#826 Skrevet November 15, 2010 smågodt å brus her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#827 Skrevet November 15, 2010 smågodt å brus her død over dombæsinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#828 Skrevet November 15, 2010 har det samme her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#829 Skrevet November 15, 2010 Har kasta i meg to tabletter med ZMA. nå ta seg en berocca brusetablett ellno. Så sova Det var mitt godteri for i dag. Forbanna hodepine og sjukdom : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#830 Skrevet November 15, 2010 hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#831 Skrevet November 16, 2010 Smågodt ell ? nomnomnomnom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#832 Skrevet November 16, 2010 mmmmm smågodt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#833 Skrevet November 16, 2010 kjeks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#834 Skrevet November 16, 2010 Sjeks! Jeg tenker å finne meg noe gosj og se ferdig en film jeg starta på på lørdagskvelden.. Robin Hood.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#835 Skrevet November 16, 2010 husker du hva du så på Lørdag da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#836 Skrevet November 16, 2010 Jeg vet jeg husker frem til en time og ti min.. Så jeg tenker jeg fortsetter derfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#837 Skrevet November 16, 2010 Jeg vet jeg husker frem til en time og ti min.. Så jeg tenker jeg fortsetter derfra Åja, du husker såpass ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#838 Skrevet November 17, 2010 God nattaa barna mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#839 Skrevet November 17, 2010 God nattaa barna mine God natt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#840 Skrevet November 17, 2010 sånn endte denna dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#841 Skrevet November 17, 2010 sånn endte denna dagen Hva er bunnpannene på disse nyere bilene laget av egentlig? Aluminiumsfolie? Har aldri tatt så mye som ei bunnpanne med noen av mine biler:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#842 Skrevet November 17, 2010 den var rimelig slitt fra før etter sommern:p så sku sikkert ikke mye til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#843 Skrevet November 17, 2010 Kan få alufolie fra meg Kim Rune! Har masse I dag skal man spise ribbe og pølse :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#844 Skrevet November 17, 2010 Tror jeg tar ny bunnpanne istede jeg altså har ikke trua på alufolie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#845 Skrevet November 17, 2010 kjiip du er a! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#846 Skrevet November 17, 2010 aluen i disse pannene er så sprø at det holder i grunn å se stygt på dem før de sprekker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#847 Skrevet November 17, 2010 Been there done that.. Men jeg mista ikke litt etter litt med olje, der var det bare plutselig tomt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#848 Skrevet November 17, 2010 Huff dissa senka bilene!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#849 Skrevet November 17, 2010 Low is a lifestyle vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#850 Skrevet November 17, 2010 Hehe, trodde jeg skulle ta bunnpanna på grevlingen på Otta for et års tid siden, men den berga heldigvis. Men den bmw'n som jeg la inn bilde av bunnpanna til var ikke senka mer enn 40mm. Men hull i asfalten som jeg ikke hadde mulighet til å styre unna pluss at det lå en stein oppå asfalten ved hullet gjorde sitt det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...