#8301 Skrevet August 8, 2011 Petter og Kim Rune, kan jeg få bilder av Caddy'n? Tenkte å lage en salgstråd ama, og har ingen bilder selv Eller noen andre om noen har såklart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8302 Skrevet August 8, 2011 Petter og Kim Rune, kan jeg få bilder av Caddy'n? Tenkte å lage en salgstråd ama, og har ingen bilder selv Eller noen andre om noen har såklart Mye skal du ha pål? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8303 Skrevet August 8, 2011 Siden filmen er fjernet, får jeg ikke sett hva det handler om...Noen som gidder legge inn ett referat her? lagt ut igjen under annet navn og bruker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8304 Skrevet August 8, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29910371 Hva trur folket om denne?: ) hehe Denna så da fin ut Fikk nesten lyst på ny arbeidsbil selv jeg nå Prisen kunne ikke være så ille heller vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8305 Skrevet August 8, 2011 Hva skal du med den ola? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8306 Skrevet August 8, 2011 Petter og Kim Rune, kan jeg få bilder av Caddy'n? Tenkte å lage en salgstråd ama, og har ingen bilder selv Eller noen andre om noen har såklart kan gjøre det ikveld ikke lyst til å bytte i en a4 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8307 Skrevet August 8, 2011 lagt ut igjen under annet navn og bruker uten at jeg kjenner forhistoria til dette. så vil jeg nesten si at fy faen som dagens såkalte ungdom burde blitt jekka hardt ned i asfalten kjenner rett og slett jeg blir sinna her jeg sitter og så på denna videoen. patetisk at det går ann og gjøre noe slik og skryte av det etterpå. men, fint for dem at de legger ut bevis på sin egen oppførsel da og plutselig så møter de den rette. og da er det ingen kjære mor. da kommer asfalten fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8308 Skrevet August 8, 2011 Denna så da fin ut Fikk nesten lyst på ny arbeidsbil selv jeg nå Prisen kunne ikke være så ille heller vel? Ja, tenkte på dette. Har jo gått litt men har gått igjennom eu med glans visst nok:) Få på kw på dnna og fine felger så er det jo bare knall:D Hva skal du med den ola? Har lyst på touran:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8309 Skrevet August 8, 2011 Mye skal du ha pål? Tenkte å legge den ut for 15000 kan gjøre det ikveld ikke lyst til å bytte i en a4 da? Er plassen det står på, og da er jeg like langt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8310 Skrevet August 8, 2011 lagt ut igjen under annet navn og bruker La visst igjen en liten kommentar, jeg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8311 Skrevet August 9, 2011 JA:(. aha, har aldri tenkt at dere kunne være i slekt:) er Bjørnar bror hans, eller er jeg helt på jordet:)? hvor er de andre gutta fra a, hamer eller elverum:)? detta er på Koigen el:)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8312 Skrevet August 9, 2011 Har lagt ut noen bilder av bilen din i treff tråden Pål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8313 Skrevet August 9, 2011 Yo folks - take a look at this: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2366251#post2366251 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8314 Skrevet August 9, 2011 er det ikke mange som skal på rudskogen dagen før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8315 Skrevet August 9, 2011 lagt ut igjen under annet navn og bruker Je kjinte da faktisk at det knøt seg litt i høger nævan je.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8316 Skrevet August 9, 2011 noen som vill kjøpe a4? fin vinter/sommerbil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8317 Skrevet August 9, 2011 Noen som vil kjøpe Golf? Fin sommerbil:p Kan ta billigere bil i innbytte også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8318 Skrevet August 9, 2011 Noen som vil kjøpe Passat? three in a row! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8319 Skrevet August 9, 2011 Noen som vil kjøpe 16" sommerfelga mine. Har ikke bruk for de mere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8320 Skrevet August 9, 2011 Mye som skal selges om dagen, ser jeg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8321 Skrevet August 9, 2011 Noen som har lyst til å være med å skru om en time?:-P. I moelv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8322 Skrevet August 9, 2011 og ingen som har lyst på vinterbil heller? ( rettelse: Ingen seriøse som har lyst på ? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8323 Skrevet August 9, 2011 Noen som har lyst på passat`n min a? Om noen måneder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8324 Skrevet August 9, 2011 Noen som har lyst på en gammal Opel Vectra da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8325 Skrevet August 9, 2011 nå er dere bare userriøse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...