#7826 Skrevet Juli 18, 2011 (endret) Ja som flere av dere allerede har skjønt så har jeg handla meg Jetta 2011 modell Demokjørt i Oslo og lagd en del reportasjer om i diverse bilblader i Norge. Det er en 105 Hesters 1,6 Tdi Bluemotion som går overraskende bra til å være såpass med få gamp på beite. DSG og største stereo før Navi. Full clima, delskinn, for å nevne noe. Skal nok få laget en tråd etter hvert selv om denne vil være mere familievennlig. Senk og felg blir det såklart men felger får vente til Passaten har kjørt fra parkeringa. Har allerede avtalt litt med senk så det kommer kjapt. Over til felger så er det Bentley felga som faller meg mest i smak pr dags dato. At de har noen småsår skal jeg overleve da vi tross alt nærmer oss august og sommerdekk sesongen snart er på hell. Da får man desto mere tid til å pusse og gnukke på de i vinter før et strøk med lakk til våren igjen. Noen nye felger vil jeg ikke ta meg råd til heller. 14000,- er i smertegrensa mi nå så da får det heller bli en anna gang. Som nevnt tidligere så skal dette være litt mere familiebil en de tidligere bilene jeg har hatt. Men her er da i det minste et kjapt bilde for de som ikke har meg på facebook. Skal få tatt en vask og litt bilder en av de nærmeste dagene tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7827 Skrevet Juli 18, 2011 Bytte likt i A4, Arnstein? Nææææææh:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7828 Skrevet Juli 18, 2011 Da var jaggu jeg tilbake i klubben å etter noen års opphold 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7829 Skrevet Juli 18, 2011 nei der va jaggu du å lillejordet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7830 Skrevet Juli 18, 2011 nei der va jaggu du å lillejordet ja vist: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7831 Skrevet Juli 18, 2011 jaggu bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7832 Skrevet Juli 18, 2011 Var litt treg med å komme tilbake egentlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7833 Skrevet Juli 18, 2011 jaaa alt for treg, mangle bare å lage tråd om bilen din nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7834 Skrevet Juli 18, 2011 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-Auto-Car-V1-4-ELM327-OBDII-OBD2-Bluetooth-Diagnostic-/400219721924?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item5d2ef450c4 Passer denna i Æævdin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7835 Skrevet Juli 18, 2011 er for en 1,4 El motor detta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7836 Skrevet Juli 18, 2011 du er serriøst dum kim rune er det ikke bare ODB1 i b5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7837 Skrevet Juli 18, 2011 Petter? sliter du med dekkslitasje foran på innersida? pga camber? faen meg slitt ut ett sett med dekk alt jeg på under 1mnd.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7838 Skrevet Juli 18, 2011 ikke pga. camber men spissinga bak slites det nesten ingenting og camberen er nesten like mye der som foran du må kjøre litt aktivt i svinga så dekka blir gjevnt slitt edit: hvilke dekk er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7839 Skrevet Juli 18, 2011 jaaa alt for treg, mangle bare å lage tråd om bilen din nå Skal gjøra det... men mangle bilder osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7840 Skrevet Juli 18, 2011 da stikk du ut å tar bilder av bilen når du er tilbake fra ringen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7841 Skrevet Juli 18, 2011 nankang ns-2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7842 Skrevet Juli 18, 2011 da stikk du ut å tar bilder av bilen når du er tilbake fra ringen Tenkte å ta det til helga... etter kiel turen.. bare få gnukka å pussa litt først... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7843 Skrevet Juli 18, 2011 goodie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7844 Skrevet Juli 18, 2011 Driv å kjøre med komplett forstilling i bagasjen om dagen. Noen som vil ha litt kosestund med meg og bytte litt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7845 Skrevet Juli 18, 2011 Driv å kjøre med komplett forstilling i bagasjen om dagen. Noen som vil ha litt kosestund med meg og bytte litt ? Får sende på ei melding;).. Ferie nå, så hadde vært kjekt å hatt noe å gjøra:p.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7846 Skrevet Juli 18, 2011 Får sende på ei melding;).. Ferie nå, så hadde vært kjekt å hatt noe å gjøra:p.. Den er god 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7847 Skrevet Juli 18, 2011 Petter? sliter du med dekkslitasje foran på innersida? pga camber? faen meg slitt ut ett sett med dekk alt jeg på under 1mnd.! Du skulle nå sett vinterdekka mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7848 Skrevet Juli 19, 2011 JAsså Anders, detta var på tide Du som kjøpte bilen til Stian ja Jeg skulle egentlig hatt felgene dine syns jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7849 Skrevet Juli 19, 2011 har du begynt å jobbe igjen Kenth Håvard? Du er så tidlig på forumet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7850 Skrevet Juli 19, 2011 JAsså Anders, detta var på tide Du som kjøpte bilen til Stian ja Jeg skulle egentlig hatt felgene dine syns jeg Var på tide igjen ja. Ble til at jeg kjøpte den ja;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...