#7701 Skrevet Juli 12, 2011 Dro greit ut på motorveien samt forbikjøring. Og da testa jeg ikke sport engang. Kan si det sånn at finans er under sjekking. Høres bra ut: ja : Ingen som kan hjelpe til med regreim- og vannpumpeskifte, altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7702 Skrevet Juli 12, 2011 Fy fankern, fikk sertifikat på lift i dag!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7703 Skrevet Juli 13, 2011 har hatt det i 3 år jeg fikk du kjøre alle liftene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7704 Skrevet Juli 13, 2011 jekket opp bilen i dag,og dro rundt hjulet,bremseklossen skurer innpå skivene på et sted,samme stedet for hver runde,kast skiva? men når jeg kjører sakte og bremser,så er fremdeles lyden der,skulle ikke lyden blitt borte da?eller er det noe annet som lager lyden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7705 Skrevet Juli 13, 2011 Tam ti tam. Finn noen som vil handle Passat a folkens. 50k til førstemann. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=196259 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7706 Skrevet Juli 13, 2011 Neeeeh, skal man stikke i verkstedet en tur for å ordne litt diverse, da: klø : Ikke mye som skjer her ihvertfall:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7707 Skrevet Juli 14, 2011 har hatt det i 3 år jeg fikk du kjøre alle liftene? Skulle vel egentlig hatt det for lengst jeg å Ja, unntatt klasse C, "lift påmontert bil" eller hva det heter Men det gjør ikkeno, sjeldent de blir kjørt på førerkort B uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7708 Skrevet Juli 14, 2011 Forresten veldig stille her!? Er det fordi folk har ferie? Sier litt hva folk gjør i arbeidstida hah Jeg tar husvasken nå kjeeeedeliiiig Noen som har erfaring med Huawei U9000? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7709 Skrevet Juli 14, 2011 haha.. bra sagt Pål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7710 Skrevet Juli 14, 2011 Skulle vel egentlig hatt det for lengst jeg å Ja, unntatt klasse C, "lift påmontert bil" eller hva det heter Men det gjør ikkeno, sjeldent de blir kjørt på førerkort B uansett. Hvor tok du kurset? Har kjørt lift uten "lappen" i et år nå, så jeg burde vel kanskje få tatt det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7711 Skrevet Juli 14, 2011 vært for stille her jeg å nå men driv på campingen å beise nå som det er godt vær litt mye vind idag men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7712 Skrevet Juli 14, 2011 Tok det på Cramo på Trehørningen. Venta på å ta det ei stund jeg å. For har ikke vært noe kurs på lenge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7713 Skrevet Juli 14, 2011 Tok det på Cramo på Trehørningen. Venta på å ta det ei stund jeg å. For har ikke vært noe kurs på lenge.. Hehe akkurat ja.. det er der jeg jobber.. hehe.. de sa de skulle ringe hvis det ble no kurs i sommer mens jeg hadde pappaperm, men det har de tydeligvis glemt skjønner jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7714 Skrevet Juli 14, 2011 Noen som vil være med å ta litt bilder på lørdag kveld? skal til hamar å blir der til søndag ta gjerne kontakt på pm eller sms 980 51 080 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7715 Skrevet Juli 14, 2011 Hehe akkurat ja.. det er der jeg jobber.. hehe.. de sa de skulle ringe hvis det ble no kurs i sommer mens jeg hadde pappaperm, men det har de tydeligvis glemt skjønner jeg Åja! haha! Ble tatt litt på sparket tror jeg. Ble ringt opp kl 15 dagen før så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7716 Skrevet Juli 14, 2011 Forresten veldig stille her!? Er det fordi folk har ferie? Sier litt hva folk gjør i arbeidstida hah Jeg tar husvasken nå kjeeeedeliiiig Noen som har erfaring med Huawei U9000? Det sier litt når førstemann som svarte deg er på arbe Liftlappen er jo egentlig bare noe så arbeidsgiver kan skrive fra seg litt ansvar. Blir man sendt ut på en jobb med lift, så har arbeidsgiver mer ansvar enn om man itte har lappen og det går gæli. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7717 Skrevet Juli 14, 2011 Noen som vil være med å ta litt bilder på lørdag kveld? skal til hamar å blir der til søndag ta gjerne kontakt på pm eller sms 980 51 080 tja kan da bli med en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7718 Skrevet Juli 14, 2011 Noen som vil være med å ta litt bilder på lørdag kveld? skal til hamar å blir der til søndag ta gjerne kontakt på pm eller sms 980 51 080 ring meg da du er i området Bård, kanskje jeg blir med, hvis jeg ikke sitter og plasker oppi boblebadet med en cpt`n i hånda og godt selskap hehe *Jahhrrrr* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7719 Skrevet Juli 14, 2011 vært for stille her jeg å nå Ja, jeg har jo trodd du har falt nedi en brønn, eller noe. Så stille i denne tråden har du ikke vært siden... Tja, siden tråden startet:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7720 Skrevet Juli 14, 2011 hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7721 Skrevet Juli 14, 2011 Noen som vil være med å ta litt bilder på lørdag kveld? skal til hamar å blir der til søndag ta gjerne kontakt på pm eller sms 980 51 080 vil ikke ha noen ruter også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7722 Skrevet Juli 14, 2011 Fiii fadir.. Holdt på å gå rett i kanvasen i sta.. En kan i ettertid irritere seg over at man ikke "tok imot innbydelsen" når den meldte seg, men de fleste reagerer vel i ren refleks og styrer unna, bremser og tuter i slike situasjoner.. Kom akkurat hjem fra Oslo, og på to-felten opp forbi Nydal så ligger jeg i venstrefeltet og skal forbi en trailer og en nyere Golf som så ut til å trives i den hastigheten. Det var en annen bil og en motorsykkel foran meg som kjørte forbi traileren og Golfen i samme vending som meg, så jeg burde ikke kommet veldig brått på den Golfen heller. Men uten noen tegn med blinklys eller noe så fant den det for godt å vrenge ut og presse meg i gresskanten helt inntil rekkerket der vertfall, og så ikke ut som han fikk med seg hverken det ene eller andre.. Gammel gubbe med kjærring, og det så ikke ut som om noen av de fikk med seg en dritt tross tuting og blinking med lys. Fikk kommet meg forbi'n på slutten av to-felten der, men ingen av de titta til side eller noe, ingen tegn til "sorry, var litt uoppmerksom!" eller noe.. Hadde jeg vært alene i bilen hadde jeg nok gått til "mottiltak" av en eller annen art, men med en 7 og en 12-åring i bilen så fikk en vel moderere seg litt.. Skjønt, frøkna våkna vertfall jævlig brått da, hadde det ikke vært for den Golfen så ville ho sikkert vært i halvsøvne enda ho, ho sover godt i Grevlingen sjøh.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7723 Skrevet Juli 14, 2011 vil ikke ha noen ruter også? hehe jo Hans men har dårlig med penger nå så må prøve å holde igjen litt men jeg tar kontakt så fort jeg har fått tak i penger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7724 Skrevet Juli 14, 2011 så fort jeg har fått tak i penger Bare meg som synes det der høres litt ut som kriminell planlegging...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7725 Skrevet Juli 14, 2011 hehe, hørtes litt kriminelt ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...