#7626 Skrevet Juli 9, 2011 tror jeg står over,kunne vurdert det med helt tette felger,ellers så kan man bli jævlig sårfingra: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7627 Skrevet Juli 9, 2011 Digg med ny sofa med sjesalong:D Mangler bare anlegget mitt nå, så kommer jeg til å føle meg som en konge. Hehe. Godt med enkle gleder! Noen herfra som skal på Gatebil i morra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7628 Skrevet Juli 9, 2011 slutt å gni det inn hehe, måttte bare:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7629 Skrevet Juli 9, 2011 Digg med ny sofa med sjesalong:D Mangler bare anlegget mitt nå, så kommer jeg til å føle meg som en konge. Hehe. Godt med enkle gleder! Noen herfra som skal på Gatebil i morra? du blir dritlei shitelong når du har hatt gjester å full sofa ett par ganger hjørnet er helt ubrukelig å sitta i når resten av sofaen er full 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7630 Skrevet Juli 9, 2011 Vi som velger sjeselong er asosiale skapninger av natur, så det går bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7631 Skrevet Juli 9, 2011 Hva er Skjesalong? MÅ man ligge i skje der? aka spooning? lol Nå skjønner jeg jaggu hvorfor du er asosial, Brage...!! gris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7632 Skrevet Juli 9, 2011 Så lenge spooning foregår med sin respektive bedre halvdel (nei, jeg mener ikke din egen nedre halvdel) ser jeg ingen problemer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7633 Skrevet Juli 9, 2011 Går man løs på sin nedre halvdel med skje så vil jeg påstå at du gjør det feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7634 Skrevet Juli 9, 2011 Pål er nok truende til det, derav disclaimeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7635 Skrevet Juli 9, 2011 rota meg bort i Lena(toten) idag jeg, og der traff jeg på endel raringer ble nesten ett mini vacn treff plutselig var 3 timer gått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7636 Skrevet Juli 9, 2011 rota meg bort i Lena(toten) idag jeg, og der traff jeg på endel raringer ble nesten ett mini vacn treff plutselig var 3 timer gått Ja, ikke bare gikk timene fort, men joggu ble det ikke testing av bilen til både Petter og Morten på meg også Sånnn er det når man er bilinteressert og må se sin egen bil kjøre for å sjekke hvor tøff den er:D Moro med "mini-VACN-treff" på den lokale Coopen:p du blir dritlei shitelong når du har hatt gjester å full sofa ett par ganger hjørnet er helt ubrukelig å sitta i når resten av sofaen er full Neida, ser sånn ut (bare i stoff og motsatt): Så den fungerer fint som en vanlig sofa også - jeg har alt prøvd:p Møtte deg forøvrig på vei hjem fra Hamar i stad, tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7637 Skrevet Juli 9, 2011 Møtte deg forøvrig på vei hjem fra Hamar i stad, tror jeg. stemmer nok bra det tok litt tid før jeg kobla hvem jeg møtte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7638 Skrevet Juli 10, 2011 Neida' date=' ser sånn ut (bare i stoff og motsatt):[img']http://www.scandinavian-interior.com/furniture/big/sofas/wellington_corner.jpg[/img] Så den fungerer fint som en vanlig sofa også - jeg har alt prøvd:p Møtte deg forøvrig på vei hjem fra Hamar i stad, tror jeg. Den ytre delen mangle no vesentlig da.. Hadde vøri greit nok uten armlene, men uten ryggstøtte så er det ittnå håp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7639 Skrevet Juli 10, 2011 Akkurat slik sofa har vi også, utrolig digg og ligge på når den er ledig..... er i stoff vår også Mads, grå/svart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7640 Skrevet Juli 10, 2011 Jeg har denne løsningen, bare for å gjøre det ekstra vanskelig for ev. gjester 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7641 Skrevet Juli 10, 2011 er det mulig og være så på jorde som han tullingen som kjørte ned 2 av dem som var i brudd i tdf i dag. http://www.tv2.no/play/sport/tdf?progId=533439 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7642 Skrevet Juli 10, 2011 Fy faen for en kop! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7643 Skrevet Juli 10, 2011 ikke helt i sammenheng men : kunne fort vært meg under trondheim - oslo, for makan til overlegen og blærete holdninger til enkelte syklister (nei jeg forsvarer ikke å kjøre på noen, men enkelte ganger er trangen til å ikke vrenge etter noen stor) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7644 Skrevet Juli 10, 2011 ikke helt i sammenheng men :kunne fort vært meg under trondheim - oslo, for makan til overlegen og blærete holdninger til enkelte syklister (nei jeg forsvarer ikke å kjøre på noen, men enkelte ganger er trangen til å ikke vrenge etter noen stor) Okei da, er litt enig i den der: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7645 Skrevet Juli 10, 2011 ikke helt i sammenheng men :kunne fort vært meg under trondheim - oslo, for makan til overlegen og blærete holdninger til enkelte syklister (nei jeg forsvarer ikke å kjøre på noen, men enkelte ganger er trangen til å ikke vrenge etter noen stor) Kan vel ikke helt sammenliknes med TDF nei da veier er helt stengt Makan til idiot som kjørte denne bilen skal man lete lenge etter ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7646 Skrevet Juli 10, 2011 ser ut som at skinka ble litt sår ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7647 Skrevet Juli 10, 2011 Fy sataaan for et skille ;o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7648 Skrevet Juli 10, 2011 tror ikke skillet hadde bekymret meg mest:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7649 Skrevet Juli 10, 2011 (endret) Noen som veit hvordan man får enda kredittkort/kortnr. i playstation network? lenge sia jeg betalte noe der og har fått nytt nr. siden den gang... EDIT: løst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7650 Skrevet Juli 10, 2011 Noen som vet om møller vs sparebank Hedmark har best finansering ved nybilkjøp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...