Anbefalte innlegg

Du må vertfall ha en tråd som går midt igjennom, visst ikke hadde vel øra falt av for lenge sia..! :D

Nei nå masa frøkna på at vi skulle se film, så jeg får vel høre etter.. *tass-tass-tass*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir vel heller knake og sprake lyder i fra gulvet du går over :nana:(de som har sett Stig Arne skjønner den)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg brukt 2.5 time på å vaske bil. da mangler det bare 2.5 time til voksen er lagt på og tørka av: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska ikke ut i kveld du da, skjønner jeg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CDX-R3300 (vært ute og sjekket nå)

Hvor billig kan jeg få den a? Etter som jeg må kjøpe kabel til den.. kosta nesten 200kr på bilradiospesialisten så jeg :0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska ikke ut i kveld du da, skjønner jeg :P

Nope.:P bilen får stå på jobben til i morra tidlig:) når skal vi dra i morra?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8:46 fra esso br.dal?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kl 9 fra møller?:P blir til at bilen min står her i natt så voksen herder skikkelig og bilen er rein i morra:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

greit det :P ett halvt sekund på 9 fra møller :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff småirritert på meg selv her nå...

Oljelampa har jo lyst og ula på golfen de siste 14dagene, Har vurdert om jeg skulle prøve å koble ledningene til jord. Men så kom jeg på det at jeg kjørte jo uten den oppe på toppen på dieselgolfen...

I dag så prøvde jeg læll, og da viste det seg jo at den nede ved filteret er av typen som kutter forbindelsen til jord!!! Motsatt av den oppe ved toppen som går til jord.

Så etter å ha kjørt med duringa i 14dager var det borte på 2min :(

Bytta jo den føleren her i januar også, så rart den er deff nå igjen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mads Kristian, når finner du ut hva slags anlegg du har kjøpt deg a? :P

Går og lurer på det om dagen jeg, serru :P :p :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke:p Tomt på hovedlageret til Elkjøp, så derfor det tar så lang tid:o Nå kan det bare komme, for nå er sofa og alt det andre på plass, så da mangler det bare litt lyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen rørleggere her?

Skulle hatt et nytt dusjkabinett, og hvis noen klarer å få til en fin pris så hadde jo det vært knall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er kveldens økt ferdig.(Endelig):P Da har bilen fått 2 lag med HD voks og rutene litt Rainoff samt plastikken litt smørning!:) Natta! ses i morra Kim Rune og Petter.! på møller kl 9. sharp!: vinke :

IMAG0195.jpg

IMAG0193.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greeeit ;) sender meld i mårra :P kan hende jeg kommer litt før om jeg får spyla bilen litt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2'er golf med vr6 er rått:-D hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2'er golf med vr6 er rått:-D hehe

slutt å gni det inn :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja blir vel tv dag i dag da først f1 trening 3 så kval så er det jo tdf i dag med en ettape det kan hende litt på.

syn med edvald i går da han måte stå og vente på at Wiggins skule komme seg på sykelen igen. noe han ikke gjorde. forstår ikke det at Wiggins forsto det med en gang og sendte dem avgårde med en gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du og skjønner at man får litt ekstra vondt med det samme, og om det ikke hadde vært brudd så hadde den verste smerten gitt seg etter litt tid. Dessuten er det ikke Wiggins avgjørelse om de andre skal sykle videre eller ikke, det er det teamsjefen i Sky som avgjør. Synd med Wiggins spør du meg, Edvald kan vertfall stille til start på nye etapper og vinne..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du og skjønner at man får litt ekstra vondt med det samme, og om det ikke hadde vært brudd så hadde den verste smerten gitt seg etter litt tid. Dessuten er det ikke Wiggins avgjørelse om de andre skal sykle videre eller ikke, det er det teamsjefen i Sky som avgjør. Synd med Wiggins spør du meg, Edvald kan vertfall stille til start på nye etapper og vinne..

ja er fult klar over det. ja veldig synd med wiggins han hadde jo stor mål i år.

en anden ting er jo at dem kunde forte seg og fortsette for og holde seg i felte og heler slippet seg tilbake vis han kom seg på sykelen igen. dem tapte jo den hvite trøya på det. men vet det ikke er så lett.

foresten noen som har sett velten ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så det hele live, men ikke så lett å se hva som skjedde.. Bare plutselig så stoppa alt opp og du så folk lå på veien og uti grøftekantene.. Det var helikopter omtrent rett over.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så det hele live, men ikke så lett å se hva som skjedde.. Bare plutselig så stoppa alt opp og du så folk lå på veien og uti grøftekantene.. Det var helikopter omtrent rett over.

kom jo ikke noe reprise på tv2. mener jeg ikke så det der. men kan hende jeg følgte med på noe annet akurat da. sett på tv2.no men fant ikke noe der hell

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2003.jpg

noen som vil henge ut på andre sia på passaten? bak på begge sider også egentlig ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.