#8201 Skrevet August 3, 2011 pål: jeg har en løst Dekoder? Mer info om den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8202 Skrevet August 3, 2011 HD mottaker fra samsung med hdmi og optisk er ikke hjemme nå så får ikke skjekka mer Moskusgrillen du er på ? den med moskus på utsida Jepp, var fint der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8203 Skrevet August 3, 2011 HD mottaker fra samsung med hdmi og optisk er ikke hjemme nå så får ikke skjekka mer si ifra da:) mye skal du evt ha for den? er vel bare å bytte kort da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8204 Skrevet August 3, 2011 huff spyle tak er ikke noe morsomt. møkkete blir man også. men ser da litt bedre ut til verdivurdering. + at man får gjort ferdig alle di halv ferdig prosjekten som er rundt om i huse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8205 Skrevet August 3, 2011 Kjæm du å spyle hustaket mitt også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8206 Skrevet August 3, 2011 Kjæm du å spyle hustaket mitt også? kan gjøre det. men da tar jeg med passaten hemat etter på. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8207 Skrevet August 3, 2011 si ifra da:)mye skal du evt ha for den? er vel bare å bytte kort da? Veit ikke hva sånt koster nå, men høres 750,- passe ut? Skal bare være å sette inn kort ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8208 Skrevet August 3, 2011 Var inne på viasat sine nettsider å så. Der kunne jeg få en pvr boks for 995,- Så er det mulig å prute litt eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8209 Skrevet August 3, 2011 Argh. Trenger noen ålreite felger i 5x112 helst 19". finner jo ittno vettu. og faen så mye støgge felger man får handla hos de forskjellige dekkfirmaene rundt omkring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8210 Skrevet August 3, 2011 Var inne på viasat sine nettsider å så. Der kunne jeg få en pvr boks for 995,- Så er det mulig å prute litt eller? Får man kjøpt den uten abb. Eller forpliktelser? Isåfall kan du få billigere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8211 Skrevet August 3, 2011 Får man kjøpt den uten abb. Eller forpliktelser? Isåfall kan du få billigere. Har jo abb fra før. Så betaler vel kun for dekoderen vil jeg tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8212 Skrevet August 3, 2011 Dekoder er nok nesten like greit å skaffe fra viasat siden dekoderen blir linke opp mot serienummeret på kortet. Det skal visst være greit på viasat å bare ringe inn og oppgi serienummer på dekoder og kortet så fikser de så det funker. CD er dette verre med etter det je har skjønt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8213 Skrevet August 3, 2011 400 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8214 Skrevet August 3, 2011 Dekoder er nok nesten like greit å skaffe fra viasat siden dekoderen blir linke opp mot serienummeret på kortet. Det skal visst være greit på viasat å bare ringe inn og oppgi serienummer på dekoder og kortet så fikser de så det funker. CD er dette verre med etter det je har skjønt. ja ikke noe problem og bytte tuner på viasat er bare og trykke inn nr og aktivere der. som regel så binder du deg opp et år på tunneren vis du kjøper dem av viasta men som regel da du skal du jo ha det neste åre da du skal ha ny tuner. dem kjøre noen kampanjer også. så kan være lurt og ringe inn på der og spøre etter et tilbud og si du vurdere og gå over til CD jeg fikk ny litten antenn og et bra tilbud ved jule tider da jeg gikk opp til et ekstra kort. synn at viasat ikke har discovery det er en kanal jeg kunde tnekt meg. men synnes tv 1000 er bedre en canal + canala. og ikke minst viasat motor med f1 og rally. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8215 Skrevet August 3, 2011 Argh. Trenger noen ålreite felger i 5x112 helst 19". finner jo ittno vettu. og faen så mye støgge felger man får handla hos de forskjellige dekkfirmaene rundt omkring Felger er vanskelige. tenkt noe mere på vertini i silver da? 9,5x19" ellers så blir det ebay. eller bare finne noe felger man liker og google de. det er jo mange forhandlere på nett og så ; ) lykketil ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8216 Skrevet August 3, 2011 Moskusgrillen du er på ? den med moskus på utsida Nei, den med en fisk på utsida.