#7401 Skrevet Juli 3, 2011 Jeg har på åshøgda Joakim:-) sms 41249014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7402 Skrevet Juli 3, 2011 Jeg har på åshøgda Joakim:-) sms 41249014 Pass på så han får med hele settet da.. Mangla den plata når je lånte det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7403 Skrevet Juli 3, 2011 Pass på så han får med hele settet da.. Mangla den plata når je lånte det;) Ja, stemmer det. Men fikk du ikke brukt noen av de andre?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7404 Skrevet Juli 3, 2011 Åhhh! I morgen skal jeg til statens vegvesen Gleder meg ...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7405 Skrevet Juli 3, 2011 Ja, stemmer det. Men fikk du ikke brukt noen av de andre?:-) Alle de runde var der, men den firkanta mangla;).. Klarte det allikevel je: smil :.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7406 Skrevet Juli 3, 2011 å skifte fra xeon til halogen var jo plug & play:o:o:o Men noen som er gode på tysk her ? Bilen fikk skiftet " Zahnriemen" og " keilrippenriemen" på 110000km og så fikk den ny " Zahnriemen" igjen på 183000km Skjønner det er reimer men ikke hva slags:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7407 Skrevet Juli 3, 2011 Hei, jeg lure på om det noen tømmrere/snekkere her? Derfor jeg lurer er at i løpet av uka skal jeg ta en prat med sjefen (lønnsforhandliger) og jeg lurer på hva dere tjener? + goder. Der jeg jobber så ligger vi på 175kr timen (jobben holder verktøy) og noen har firma bil. Mvh Ringlund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7408 Skrevet Juli 3, 2011 Zahnriem er Tannreim. Og det eneste jeg klarer å skjønne at keilrippenriemen er, er reg.reim. Google it Så får du opp bilder også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7409 Skrevet Juli 3, 2011 å skifte fra xeon til halogen var jo plug & play:o:o:o Men noen som er gode på tysk her ? Bilen fikk skiftet " Zahnriemen" og " keilrippenriemen" på 110000km og så fikk den ny " Zahnriemen" igjen på 183000km Skjønner det er reimer men ikke hva slags:p Zahnreimen blir brukt om registerreim Keilrippenriemen er servo/viftereim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7410 Skrevet Juli 3, 2011 #filosoferer litt: hvis brødskiva di detter ned på gulvet med smørsida ned, er hele verden pålegget ditt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7411 Skrevet Juli 3, 2011 Ja Og da blir du mett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7412 Skrevet Juli 3, 2011 Hva skjer hvis en bil kommer opp i lysets hastighet for så å slå på lysene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7413 Skrevet Juli 3, 2011 lysene går på? så lenge det er en bil så er det ikke fysisk mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7414 Skrevet Juli 3, 2011 metallica live (på tv) : rock : Og brage, fått opp parabol enda ? ell så kan jeg sikkert hjelpe deg en dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7415 Skrevet Juli 3, 2011 Hva skjer hvis en bil kommer opp i lysets hastighet for så å slå på lysene? Hvis du skyter en pil med pil og bue stående stille så får denne f.eks en hastighet på 60m/s Hvis du gjøre det samme ut av takluka på bilen din i ca 100km/t eller 28m/s så blir hastigheten på bila i det den forlater bua 28+60m/s Velger og tro at det samme skjer med lyset Men lyshastighet er vel den høyest mulig oppnåelige hastigheten. Klarer man å få noe til å gå fortere enn det vil det vel rive hull i verdensrommet: klø : Metallica: rock :: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7416 Skrevet Juli 3, 2011 : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7417 Skrevet Juli 3, 2011 : rock : LITT stemning der nå med Enter Sandman: rock :: rock : Her er del heller ingen playback juks! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7418 Skrevet Juli 3, 2011 jaa er rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7419 Skrevet Juli 3, 2011 LITT stemning der nå med Enter Sandman: rock :: rock : Itte lite hell det på refernget heller det da:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7420 Skrevet Juli 3, 2011 Noen her som har noen klistremerker til overs som de vil bli kvitt? Kjøper gjerne for en billig penge alt er av interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7421 Skrevet Juli 3, 2011 Har en bunke klubbmerker uti garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7422 Skrevet Juli 3, 2011 Noen her som har noen klistremerker til overs som de vil bli kvitt? Kjøper gjerne for en billig penge alt er av interesse. Ja, hva vil du ha? Har pokemon, fotball, og backstreet boysklistremerker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7423 Skrevet Juli 4, 2011 fikk ikke sove, lå og vrei meg i senga og var urolig. sto opp, tok en pils. Kjente søvnen kom tilbake etter tredje slurken Er det et tegn på noe???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7424 Skrevet Juli 4, 2011 At du har feil døgnrytme? Jeg skulle egentlig legge meg for tre kvarter siden, men måtte visst leite etter den ene katta her. Innekatte som hadde fått lurt seg ut, så jeg var mildt sagt bekymret her ei stund:o Lyder navnet Rambo, men lever gudskjelov ikke opp til det, så han hadde gjemt seg under inngangspartiet ute her. Glad nå, ja:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7425 Skrevet Juli 4, 2011 Hvis du skyter en pil med pil og bue stående stille så får denne f.eks en hastighet på 60m/sHvis du gjøre det samme ut av takluka på bilen din i ca 100km/t eller 28m/s så blir hastigheten på bila i det den forlater bua 28+60m/s Velger og tro at det samme skjer med lyset Men lyshastighet er vel den høyest mulig oppnåelige hastigheten. Klarer man å få noe til å gå fortere enn det vil det vel rive hull i verdensrommet: klø : men lyset ifra pæra er ikke en fysisk masse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...