#8226 Skrevet August 4, 2011 Sett bort ifra at jeg ikke har fluestang for øyeblikket, så driver jeg med det Har bare blitt fiske med haspel på meg i sommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8227 Skrevet August 4, 2011 Sett bort ifra at jeg ikke har fluestang for øyeblikket, så driver jeg med det Har bare blitt fiske med haspel på meg i sommer Har netopp begynt med flue jeg, og må si det er nesten som en sykdom! blir jo helt oppslukt i det! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8228 Skrevet August 4, 2011 Har netopp begynt med flue jeg, og må si det er nesten som en sykdom! blir jo helt oppslukt i det! hehe Helt enig! Skulle bli min første sesong med flue dette, men har enda ikke hatt tid til å bruke den... Kun tørrtrening på kast, som for øvrig også er ganske vanedannende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8229 Skrevet August 4, 2011 Noen av dere tullinger her inne som driver med fluefiske eller? Så kunne vi delt litt erfaringer og evt. dratt igang en fisketur! vis være tilater det så tenkte jeg at jeg og sønnen på 3 skule ta med laavon og reise oppi åsta og fiske kanse få med finstan og haaven. men har ikke sett på noe vær melding enda. flue fiske ja. har da kjøpt ei nogen lunde bra stang som liger på jella og støver ned er mye letter med mark, ...... og spinner. hehe får da kan man sitte å ta en øl eller dram hehe men ja man burde begynt på igen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8230 Skrevet August 4, 2011 Ingen som har lyst på en kosejobb med å skifte ac pumpe på bilen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8231 Skrevet August 4, 2011 Ingen som har lyst på en kosejobb med å skifte ac pumpe på bilen da? Mye jobb? Kan sikkert se på det. Send pm du:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8232 Skrevet August 5, 2011 kompressoren du mener Emil ? Burde da være grei skuring. Verre med tapping / fylling av gass vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8233 Skrevet August 5, 2011 kompressoren du mener Emil ? Burde da være grei skuring. Verre med tapping / fylling av gass vil jeg tro. Ja, stemmer det;) skal visst være veldig enkelt. Problemet er at jeg er lite hjemme og enda mindre tid til å skru. Bilen står også stille siden clutchen på kompressoren også har gått føyken.. Er det no måte å tømme det for gass uten å dra til verksted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8234 Skrevet August 5, 2011 Ikke annen måte en å slippe det ut i friluft. (hurra for global oppvarming) Ta et bilde av motorrommet og mot kompressoren så jeg kan se ann hvor mye som må demonteres. Vi har jo utstyr for tapping/fylling på jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8235 Skrevet August 5, 2011 Noen her som har noen 4x100 felger liggende? Skal på 80'n evt.. 15" eller 16".. Med eller uten dekk Evt om noen vet om felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8236 Skrevet August 5, 2011 Ja, stemmer det;) skal visst være veldig enkelt. Problemet er at jeg er lite hjemme og enda mindre tid til å skru. Bilen står også stille siden clutchen på kompressoren også har gått føyken.. Er det no måte å tømme det for gass uten å dra til verksted? En kuldemontør har også utstyr til dette. som for eksempel meg selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8237 Skrevet August 5, 2011 Ikke annen måte en å slippe det ut i friluft. (hurra for global oppvarming) Ta et bilde av motorrommet og mot kompressoren så jeg kan se ann hvor mye som må demonteres. Vi har jo utstyr for tapping/fylling på jobben Okei. Er ikke hjemme nå, så får ikke gjort det selv. Men kan høre om fattern kan ta et bilde. Den ligger visst ganske lett hvis du tar av plata under motoren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8238 Skrevet August 5, 2011 Noen her som har noen 4x100 felger liggende? Skal på 80'n evt.. 15" eller 16".. Med eller uten dekk Evt om noen vet om felger? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=197548 Har disse her liggende Ørjan. Skulle bruke de som vinterfelger på Passaten men ble litt feil impress i forhold til luftbelgene. Noe småpirk på de men stort sett pene felger. Selger de igjen for selvkost i tilfelle. 3000kr. Ålreite 195.50.15 på de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8239 Skrevet August 5, 2011 Noen her som har noen 4x100 felger liggende? Skal på 80'n evt.. 15" eller 16".. Med eller uten dekk Evt om noen vet om felger? tror jeg har noen liggende.., bare å svinge innom en dag, de ligger i garasjen her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8240 Skrevet August 5, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=197548 Har disse her liggende Ørjan. Skulle bruke de som vinterfelger på Passaten men ble litt feil impress i forhold til luftbelgene. Noe småpirk på de men stort sett pene felger. Selger de igjen for selvkost i tilfelle. 3000kr. Ålreite 195.50.15 på de. De var jo kanskje passende til bilen Mulig det blir 60/60 senk, så da tror jeg disse hadde blitt bra tror jeg har noen liggende.., bare å svinge innom en dag, de ligger i garasjen her. Stål eller alufelg? Skal svinge innom en dag jeg, får bli til uka, da jeg håper bilen er godkjent og klar da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8241 Skrevet August 5, 2011 alu, uten dekk. Mener de er vanlige 5 eikede, husker ikke helt siden de har ligget i garasjen en stund.Mener det er 15" .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8242 Skrevet August 5, 2011 alu, uten dekk. Mener de er vanlige 5 eikede, husker ikke helt siden de har ligget i garasjen en stund.Mener det er 15" .. Ok, gratis og kikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8243 Skrevet August 5, 2011 Ok, gratis og kikke har noen 16" helt nye felger, 7-8 eiker, 4x100. pene felger, 2 tusen får alle, uten dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8244 Skrevet August 6, 2011 Hvordan været på Hamar nå? Her er det tjukk tåke, veit ikke helt om jeg orker å fyke til Hamar hvis været skal være slik hele dagen, men hvis det klarner opp så blir det å ta en kjapp vask av bilen å fyke bortover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8245 Skrevet August 6, 2011 Driver og klarner her nå. Yr og diverse sier SOL om kun kort tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8246 Skrevet August 6, 2011 har noen 16" helt nye felger, 7-8 eiker, 4x100.pene felger, 2 tusen får alle, uten dekk Bilder da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8247 Skrevet August 7, 2011 Hvem er det som eier denne golfen..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8248 Skrevet August 7, 2011 Noen som kjenner til disse ungene eller..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8249 Skrevet August 7, 2011 Hva skjer med klippet? Sitter uten lyd her jeg, så fikk ikke hørt.. Veit navnet på han i Olashorts. Han er en ypling fra Elverum i alle fall. (Han er like gammel som lillebroren min) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8250 Skrevet August 7, 2011 Noen som kjenner til disse ungene eller..? Så dette klippet tidligere i uka. Kjente jeg bruste godt innvendig. Makan til frekke drittunger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...