#7426 Skrevet Juli 4, 2011 Og brage, fått opp parabol enda ? ell så kan jeg sikkert hjelpe deg en dag Parabolen har vært oppe på veggen i flere uker den, men den har ikke signal der Jeg må derfor prøve å flytte den til andre enden av huset, men jeg ser nå at Canal Digital tilbyr gratis montering ved flytting, så da skal de jammen få lov til det også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7427 Skrevet Juli 4, 2011 det er braaa så du får no tv snart hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7428 Skrevet Juli 4, 2011 Nå ja, vi får nå se på det... Jeg har ikke lyst til å gå over til RiksTV, men må jeg, så må jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7429 Skrevet Juli 4, 2011 riks tv FTW!!!!! forsov meg til timen hos Satans ovæsen idag jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7430 Skrevet Juli 4, 2011 Det jeg sa; feil døgnrytme:p Riks-TV suger forøvrig. Er nok ikke lenge før det blir Parabol her heller:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7431 Skrevet Juli 4, 2011 Noen flere herfra som kunne tenkt seg å være med på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7432 Skrevet Juli 4, 2011 æsj, syden er skikkelig kjedelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7433 Skrevet Juli 4, 2011 Det jeg sa; feil døgnrytme:p Riks-TV suger forøvrig. Er nok ikke lenge før det blir Parabol her heller:) Pøøøøh og riks tv suger så slettest ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7434 Skrevet Juli 4, 2011 I Skreia, så Hakker og driver rett som det er, og det har begynt i det siste:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7435 Skrevet Juli 4, 2011 da har endelig styggevesenet dratt *(ei stund siden nå men ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7436 Skrevet Juli 4, 2011 Når RiksTV hakker som bare juling med fri sikt rett mot sendern, er det ikke bra nok i mine øyne. Vi har to abb. på ambulansestasjonen, begge oppfører seg like dårlig. Derfor blir det parabol så fremt det er praktisk mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7437 Skrevet Juli 4, 2011 tdf med thor i gultrøye: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7438 Skrevet Juli 4, 2011 Når RiksTV hakker som bare juling med fri sikt rett mot sendern, er det ikke bra nok i mine øyne. Vi har to abb. på ambulansestasjonen, begge oppfører seg like dårlig. Derfor blir det parabol så fremt det er praktisk mulig. Aldri hatt problem med riks tv koster jo bare 49,- mnd også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7439 Skrevet Juli 4, 2011 Parabolen har vært oppe på veggen i flere uker den, men den har ikke signal der Jeg må derfor prøve å flytte den til andre enden av huset, men jeg ser nå at Canal Digital tilbyr gratis montering ved flytting, så da skal de jammen få lov til det også! Ble lei av det der, og svaret fra Canal digital om at jeg måtte vri på hue og blablabla. Etter to måneder med skurring og drit på tv så ble det TV via fiber. Godt med tv igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7440 Skrevet Juli 4, 2011 Jeg liker initialene dine, Stig A.A... Nå har jeg vært ute i et par timer å klipt og stelt plen. Fi fadir det gjemmer seg mye mygg, småkryp og brennesle i en slik hage.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7441 Skrevet Juli 4, 2011 har klipt plenen jeg også fikk grønne fingre... satte meg på klipperen og kjørte av gårde jeg (selvgående klipper, ikke sitteklipper...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7442 Skrevet Juli 4, 2011 da så du sikkert veeldig smart ut petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7443 Skrevet Juli 4, 2011 æsj, syden er skikkelig kjedelig! Tydligvis, ettersom du er her:p.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7444 Skrevet Juli 4, 2011 da så du sikkert veeldig smart ut petter jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7445 Skrevet Juli 4, 2011 Har sittaklipper her da, men må gå over med vanlig klipper etterpå siden det er noen trær og kriker og kroker rundt omkring, og til slutt kantklipper.. Men nå ser det fint ut da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7446 Skrevet Juli 4, 2011 Denne gangen var det frøkna som klippet plenen, og nå har a sovne på sofaen siden av meg, så tydeligvis vært slitsomt:D Hu har vært på jobb også, da. Jeg måtte stå inne og lage grøt, for ellers hadde grøten blitt svart om vi skulle ha byttet om på rollene:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7447 Skrevet Juli 4, 2011 Jeg, Alexander Halvorsen og Steffen Jevnaker kjørte ordentlig lav rekord i natt Var så godt å kjenne at den slo nedi iblant weeee ! Får håpe Jan Inge og fruen syntes det var en koselig tur selvom det var en masete gjeng ;D Syns det var trivelig vi :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7448 Skrevet Juli 4, 2011 Ryddet trebrask på og under låven idag, ble bra lass på hengeren til bror min gitt hehe, godt med høye karmer:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7449 Skrevet Juli 4, 2011 Ble lei av det der, og svaret fra Canal digital om at jeg måtte vri på hue og blablabla. Etter to måneder med skurring og drit på tv så ble det TV via fiber. Godt med tv igjen! Fiber ja. Hehe... Sikkert fint for dem som har det Nei, noe interaktiv telefonhjelp blir ikke aktuelt, de skal få komme fysisk og finne ut selv hva som funker og ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7450 Skrevet Juli 4, 2011 You go, Brage! Kanskje jeg skal få ræva i gir og bestille Parabol også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...