#8501 Skrevet August 18, 2011 Synes du sa du ville ha Bolero tidligere jeg, men:p Steffen: Bildene må vente litt, for har låne-PC nå, og det er dårlig med photohop på denne her:o Joa,men de er litt for store så må bli noe annet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8502 Skrevet August 18, 2011 Selger ikke noe hver for seg Orker ikke bli sittendes igjen med noe. Nei, bare svar på spørsmålet du da .. veit om en som vil ha caddy, å jeg vil ha felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8503 Skrevet August 18, 2011 hmmm kjedlig og sitte i oslo fra 8.30 til 10 og vente på at butikken skal åpne. Så man får noe og gjøre mens kona skal farge håre med kk. Er vel første gangen jeg har vente for og gå og se i butikker. Hehe. Ps noen som vet om noen bra butikker i oslo til og gå å se i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8504 Skrevet August 18, 2011 Nei, bare svar på spørsmålet du da .. veit om en som vil ha caddy, å jeg vil ha felger Hehe. Skal ha det som står i annonsa uansett. Kosta jo på felgene 2k i sandblåsing og pulverlakk, litt over 2k i dekk. pluss selve felgene. Så vet ikke hva de er verdt jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8505 Skrevet August 18, 2011 Noen? Sjekk også ut vvmw for billig xenon. Googler du vvme finner du også mange erfaringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8506 Skrevet August 18, 2011 Hehe. Skal ha det som står i annonsa uansett. Kosta jo på felgene 2k i sandblåsing og pulverlakk, litt over 2k i dekk. pluss selve felgene. Så vet ikke hva de er verdt jeg? Ikke jeg heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8507 Skrevet August 18, 2011 Sjekk også ut vvmw for billig xenon. Googler du vvme finner du også mange erfaringer Skal sjekke ut de en gang til:) Eneste kravet er at det må holde og at det tenner hver gang, så jeg ikke kjører rundt med ett lys som mangler plutselig:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8508 Skrevet August 18, 2011 Mats: hvor er bildene av bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8509 Skrevet August 18, 2011 MaDs:p Jeg skreiv det på forrige siden, Steffen, har dessverre ikke PS på denne PCen (låne-PC), så får ikke redigert de:o Xenonfolket: Jeg skal ha bixenon H4, hva skal jeg da velge på VVME? H4-1 eller H4-2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8510 Skrevet August 18, 2011 Åja Den er grei Mads 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8511 Skrevet August 18, 2011 De ble jo bra nok, men greit å skarpe de opp litt og gjøre de litt bedre enn rett fra kameraet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8512 Skrevet August 18, 2011 mange som skal nedover til rudskogen og oslo treffet i helga? Lyt på Rudskauen ihvertfall. Det blir bare en dagstur dit førr å rasa litt i frå seg førr min del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8513 Skrevet August 18, 2011 Bilder taler vel for seg selv. ser det ikke såå godt på bilder, er ikke penere irl. Slipemerker og stygge skiller over alt Å fy f... Ottestad autoflekk. Bare å klage 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8514 Skrevet August 18, 2011 Synes du sa du ville ha Bolero tidligere jeg, men:p Steffen: Bildene må vente litt, for har låne-PC nå, og det er dårlig med photohop på denne her:o Trenger ikke å redigere dem, kan fikse litt på dem selv. Men nå kommer koffert lista på i dag så skal ta noen bilder da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8515 Skrevet August 18, 2011 noen som vil kjøpe a6`? 2.0tdi 140hk 06mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8516 Skrevet August 18, 2011 Å fy f... Ottestad autoflekk. Bare å klage de sku prøve å polere det bra sa han, men har mine tvil på at det bli bra. Er jo bare et tyynt lag med klarlakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8517 Skrevet August 18, 2011 Det der får de aldri polert bra. Pusseripene der ligger alt djupt. Be de lakke opp igjen hele luka skikkelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8518 Skrevet August 18, 2011 noen som har tips til fin liten bil opp til 40000 som har gått lite? dama skal ha bil serru har sett på astra, polo, 206... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8519 Skrevet August 18, 2011 Noen som vet om noen som sveiser karosseri? Civicen til dama skulle hatt på plass ny bakskjer. Dvs skjære bort gammel og sveise på plass ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8520 Skrevet August 18, 2011 aff, rekker ikke rudskogen har ikke fått bremseklossene enda, og de jeg har tviler jeg på holder ned til rudskogen Trenger å låne sylinderpresse til bremsene! Vet Ola og Stig Arne har. Kan jeg låne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8521 Skrevet August 18, 2011 trur ikke jeg rekker rudskogen jeg heller hadde planer om å kjøre... blir ferdig med å polere en bil i morra kveld, men sku bytta stabstag bak på min også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8522 Skrevet August 18, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29897798 Noen som har peiling på golf ? ( om hva jeg må se etter, hva som "sykdommer" på den osv ?? ) Lurer på og hente denne når jeg kommer hjem fra jobb i mårra....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8523 Skrevet August 18, 2011 Mats, Mads, Emil, Pål, Arnstein, Ørjan, Anders, Simen + resten av folka her.. Skal noen av dere nedover på Oslo treffet eller? Tenkte vi kunne stilt mannsterke fra Mjøsa lokallag på dette treffet... Svar gjerne i tråden som nevnt tidligere her... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=219515 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8524 Skrevet August 18, 2011 Mats, Mads, Emil, Pål, Arnstein, Ørjan, Anders, Simen + resten av folka her.. Skal noen av dere nedover på Oslo treffet eller? Tenkte vi kunne stilt mannsterke fra Mjøsa lokallag på dette treffet... Svar gjerne i tråden som nevnt tidligere her... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=219515 Må se ann litt,men har litt lyst! Kommer tilbake med svar i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8525 Skrevet August 18, 2011 kommer med svar på lørdag elns jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...