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8217 Skrevet August 3, 2011 Nei, den med en fisk på utsida.. ah den ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8218 Skrevet August 4, 2011 Dekoder er nok nesten like greit å skaffe fra viasat siden dekoderen blir linke opp mot serienummeret på kortet. Det skal visst være greit på viasat å bare ringe inn og oppgi serienummer på dekoder og kortet så fikser de så det funker. CD er dette verre med etter det je har skjønt. Tviler på at CD har noen slags form for paring som faktisk fungerer vertfall. For jeg har fått ny hd-pvr et par ganger nå, og jeg har aldri tasta inn noe nummer eller noe, i tillegg har jeg hatt med mitt kort herfra og opp til fattern som har dreambox i jula og titta på alle mine kanaler på den, pluss at jeg prøvde det i hd-pvr'n til søstra mi også i romjula.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8219 Skrevet August 4, 2011 huff spyle tak er ikke noe morsomt. møkkete blir man også. men ser da litt bedre ut til verdivurdering. + at man får gjort ferdig alle di halv ferdig prosjekten som er rundt om i huse. Skal du selge hus? Hvor hva hæ? Hvor vet jeg vel kanskje når jeg tenker meg om, om det er der du forklarte tidligere i uka, hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8220 Skrevet August 4, 2011 Skal du selge hus? Hvor hva hæ? Hvor vet jeg vel kanskje når jeg tenker meg om, om det er der du forklarte tidligere i uka, hehe.. kansje. du får komme og se vis du er inntresert da vi skal se på nytt i morgen. men er veldig rottet her da. men sende meg en pm vis du vil komme og se gjelder også andre som er inntresert i hus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8221 Skrevet August 4, 2011 Har fått meg bil! Den trenger en skikkelig vask og litt lakk rens, tips noen ? Hvis noen lurte da, så er det en Audi 80 CD 1,6TD Info i tråden,link i signatur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8222 Skrevet August 4, 2011 Tviler på at CD har noen slags form for paring som faktisk fungerer vertfall. For jeg har fått ny hd-pvr et par ganger nå, og jeg har aldri tasta inn noe nummer eller noe, i tillegg har jeg hatt med mitt kort herfra og opp til fattern som har dreambox i jula og titta på alle mine kanaler på den, pluss at jeg prøvde det i hd-pvr'n til søstra mi også i romjula.. CD har fungerende pairing.. Når gamle tuneren min røk lånte je en tuner av en kompis og det sto på i 2 timer som kunne være maksimaltid før det fungerte uten at det kom bilde. Kortet vil derimot fungere i alle tunere du har registrert i ditt navn, riktignok trengs noen minutter før det kommer bilde. Dreamboxen knekker selvfølgelig pairinga deres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8223 Skrevet August 4, 2011 Snodig at det funka flere kvelder hos søstra mi også i jula da.. Og når jeg har fått nye bokser så har det ikke tatt noe tid før de har fungert heller.. Men ikkeno er bedre enn om det funker da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8224 Skrevet August 4, 2011 si ifra da:)mye skal du evt ha for den? er vel bare å bytte kort da? Veit ikke hva sånt koster nå, men høres 750,- passe ut?Skal bare være å sette inn kort ja Får man kjøpt den uten abb. Eller forpliktelser? Isåfall kan du få billigere. Bokser uten abb koster som regel 1500+ Tviler på at CD har noen slags form for paring som faktisk fungerer vertfall. For jeg har fått ny hd-pvr et par ganger nå, og jeg har aldri tasta inn noe nummer eller noe, i tillegg har jeg hatt med mitt kort herfra og opp til fattern som har dreambox i jula og titta på alle mine kanaler på den, pluss at jeg prøvde det i hd-pvr'n til søstra mi også i romjula.. Dekoder og kort registreres på navnet ditt, og parres opp mot hverandre. Når man kjøper dekoder enten i butikk eller rett fra leverandør "oppgraderer" man gamlekortet opp mot ny dekoder, eller velger nytt kort og parrer det mot ny dekoder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8225 Skrevet August 4, 2011 Noen av dere tullinger her inne som driver med fluefiske eller? Så kunne vi delt litt erfaringer og evt. dratt igang en fisketur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...