Anbefalte innlegg

Spør Ane : rolleyes

VK1; IKT-driftsfag, hihihoho. ;)

hahahahahaha :P

Her vanker det hets fordi jeg hadde et par lacoste sko i mine yngre dager : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo takk for sist du :)

Ja jeg skjønte at pappa sin oppmerksomhet var litt dyrebar ja, men det er slik det skal være det :)

Var forresten på den turen du snakka om i dag, sykla hjemmefra jeg og frøkna og opp forbi vannverket oppi der. Fint oppi der gitt, blir flere turer dit.

Ja er fint oppover der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahahahahaha :P

Her vanker det hets fordi jeg hadde et par lacoste sko i mine yngre dager : vinke :

Nå har det vel vært bevist før at de sosiale antennene i visse lag ikke er fullt utviklet, så ikke ta deg så veldig nær av det. haha : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo takk for sist du :)

Ja jeg skjønte at pappa sin oppmerksomhet var litt dyrebar ja, men det er slik det skal være det :)

Var forresten på den turen du snakka om i dag, sykla hjemmefra jeg og frøkna og opp forbi vannverket oppi der. Fint oppi der gitt, blir flere turer dit.

da var du nesten ved meg da. vis du sykla siten oppover ved elva? bor like ved der tre bilbroa er. så sykle en del med biksje til vannverket. hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har, eller vet om Honda Px-R til salgs? Ta kontakt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var du nesten ved meg da. vis du sykla siten oppover ved elva? bor like ved der tre bilbroa er. så sykle en del med biksje til vannverket. hehe.

Stemmer :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor du på den gården der det står en del biler bak fjøset/på siden mot elva/stien , Egil? Eller bor du ovenfor brua?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mads, Petter eller Kim, tar dere på dere å polere Touranen til fattern? Kan tilby plass å stå med løftebukk til de dårlige ryggene deres :P med mye lys :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

flere touraner og en s3 som trenger kos :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tor Egil: Har du hørt med folka dine om de tar med i beregning i programmering de andre dysene jeg har liggende? Det er Fratelli Bosio Power Plus 764. Eller bare 764 da tenker jeg.. hehe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor selger de Y-rør i 2x2,5" inn og 1x2,5" ut?

Slik som biltema har, bare der er det 2" inn...

79-8565_l.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du ikke sveise det selv pål? da har du en utrfordring :P

Tor Egil: kan ta det på meg jeg, jeg som har best rygg av oss 3 :P kan han være uten bil i 2-3 dager?

Btw kunne du trykktesta bilen min som du lovte i fjor? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan også ta det på meg, men da må du vente litt. Har 1 Yåta, 1 Påsje og 1 Fååård som står først i køen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tor Egil: Har du hørt med folka dine om de tar med i beregning i programmering de andre dysene jeg har liggende? Det er Fratelli Bosio Power Plus 764. Eller bare 764 da tenker jeg.. hehe :)

Lar seg gjøre dette, synd du ikke har en større turbo også da orginal snurra henger med til ca 150-155hk med disse dysene og dysene klarer mer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du ikke sveise det selv pål? da har du en utrfordring :P

Tor Egil: kan ta det på meg jeg, jeg som har best rygg av oss 3 :P kan han være uten bil i 2-3 dager?

Btw kunne du trykktesta bilen min som du lovte i fjor? :)

Petter, ja på helg så kan han det. Vi får avtale noe, er stort sett hjemme etter 18.00 hver dag jeg bortset fra i morgen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor du på den gården der det står en del biler bak fjøset/på siden mot elva/stien , Egil? Eller bor du ovenfor brua?

nei. bor litt lenger opp. i stede for å gå over den tre broden så går du inn på mausetveien og da er det likve ved der. litt lenger opp.: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har, eller vet om Honda Px-R til salgs? Ta kontakt :)

Ligger en i skuret hjemme;).. Tenkt til unga hel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger en i skuret hjemme;).. Tenkt til unga hel?

R? :D Ser på meg selv som en unge, så ja :P Har hatt mange Pxer i min tid og fikk lyst til å shine opp en px til godværs bruk bare :)

Fortell litt om den du har da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

flere touraner og en s3 som trenger kos :P

flere touran som trenger en del kos vet jeg ... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

R? :D Ser på meg selv som en unge, så ja :P Har hatt mange Pxer i min tid og fikk lyst til å shine opp en px til godværs bruk bare :)

Fortell litt om den du har da? :)

R ja: smil :.. Den er gul:p.. Så da passer fint til bilen din da;) Starter ikke da men: rolleyes..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

R ja: smil :.. Den er gul:p.. Så da passer fint til bilen din da;) Starter ikke da men: rolleyes..

Orginal svart/gul eller? Er den komplett og med papirer? Hvis du hadde tenkt å selge den da? :)

Ikke peil på hvorfor den ikke starter? Kan være int jeg ved rett pris ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ut å finne meg tv i morra tenker jeg. Men skal jeg gå for LED (100hz) eller LCD(50hz) ?

Samsung har jo en LED til 4444,- på Elkjøp nå. Og en LCD til 4990,-. Begge er 40".

Tv'n kommer til å bli brukt til mye film og tv titting og litt spill.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

si fra hvis du trenger hjelp til å titte ;): vinke :

savner du foresten batteriet til kameraet ditt? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

si fra hvis du trenger hjelp til å titte ;): vinke :

savner du foresten batteriet til kameraet ditt? :D

Det skal jeg gjøre ;)

Jepp, det gjør jeg ;p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LED ville jeg valgt vertfall. Har plasma nå, og om jeg skulle valgt noe annet så ville det blitt LED. Hadde LCD før, og der ble jeg aldri 100% fornøyd med sortnivået, men ellers knallgode tv'er det også da. Så ta en titt i butikken, men ikke regn med å få hjelp av noen som har peiling.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.