#801 Skrevet November 13, 2010 både finn og autodb : p kjipt med userriøse kjøpere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#802 Skrevet November 13, 2010 Og da har man hatt en lang dag med 4-års feiring og har pyntet kake til neste dags feiring Tror folket denne vil slå an ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#803 Skrevet November 13, 2010 haha konge kake sku hatt 2 potter til på andre sida å hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#804 Skrevet November 13, 2010 Den har RS frontfanger også da.. hehehe Nja.. Strengt tatt så skulle vel de pottene vært litt mer ovale så hadde de vært helt riktige.. Her tenker vi selvsagt B5 utgaven.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#805 Skrevet November 13, 2010 må ta bilde av fronten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#806 Skrevet November 13, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#807 Skrevet November 13, 2010 Litt slitne de Audi ringene der ser jeg ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#808 Skrevet November 13, 2010 trur jeg har klart det store knust bunnpanne! : gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#809 Skrevet November 13, 2010 Gris kjørt nå a petter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#810 Skrevet November 13, 2010 nei (ikke akkurat da det måtte ha skjedd) all olja har ihvertfall rent ut.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#811 Skrevet November 13, 2010 (endret) høres ikke bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#812 Skrevet November 13, 2010 trur jeg har klart det store knust bunnpanne! : gråter : Åssen gikk det med veiva osv da a? Skummelt: O 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#813 Skrevet November 14, 2010 veiva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#814 Skrevet November 14, 2010 Skal slå godt oppi for og knuse veiva vel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#815 Skrevet November 14, 2010 (endret) bunnpanna er hel, men ser ut som det er pakninga på oljenivå/temp sensoren som er synderen, er der det har renni ut men pakninga ser helt fin ut er det mulig å få tak i "kjemisk" pakning og castrol/agip olje på en søndag?? bensinstasjonene selger vel sine egne merker bare... edit: 2-3cm liten sprekk på bunnpanna inni fordypninga til sensoren(vanskelig å se) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#816 Skrevet November 15, 2010 Va'skjeeeer'a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#817 Skrevet November 15, 2010 det ekke mye ass Folk her er stille, det ekke bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#818 Skrevet November 15, 2010 Skjer ikke mye nei.. Sitter i sofaen med liten gutt med 40 i feber... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#819 Skrevet November 15, 2010 Det hørtes ikke bra ut tålte han ikke kaka di ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#820 Skrevet November 15, 2010 Jeg sitter og hører på frøkna har besøk av to venninner som sitter på kjøkkenet å pjatter. Jeg trodde de var nærmere 20stk jeg, men så er de bare tre.. kaklehøner..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#821 Skrevet November 15, 2010 Ser på opptak av 71 graders nord, før det var jeg en liten tur uti garasjen og skiftet en defekt trykkslange på A4n, og en xenon kina "drit" ballast på xenon lysa på passaten, så begge tåkelysa lyser igjen! + satt i hvite diode pærer i parklysa på passaten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#822 Skrevet November 15, 2010 Det flyet de slokka på 71 grader nord i kveld, har jeg "drifta" rundt med MB 300 ambulanse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#823 Skrevet November 15, 2010 Jeeg ser på film : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#824 Skrevet November 15, 2010 Det flyet de slokka på 71 grader nord i kveld, har jeg "drifta" rundt med MB 300 ambulanse Så er jo du tøffere enn toget også, så det kom ikke som noen overraskelse. Du gjorde det sikkert med ett bein og en arm ute av vinduet også, samtidig som hele deg var i brann: rock : Er ikke drifting og ambulanse to ting som ikke burde kombineres? Spesielt når det ikke er øvelse, mener jeg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#825 Skrevet November 15, 2010 Jag vil ha godiiiis och läsk ! Fan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...