#851 Skrevet November 17, 2010 Glad jeg ikke kjører senka bil altså.........................*haha!* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#852 Skrevet November 17, 2010 nå måtte jeg le 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#853 Skrevet November 17, 2010 Hehe .....var jo litt ironi inni bildet der! Fra spøk til revolver, bunnpanna på nyere biler tåler lite, skiftet sikkert 100stk på 5 år når jeg jobba på Møller, og det var på biler som hadde orginal høyde, fattet ikke at folk fikk det til når bakkeklaringa er 20cm + +.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#854 Skrevet November 17, 2010 haha nei det skjønner jeg ikke, skogs kjøring sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#855 Skrevet November 17, 2010 Politiskolen på viasat 4! GENIALT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#856 Skrevet November 17, 2010 Men er trekant å bytta til politiskolen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#857 Skrevet November 17, 2010 Men er trekant å bytta til politiskolen nå Haha, like greit kanskje? leste programmet i vg før i dag å da så jeg tema så da valgte jeg å ikke se på denne gangen her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#858 Skrevet November 17, 2010 Haha, like greit kanskje? leste programmet i vg før i dag å da så jeg tema så da valgte jeg å ikke se på denne gangen her homofili va ikke så mye å se, bare noen jenter som klina 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#859 Skrevet November 17, 2010 Jeg kjenner en som ikke er hølvandt. Og jeg kjenner en som liker større utvekster ! Gjett hvem ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#860 Skrevet November 18, 2010 Daaa er sierra kjøpt hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#861 Skrevet November 18, 2010 Daaa er sierra kjøpt hehe Grattis! Og da blir det sidelengs resten av vinteren ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#862 Skrevet November 18, 2010 Først må han lære seg å kjøre bakhjulstrekker da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#863 Skrevet November 18, 2010 Takker hehe får prøve å ta det litt rolig men ska prøves 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#864 Skrevet November 18, 2010 Ja kanskje det blir x-antall turer i grøfta istedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#865 Skrevet November 18, 2010 Lærer seg fort teknikken:D Forventer å se et bilde med Sierran godt plassert i grøfta i denne tråden snart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#866 Skrevet November 18, 2010 Lærer seg fort teknikken:D Forventer å se et bilde med Sierran godt plassert i grøfta i denne tråden snart! Forhåpentligvis skal han kjøre meg hjem på Lørdag i denne! Så får vel mase litt på han da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#867 Skrevet November 18, 2010 Heheheh ska holde meg unna grøfta tenk blir kansje bora i helga simen får se hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#868 Skrevet November 18, 2010 blir kansje bora i helga simen får se hehe Er ikke den tom for olje da ? Begynner å få noen biler å velge i du nå gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#869 Skrevet November 18, 2010 Ferdig på verksted i mårra Huff ja, litt fullt her nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#870 Skrevet November 18, 2010 Her er bilder av kjærra da innvendig er den så si strøken og ikke noe rust 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#871 Skrevet November 18, 2010 Stasjonsvogn og greier.. Ikke noen hemmeligheter dere skal fortelle oss andre på lørdag vel.. ? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#872 Skrevet November 18, 2010 nå snakker vi høydehus men fjern stickers da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#873 Skrevet November 18, 2010 Stasjonsvogn og greier.. Ikke noen hemmeligheter dere skal fortelle oss andre på lørdag vel.. ? hehe hahaha nei er vell mest for å få plass til mye verktøy osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#874 Skrevet November 18, 2010 nå snakker vi høydehus men fjern stickers da veit nei de blir ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#875 Skrevet November 18, 2010 blei de virkelig lagd sååå stygge fra fabrikken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...