå, Kan hende ratt står hvordan man resetter det også der, tror det gjorde det på fattern sin s60 vertfall :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg, Alexander Halvorsen og Steffen Jevnaker kjørte ordentlig lav rekord i natt :D Var så godt å kjenne at den slo nedi iblant :D weeee !

Får håpe Jan Inge og fruen syntes det var en koselig tur selvom det var en masete gjeng ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble en fin bot da,og et par prikker?

Neida, ingen politi der, men om de ser det er det ingen nåde :P

Hehe, jeg MÅTTE bare den veien selv om jeg veit det ikke er lov:p Var sulten, så gadd ikke å bruke hele 30sek på å snu:o

Hvor var du?

Møtte deg akkurat i det du svingte inn, jeg dro ut ;)

Noen av dere gutta som har en hdmi kabel over gjennomsnittet bra kvalitet? Tenker kabel til tusen kr meter her. Skulle testa ut litt mellom tv og blu-ray og om jeg skal invistere litt kabel.

Du merker forskjell på en eBay-kabel til 6 kroner, og en god kabel.

HDMI er digitalt, og det er jo "funker eller funker ikke" (egentlig :P)

Det er dog litt forskjell på terminering og skjerming.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, fant ikke noe som helst spesifikt i verken service boka eller manualen på bilen, står bare hva som blir gjort på olje service og total service, Men jaja, får holde med at følger med litt selv og bytter olje jevnlig, Er jo tross alt 13 år gammal bil.

Trengte vertfall ikke vag.com for og resette, var bare og dra litt her og der på trip tellern (:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelp! Noen som har bremsestempelverktøy jeg kan låne i et par timer ? :P driver og skal bytte klosser, men tenkte ikke på at det ikke holder med bare tvinge bak :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har men har ikke mulighet til å få henta og ordna det før i kveld.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelp! Noen som har bremsestempelverktøy jeg kan låne i et par timer ? :P driver og skal bytte klosser, men tenkte ikke på at det ikke holder med bare tvinge bak :P

Åsså må jeg på biltema å kjøpe det bremsestempelverktøyet da, igjen.. Kjøpte jo det til påske, og bytta klossene når jeg likevel var hjemme hos fattern i påska, og la igjen verktøyet der oppe :D Kløøna.. ^^

Det var nesten..! Men jeg titta på værmeldinga på fredag og fant ut at jeg nok ikke kom til å skru noe bil utendørs i helga, så jeg dro ikke å kjøpte sjøl, sorri! Men har en på Oppdal da, om du kjører dit for å hente den.. hehe :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har i verksted, men sikkert litt langt å kjøre:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, fader å stig arne :-P toten blir litt langt trur jeg :-P

Sent from my X10i using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Espen: Du får hilse og blinke neste gang:) Overså svaret ditt i stad:o

Ingen som har et Canon F1,8 50mm objektiv til salgs? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har et Canon F1,8 50mm objektiv til salgs? :P

Det er ikke mye for et helt nytt eller da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg veit det, men enda billigere for brukt:p Hehe. Trenger egentlig ikke, så derfor jeg vil kjøpe brukt:o Gjerrigknarken meg (yeah, right).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det forresten "Ta ut midler til bankkontoen din" jeg skal bruke på Paypal for å få penger over til bankkontoen min igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.