#776 Skrevet November 13, 2010 Må dere se til å stå opp og få gjort noe da, makan.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#777 Skrevet November 13, 2010 Må dere se til å stå opp og få gjort noe da, makan.. Oppe for en time siden jeg. Jobber og sliter på arb.helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#778 Skrevet November 13, 2010 Det var da enda godt at jeg ikke var alene.. fikk besøk av mister nyhagebråten her ista, mistenker at han følte seg truffet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#779 Skrevet November 13, 2010 Våken jeg haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#780 Skrevet November 13, 2010 ja særlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#781 Skrevet November 13, 2010 nei jeg skriver i søvne haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#782 Skrevet November 13, 2010 Vært oppe leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#783 Skrevet November 13, 2010 Vært oppe leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge høres bare kjett ut ingus er jo lørdag er lov å sova litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#784 Skrevet November 13, 2010 høres bare kjett ut ingus er jo lørdag er lov å sova litt Får da ikke sova lenge nårn er vant til å væra oppe tidlig Hva slags planer har følk i dau a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#785 Skrevet November 13, 2010 hehe ikke bra idag skjer det vell minimalt tru je! kjedlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#786 Skrevet November 13, 2010 koko.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#787 Skrevet November 13, 2010 Jobb.. fra ti på seks i morrest til seks i kveld.. Etter det er det rett hjem for litt black ops.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#788 Skrevet November 13, 2010 Nissen var på sin årlige turne.Kom ned pipa, delte ut gaver. Kjæringa bød på grøt, nissen sa: - Hå hå hå, må nok gå, kan ikke skuffe de søte små!Neste pipe, ned i stua, der ligger det 4 søte nakne jenter. De spør om han vil bli.- Hå hå hå, pause nå, kan ikke klatre med kjempestå!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#789 Skrevet November 13, 2010 hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#790 Skrevet November 13, 2010 Lille Ole kom hjem fra skolen en vakker dag og så moren sin ligge på sengen og gni seg i skrittet mens hun stønnet: Jeg trenger en mann, jeg trenger en mann! Dette gjentok seg ofte de nærmeste dagene.En dag kom så Ole hjem og fant sin mor i sengen med en mann oppå seg. Da løp lille Ole inn på rommet sitt, kastet seg i ...sengen, begynte og gni seg i skrittet mens han stønnet:Jeg trenger en sykkel, jeg trenger en sykkel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#791 Skrevet November 13, 2010 Alle muslimer vil til Vest-Oppland. De har hørt at Allah har et søskenbarn på Gjøvik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#792 Skrevet November 13, 2010 Det er itte kommentert her ser je; Gran Turismo 5 slippes 24 November 11 dager igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#793 Skrevet November 13, 2010 Det er itte kommentert her ser je; Gran Turismo 5 slippes 24 November 11 dager igjen! woohooo :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#794 Skrevet November 13, 2010 Liker ikke userriøse kjøpere!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#795 Skrevet November 13, 2010 Liker ikke userriøse kjøpere!!!! prøvd og selge nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#796 Skrevet November 13, 2010 Det er itte kommentert her ser je; Gran Turismo 5 slippes 24 November 11 dager igjen! Der røyk eksamenslesinga! Ach, julebord i kveld... kommer til å bli motbydelige tilstander:full: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#797 Skrevet November 13, 2010 Sender ut en skål til alle rundt Mjøsa:).. Have fun: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#798 Skrevet November 13, 2010 prøvd og selge nå da? golfen, ei som sku komme i helga men sku ikke lell gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#799 Skrevet November 13, 2010 Liker ikke userriøse selgere! nei det er no faenskap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#800 Skrevet November 13, 2010 golfen, ei som sku komme i helga men sku ikke lell gitt autodb hell? ventet på en i nesten 3 uker egetlig. som sa han skule ha den men. men kom ikke hjem fra offshore før om 3 uker. prata med han når han kom inn. nei, han trudde ikke det ble noe av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...