#7776 Skrevet Juli 17, 2011 Bedre bilder av Caddyen kreves asap! Hvordan så 3BGen ut som du hadde før, Petter? ca. slik savner den litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7777 Skrevet Juli 17, 2011 Aha, se der, ja:) Pene biler, og gode å kjøre er de også. Drømmer om en sånn som bruksbil:p Ble det aldri felger og tilbehør på den? Pål sku vi tatt no bilder en dag ? må da ha no bedre av denna fete kjærra Do it! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7778 Skrevet Juli 17, 2011 I dag blir det KEBAB! helt greit å sove til nå BTW Arnstein, så er det nok ikke så mye mer enn 60hk på hjulet tror jeg:) men det er mer enn nok! jeg benka KTM'n i vinter, hadde 52.2hk på hjulet. jeg har en 525 exc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7779 Skrevet Juli 17, 2011 Åhh, kebab:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7780 Skrevet Juli 17, 2011 Pål sku vi tatt no bilder en dag ? må da ha no bedre av denna fete kjærra Ja, det skulle vi fått til en dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7781 Skrevet Juli 17, 2011 I dag blir det KEBAB! helt greit å sove til nå BTW Arnstein, så er det nok ikke så mye mer enn 60hk på hjulet tror jeg:) men det er mer enn nok! jeg benka KTM'n i vinter, hadde 52.2hk på hjulet. jeg har en 525 exc ut å kjøre i kveld ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7782 Skrevet Juli 17, 2011 ut å kjøre i kveld ? Jepp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7783 Skrevet Juli 17, 2011 bli kansje en tur på oss å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7784 Skrevet Juli 17, 2011 Kanskje oss å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7785 Skrevet Juli 17, 2011 Lyst på RS6 jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7786 Skrevet Juli 17, 2011 Lyst på nye felger jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7787 Skrevet Juli 17, 2011 Aha, se der, ja:) Pene biler, og gode å kjøre er de også. Drømmer om en sånn som bruksbil:p Ble det aldri felger og tilbehør på den? gode biler ja og tdi'en på 101 hest funka upåklagelig, gikk veldig godt egentlig hadde lett hatt en sånn som bruksbil igjen! men kvalitetfølelsen er hakket under audi i tilsvarende model hadde den fra okt. 2009 til mars 2010 så ble ikke så mye påkostninger bare regreim, bremser, anlegg og senk (selfølgelig) tok 1,5 uke fra jeg henta den til den lå på bakken bilen hadde bare gått 69t km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7788 Skrevet Juli 17, 2011 Lyst på nye felger jeg lyst på deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7789 Skrevet Juli 17, 2011 Lyst på 40 millioner, jeg! Bytt med Stian, Kim Rune:) Med mellomlegg selvsagt, så lakkerer du de i en mindre knæsj farge. Hadde de bare hatt litt polerte flater sånn som de har originalt, så hadde det jo sett bedre ut med gult. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7790 Skrevet Juli 17, 2011 gode biler ja og tdi'en på 101 hest funka upåklagelig, gikk veldig godt egentlig hadde lett hatt en sånn som bruksbil igjen! men kvalitetfølelsen er hakket under audi i tilsvarende model hadde den fra okt. 2009 til mars 2010 så ble ikke så mye påkostninger bare regreim, bremser, anlegg og senk (selfølgelig) tok 1,5 uke fra jeg henta den til den lå på bakken bilen hadde bare gått 69t km Ja, TDi i disse "nyere" bilene er hakket mer hvassere enn frøkna sin gamle TDi, så tviler ikke:) Det sier seg jo nesten selv at det er - sånn har det jo alltid vært med Audi og Volkswagen, dessverre:p Men nå er jeg heller ikke bortskjemt med moderne komfort i Golfen og den japanske bruksblikkboksen heller, selv om Golfen er som "ny" å regne i forhold til andre Golfer jeg har hatt - og det er mange:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7791 Skrevet Juli 17, 2011 ja ell så bestille jg meg et sett med snowflakes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7792 Skrevet Juli 17, 2011 Det er mer fornuftig, ja:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7793 Skrevet Juli 17, 2011 Trenger felger jeg og. 5x112 plutselig. Oooops. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7794 Skrevet Juli 17, 2011 Kjøp Kim Rune sine og få de omborret;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7795 Skrevet Juli 17, 2011 Hva er best og billigst måte å få lyd fra PC og til hjemmekinoen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7796 Skrevet Juli 17, 2011 Mini-jack-->phono. (Eller hva det nå kalles) Kabel som koster kanskje et par hundre hos f.eks. Elkjøp. Bruker det nå jeg for å se film på nett, funker bra nok for meg Sånn type: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7797 Skrevet Juli 17, 2011 Kobler du til TV eller forsterker da? HDMI er vel kanskje det letteste, så får man både lyd og bilde gjennom forsterkeren i bra kvalitet, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7798 Skrevet Juli 17, 2011 Hva er best og billigst måte å få lyd fra PC og til hjemmekinoen? Spørs hvor gammel pc du har det. Men har du optisk utgang på den så er det best. Da har du mulighet for surroundlyd også. Edit. Hdmi fra pc støtter ofte ikke lyd da det er som regel kun beregnet på bilde. Mine skjermkort støtter ikke lyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7799 Skrevet Juli 17, 2011 Har en Packard Bell Easynote TJ65, med Bluerayspiller og HDMI, så den støtter kanskje bilde og lyd via HDMI? Men via optisk, da er det kun lyd og ikke bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7800 Skrevet Juli 17, 2011 Har en Packard Bell Easynote TJ65, med Bluerayspiller og HDMI, så den støtter kanskje bilde og lyd via HDMI? Men via optisk, da er det kun lyd og ikke bilde? Stemmer det. Hdmi støtter både lyd og bilde men da må pcen ha option for hdmi lyd ut Edit. Leste om laptopen nå og såvidt jeg ser er det kun 3,5mm Jack for lyd ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...