Anbefalte innlegg

HOHO da ble det breiere spacere bak på bobla,

så nå ble den BREI over rumpa hehe

SANY2047.jpg

SANY2051.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, det kan du trygt si=) akkurat halve hjulet som går nedpå:P men jøss å tøft det ble hehe:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fiii fadir.. Holdt på å gå rett i kanvasen i sta.. En kan i ettertid irritere seg over at man ikke "tok imot innbydelsen" når den meldte seg, men de fleste reagerer vel i ren refleks og styrer unna, bremser og tuter i slike situasjoner..

Kom akkurat hjem fra Oslo, og på to-felten opp forbi Nydal så ligger jeg i venstrefeltet og skal forbi en trailer og en nyere Golf som så ut til å trives i den hastigheten. Det var en annen bil og en motorsykkel foran meg som kjørte forbi traileren og Golfen i samme vending som meg, så jeg burde ikke kommet veldig brått på den Golfen heller. Men uten noen tegn med blinklys eller noe så fant den det for godt å vrenge ut og presse meg i gresskanten helt inntil rekkerket der vertfall, og så ikke ut som han fikk med seg hverken det ene eller andre.. Gammel gubbe med kjærring, og det så ikke ut som om noen av de fikk med seg en dritt tross tuting og blinking med lys. Fikk kommet meg forbi'n på slutten av to-felten der, men ingen av de titta til side eller noe, ingen tegn til "sorry, var litt uoppmerksom!" eller noe.. Hadde jeg vært alene i bilen hadde jeg nok gått til "mottiltak" av en eller annen art, men med en 7 og en 12-åring i bilen så fikk en vel moderere seg litt..

Skjønt, frøkna våkna vertfall jævlig brått da, hadde det ikke vært for den Golfen så ville ho sikkert vært i halvsøvne enda ho, ho sover godt i Grevlingen sjøh.. :)

Et sånt horn fikser biffen, tenker jeg;) Du som har kjørt/kjører lastebil, har vel noen kontakter som kan gi deg en godpris på ei skikkelig tute? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, jeg MÅ skaffe meg en sånn xD

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor tok du kurset?

Har kjørt lift uten "lappen" i et år nå, så jeg burde vel kanskje få tatt det.. :P

Jeg tok kurset nå for noen uker siden, på Rena riktignok. Var Ramirent som holte kurset. De har kurs stort sett hele tiden over hele landet, så du kan høre med de.

Stemningsbilde: :)

249670_10150662077775257_865370256_18766

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

søv folket?

ingen som gidd å væra litt taxi for meg?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat fått flytta litt på smånips som står rundt omkring her med denne.. Og Gooooood, I love my SVS!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et sånt horn fikser biffen, tenker jeg;) Du som har kjørt/kjører lastebil, har vel noen kontakter som kan gi deg en godpris på ei skikkelig tute? :D

Hehe, her er en kompis av meg..

Og her..

http://s634.photobucket.com/albums/uu64/Desperado_71a/Videos/?action=view&current=DSCF2759.mp4

Han har mest sannsynlig de feteste horna her til lands, hør hvor lenge etterpå det gjaller innover fjorden der.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da røyk budsjettet til nytt understell på S2`n!!!! :(

10h7ol4.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jasså handla nå a ? :P

Se på bilde Kim:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja vet hva han handla ikke det jeg mente hehehe :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jasså handla nå a ? :P

JAGGU:p

fikk en retur`n på "kjiken" idag og rev i stykker både sko og sokker:evil:

Godt med skikkelig komp!!!: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe den funke bra regne jeg med ? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe den funke bra regne jeg med ? :D

NÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆh :nana:

: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha :P stor er den ? :)

Kim Rune! Hva er det for et spørsmål å stille på et offentlig forum da???!!

:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha dust brage :P visste du kom til å skrive no sånn:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har en detailer å gå god for i mjøs området?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha :P stor er den ? :)

større en din ;-)

Næææh.. 570;)

Mellom 60 & 70 gjææææt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

større en din ;-)

Næææh.. 570;)

Mellom 60 & 70 gjææææt.

er nok ikke 60-70 ponnier men:p kanskje på veiva så:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vert en tur på "ændre sia" idag dvs. Lena og der var det en a4 b6 sedan som stoppa, stirra lenge og tok bilder av bilen min :P spotta gamle bilen min der også :) (blå a4 b5)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vert en tur på "ændre sia" idag dvs. Lena og der var det en a4 b6 sedan som stoppa, stirra lenge og tok bilder av bilen min :P spotta gamle bilen min der også :) (blå a4 b5)

Han venta vel på godteri ifra deg : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.