#751 Skrevet November 12, 2010 Black ops var kuli Tror friuka kan gå fort gitt.. Håper helga før går like fort, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#752 Skrevet November 12, 2010 Enig. Jeg synes black ops var kult jeg også! Mange er uenige, vet jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#753 Skrevet November 12, 2010 Har ikke tid til spill og slik. Skole 24 timer i døgnet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#754 Skrevet November 12, 2010 SNØ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#755 Skrevet November 12, 2010 SNØ! ! og sladde føre!!! Ble en brei en inn på plassen her idag og en fin kontra sladd! :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#756 Skrevet November 12, 2010 TIDDELIBOM OG HUTTEMEGTUUU Vil ha garasje da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#757 Skrevet November 12, 2010 vil ha bil som ikke begynenr å dure bare bilen slenger jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#758 Skrevet November 12, 2010 Er hvitt på bakken her også nå gitt! Ikke at jeg bryr meg, grevlingen syns ikke slikt er så himla festlig han.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#759 Skrevet November 12, 2010 Hehe, alt folk finner ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#760 Skrevet November 12, 2010 Tror det blir en fin nattevakt i drosja i natt. Zafira sidelengs krever en øvet hånd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#761 Skrevet November 12, 2010 Var det deg jeg teksta litt med den helga jeg flytta, Jens? I såfall får du tusen takk for servicen Godt å få roa hjertet litt, hehe.. Grevlingen er ikke vant med å stå parkert så offentlig uten oppsyn i lengre tid serru.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#762 Skrevet November 12, 2010 40% på slitedeler på torshov nå! Ut uka, kjøpte clutchsett for 1400 kr:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#763 Skrevet November 12, 2010 Var det deg jeg teksta litt med den helga jeg flytta, Jens? I såfall får du tusen takk for servicen Godt å få roa hjertet litt, hehe.. Grevlingen er ikke vant med å stå parkert så offentlig uten oppsyn i lengre tid serru.. Det stemmer Stig Arne. Bare hyggelig. Når man først er ute å kjører hele natta på en lørdag kan man like gjerne gjøre noen ærend som pause fra å kjøre fulle folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#764 Skrevet November 12, 2010 vil ha bil som ikke begynenr å dure bare bilen slenger jeg mohahahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#765 Skrevet November 12, 2010 gøy føre ute :D:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#766 Skrevet November 12, 2010 Men er faktisk sant. Jeg må være snill i år altså. Skal jo tross alt bli slik som ingen liker Politi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#767 Skrevet November 12, 2010 ja han ska det ikke rart han kjører pent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#768 Skrevet November 12, 2010 Hehe, alt folk finner ut.. Haha! Så sur da, pga et flyvende eple 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#769 Skrevet November 12, 2010 Men til dere her som spiller COD online, klare for match??? Kaller meg OEriksen på ps3 network Legg meg til så spiller vi litt en dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#770 Skrevet November 12, 2010 ahah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#771 Skrevet November 12, 2010 Hvorfor stønner du, Ørjan? Sært! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#772 Skrevet November 12, 2010 Hvorfor stønner du, Ørjan? Sært! Er en bokstav for mye der hahaha AHA! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#773 Skrevet November 12, 2010 Ikke la det gjenta seg, er du grei. Fikk en uggen følelse magen og ståpels (!) av å tenke på at du sitter på dette forumet og stønner og driver med gud vet hva:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#774 Skrevet November 12, 2010 hahahhaa:shf: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#775 Skrevet November 13, 2010 ja han ska det ikke rart han kjører pent Jaja, så jo åssen det gikk i dag Gikk sidelengs opp lysgårdsbakka det vettu... Menmen : ) Være snill fra nå haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...