Anbefalte innlegg

pål: jeg har en løst :)

Dekoder? Mer info om den ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HD mottaker fra samsung med hdmi og optisk :) er ikke hjemme nå så får ikke skjekka mer

Moskusgrillen du er på ? :P den med moskus på utsida

Jepp, var fint der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HD mottaker fra samsung med hdmi og optisk :) er ikke hjemme nå så får ikke skjekka mer

si ifra da:)

mye skal du evt ha for den?

er vel bare å bytte kort da? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff spyle tak er ikke noe morsomt. møkkete blir man også. men ser da litt bedre ut til verdivurdering. + at man får gjort ferdig alle di halv ferdig prosjekten som er rundt om i huse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjæm du å spyle hustaket mitt også? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjæm du å spyle hustaket mitt også? :)

kan gjøre det. men da tar jeg med passaten hemat etter på. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit ikke hva sånt koster nå, men høres 750,- passe ut?

Skal bare være å sette inn kort ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var inne på viasat sine nettsider å så. Der kunne jeg få en pvr boks for 995,-

Så er det mulig å prute litt eller? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Argh. Trenger noen ålreite felger i 5x112 helst 19". finner jo ittno vettu. og faen så mye støgge felger man får handla hos de forskjellige dekkfirmaene rundt omkring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var inne på viasat sine nettsider å så. Der kunne jeg få en pvr boks for 995,-

Så er det mulig å prute litt eller? :P

Får man kjøpt den uten abb. Eller forpliktelser? Isåfall kan du få billigere. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man kjøpt den uten abb. Eller forpliktelser? Isåfall kan du få billigere. :)

Har jo abb fra før. Så betaler vel kun for dekoderen vil jeg tro : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekoder er nok nesten like greit å skaffe fra viasat siden dekoderen blir linke opp mot serienummeret på kortet. Det skal visst være greit på viasat å bare ringe inn og oppgi serienummer på dekoder og kortet så fikser de så det funker. CD er dette verre med etter det je har skjønt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekoder er nok nesten like greit å skaffe fra viasat siden dekoderen blir linke opp mot serienummeret på kortet. Det skal visst være greit på viasat å bare ringe inn og oppgi serienummer på dekoder og kortet så fikser de så det funker. CD er dette verre med etter det je har skjønt.

ja ikke noe problem og bytte tuner på viasat er bare og trykke inn nr og aktivere der.

som regel så binder du deg opp et år på tunneren vis du kjøper dem av viasta men som regel da du skal du jo ha det neste åre da du skal ha ny tuner. dem kjøre noen kampanjer også. så kan være lurt og ringe inn på der og spøre etter et tilbud og si du vurdere og gå over til CD jeg fikk ny litten antenn og et bra tilbud ved jule tider da jeg gikk opp til et ekstra kort.

synn at viasat ikke har discovery det er en kanal jeg kunde tnekt meg. men synnes tv 1000 er bedre en canal + canala. og ikke minst viasat motor med f1 og rally.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Argh. Trenger noen ålreite felger i 5x112 helst 19". finner jo ittno vettu. og faen så mye støgge felger man får handla hos de forskjellige dekkfirmaene rundt omkring

Felger er vanskelige.

tenkt noe mere på vertini i silver da? 9,5x19"

ellers så blir det ebay. eller bare finne noe felger man liker og google de. det er jo mange forhandlere på nett og så ; )

lykketil ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moskusgrillen du er på ? :P den med moskus på utsida

Nei, den med en fisk på utsida..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, den med en fisk på utsida..

ah den ja :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på at CD har noen slags form for paring som faktisk fungerer vertfall. For jeg har fått ny hd-pvr et par ganger nå, og jeg har aldri tasta inn noe nummer eller noe, i tillegg har jeg hatt med mitt kort herfra og opp til fattern som har dreambox i jula og titta på alle mine kanaler på den, pluss at jeg prøvde det i hd-pvr'n til søstra mi også i romjula..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff spyle tak er ikke noe morsomt. møkkete blir man også. men ser da litt bedre ut til verdivurdering. + at man får gjort ferdig alle di halv ferdig prosjekten som er rundt om i huse.

Skal du selge hus? Hvor hva hæ? :o

Hvor vet jeg vel kanskje når jeg tenker meg om, om det er der du forklarte tidligere i uka, hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du selge hus? Hvor hva hæ? :o

Hvor vet jeg vel kanskje når jeg tenker meg om, om det er der du forklarte tidligere i uka, hehe..

kansje. du får komme og se vis du er inntresert da vi skal se på nytt i morgen. men er veldig rottet her da. men sende meg en pm vis du vil komme og se gjelder også andre som er inntresert i hus.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått meg bil! :P

Den trenger en skikkelig vask og litt lakk rens, tips noen ?

Hvis noen lurte da, så er det en Audi 80 CD 1,6TD ;)

Info i tråden,link i signatur :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på at CD har noen slags form for paring som faktisk fungerer vertfall. For jeg har fått ny hd-pvr et par ganger nå, og jeg har aldri tasta inn noe nummer eller noe, i tillegg har jeg hatt med mitt kort herfra og opp til fattern som har dreambox i jula og titta på alle mine kanaler på den, pluss at jeg prøvde det i hd-pvr'n til søstra mi også i romjula..

CD har fungerende pairing.. Når gamle tuneren min røk lånte je en tuner av en kompis og det sto på i 2 timer som kunne være maksimaltid før det fungerte uten at det kom bilde. Kortet vil derimot fungere i alle tunere du har registrert i ditt navn, riktignok trengs noen minutter før det kommer bilde. Dreamboxen knekker selvfølgelig pairinga deres.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snodig at det funka flere kvelder hos søstra mi også i jula da.. Og når jeg har fått nye bokser så har det ikke tatt noe tid før de har fungert heller.. Men ikkeno er bedre enn om det funker da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit ikke hva sånt koster nå, men høres 750,- passe ut?

Skal bare være å sette inn kort ja :)

Bokser uten abb koster som regel 1500+

Dekoder og kort registreres på navnet ditt, og parres opp mot hverandre. Når man kjøper dekoder enten i butikk eller rett fra leverandør "oppgraderer" man gamlekortet opp mot ny dekoder, eller velger nytt kort og parrer det mot ny dekoder.

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av dere tullinger her inne som driver med fluefiske eller? Så kunne vi delt litt erfaringer og evt. dratt igang en fisketur! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.