Anbefalte innlegg

både finn og autodb : p

kjipt med userriøse kjøpere :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da har man hatt en lang dag med 4-års feiring og har pyntet kake til neste dags feiring :D

Tror folket denne vil slå an ? :P

Bursdagsbil3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha :D konge kake :D

sku hatt 2 potter til på andre sida å hehe :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har RS frontfanger også da.. hehehe : smil :

Nja.. Strengt tatt så skulle vel de pottene vært litt mer ovale så hadde de vært helt riktige.. Her tenker vi selvsagt B5 utgaven.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt slitne de Audi ringene der ser jeg ... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur jeg har klart det store :( knust bunnpanne! :shf:: bh :: bråk :: dum :: gråter :: gråter :: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei (ikke akkurat da det måtte ha skjedd)

all olja har ihvertfall rent ut....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur jeg har klart det store :( knust bunnpanne! :shf:: bh :: bråk :: dum :: gråter :: gråter :: gråter :

Åssen gikk det med veiva osv da a? Skummelt: O

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal slå godt oppi for og knuse veiva vel. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bunnpanna er hel, men ser ut som det er pakninga på oljenivå/temp sensoren som er synderen, er der det har renni ut men pakninga ser helt fin ut :confused:

er det mulig å få tak i "kjemisk" pakning og castrol/agip olje på en søndag?? bensinstasjonene selger vel sine egne merker bare...

edit: 2-3cm liten sprekk på bunnpanna inni fordypninga til sensoren(vanskelig å se)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ekke mye ass :P

Folk her er stille, det ekke bra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer ikke mye nei.. Sitter i sofaen med liten gutt med 40 i feber... :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes ikke bra ut :(

tålte han ikke kaka di ? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sitter og hører på frøkna har besøk av to venninner som sitter på kjøkkenet å pjatter. Jeg trodde de var nærmere 20stk jeg, men så er de bare tre.. kaklehøner..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser på opptak av 71 graders nord, før det var jeg en liten tur uti garasjen og skiftet en defekt trykkslange på A4n, og en xenon kina "drit" ballast på xenon lysa på passaten, så begge tåkelysa lyser igjen! :) + satt i hvite diode pærer i parklysa på passaten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det flyet de slokka på 71 grader nord i kveld, har jeg "drifta" rundt med MB 300 ambulanse :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det flyet de slokka på 71 grader nord i kveld, har jeg "drifta" rundt med MB 300 ambulanse :evil:

Så er jo du tøffere enn toget også, så det kom ikke som noen overraskelse. Du gjorde det sikkert med ett bein og en arm ute av vinduet også, samtidig som hele deg var i brann: rock :

Er ikke drifting og ambulanse to ting som ikke burde kombineres? Spesielt når det ikke er øvelse, mener jeg:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.