#726 Skrevet November 11, 2010 Det går ann å håpe på at GT5 kommer innen en måneds tid Da vil det bli noe å spille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#727 Skrevet November 11, 2010 Og kommer ikke GT5, som det vanligvis ikke gjør, så kommer NFS Shift 2 på nyåret;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#728 Skrevet November 11, 2010 GT5 kommer siden de driver å svir 7 millioner eksemplarer nå om dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#729 Skrevet November 11, 2010 Kikke på cdon nå og der står det 30.11 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#730 Skrevet November 11, 2010 Kristin: Har du spilt black ops? Jeg kjøpte det i går, blir vel å installere det til uka når jeg får friuke tenker jeg.. Jess har spilt litt...men var vel ikke akkurat jeg som gikk til innkjøp av det spillet! Er ikke spesielt fan av ps3 kan man si:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#731 Skrevet November 11, 2010 er det no liv i kveld ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#732 Skrevet November 11, 2010 Hvis det kommer mer snø i kveld som det er spådd, så blir det liv, ja:p Utenom det kjeder jeg meg noe verre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#733 Skrevet November 11, 2010 er meldt snø i mårra her ikke at bora er noe morro på snøføre men hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#734 Skrevet November 11, 2010 kommer alldri i verden snø her.... (forsøk på omvendt psykologi) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#735 Skrevet November 11, 2010 Ikke sett hva Pent spår i dag, Petter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#736 Skrevet November 11, 2010 trukke på det! 4-5 eller 9 gangen det er spådd snø her i år, men neida... ingenting Skifta dekk og var klar for snø for en måned sia jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#737 Skrevet November 11, 2010 Hehe. Snør ihvertfall på Skreia, som forøvrig ligger på den riktige sida:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#738 Skrevet November 11, 2010 riktig side for snøvær akkurat nå ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#739 Skrevet November 11, 2010 Ikke den eneste grunnen det selvsagt, men definitivt den beste grunnen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#740 Skrevet November 11, 2010 DET SNØR DET SNØR TIDDELIBOM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#741 Skrevet November 11, 2010 ikke her ikke her tiddelibom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#742 Skrevet November 11, 2010 DET ER SNØ PÅ BILEN MIN :D:D:D:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#743 Skrevet November 11, 2010 men det ga seg når jeg oppdaga det snøen liker ikke meg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#744 Skrevet November 11, 2010 ikke her ikke her tiddelibom Du kjører jo grevling og er snekker : p hva skal du med snø ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#745 Skrevet November 11, 2010 ja du fortjener det ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#746 Skrevet November 11, 2010 Du kjører jo grevling og er snekker : p hva skal du med snø ? fordi jeg vil ha snø når jeg først har på dessa vinterdekka OG jeg driver inne å snikkre så bryr meg ikke om det er snø ute og så er det snart sierra så vil leke meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#747 Skrevet November 11, 2010 Det snødde på Raufoss og bort til Mjøsbrua i kveld, men på rette sia er det pent vær seff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#748 Skrevet November 11, 2010 Pøsh ! Snø er bra vær på denne årstia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#749 Skrevet November 11, 2010 Det første jeg tenker når jeg ser denne...: http://existenz.se/out.php?id=28688 Håper bilen sto i garasjen. Hadde den ikke gjort hadde jeg lett tatt på meg en hjelm, masse anna utstyr og termodress og satt den i garasjen : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#750 Skrevet November 11, 2010 Hah, fi fadir.. Da hadde den nok fått stått, ville vært for seint anyway.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...