#8751 Skrevet August 26, 2011 Hm vil 17" rs4 felg med et 43 passe rett på a4 b5? Er vel et 45 orginalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8752 Skrevet August 26, 2011 noen som har 2 dekk i 195/50 15 som er sånn ca brukandes ut sessongen? reiv i filler ett bakdekk her om dagen også er de to forann på tur snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8753 Skrevet August 26, 2011 Hm vil 17" rs4 felg med et 43 passe rett på a4 b5? Er vel et 45 orginalt ETen er i allefall innenfor. Folk kjører med langt lavere ET på en B5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8754 Skrevet August 26, 2011 noen som har 2 dekk i 195/50 15 som er sånn ca brukandes ut sessongen? reiv i filler ett bakdekk her om dagen også er de to forann på tur snart Jeg har dekk. Det sitter på felger får fire stk for 3000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8755 Skrevet August 26, 2011 Hans kjetil.! kjøpe passat? 120.000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8756 Skrevet August 26, 2011 tar den jeg mats om du tar min 5ern altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8757 Skrevet August 26, 2011 Skulle hatt polert Jettan og jeg gutta. Så hvis noen vil gnukke litt på den skal man få lov. Er en del vaskeriper etter diverse ymse vasking før mitt eie. kan kanskje ta den jeg men er opptatt med andre biler kanskje en måned fram i tid Er med på den, og denne gangen er bilen senket også kontra i fjor.. Men jeg stemmer for nye Locations... hehe, nye locations er en selvfølge Hm vil 17" rs4 felg med et 43 passe rett på a4 b5? Er vel et 45 orginalt jepp så lenge det er 57,1 senteråpning og 5x112 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8758 Skrevet August 26, 2011 Jeg kan ta den så fort bilen til Emil er ferdig, Rolf. Regner med man kommer langt med en polering og et lag med voks på bilen din som er så ny:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8759 Skrevet August 26, 2011 Jeg kan ta den så fort bilen til Emil er ferdig, Rolf. Regner med man kommer langt med en polering og et lag med voks på bilen din som er så ny:) Sleng på en pm evt tekstmelding da så kan vi avtale nærmere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8760 Skrevet August 26, 2011 Den er god, Rolfebass:grouphug: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8761 Skrevet August 26, 2011 Så genialt:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8762 Skrevet August 26, 2011 Hvem har sagt at barnebursdag er kjett!!?? Hahaha, å ta imot så masse unger er jo så som så, men nå på sensommern så er jo mødrene deres såååå jævla nais da..!! Eeeh, jeg vet.. Kanskje ikke helt passende.. Men jeg er da MANN for helvete..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8763 Skrevet August 26, 2011 Hvem har sagt at barnebursdag er kjett!!?? Hahaha, å ta imot så masse unger er jo så som så, men nå på sensommern så er jo mødrene deres såååå jævla nais da..!! Eeeh, jeg vet.. Kanskje ikke helt passende.. Men jeg er da MANN for helvete..! Du får si fra hvis du trenger noe hjelp neste gang du skal ha barnebursdag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8764 Skrevet August 26, 2011 Noen som har forslag til biler jeg kan se etter på Finn som det kan være aktuelt å bytte Golfen min i? Helst gamle biler, fortrinnsvis Audi eller VW. Har sett etter Boble og T3 fra før:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8765 Skrevet August 26, 2011 Du får si fra hvis du trenger noe hjelp neste gang du skal ha barnebursdag! Will do! Neste blir vel til våren, da eldstejenta blir 13, men da kommer de kanskje ikke i følge med foreldre lenger..? Skal huske det til neste sommer jeg, hehe.. Hadde tenkt å ringe Massern og be han om å trå hjelpende til, for jeg har hørt at han har erfaring på feltet, men det gikk greit uten fagfolk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8766 Skrevet August 26, 2011 Noen som har forslag til biler jeg kan se etter på Finn som det kan være aktuelt å bytte Golfen min i? Helst gamle biler, fortrinnsvis Audi eller VW. Har sett etter Boble og T3 fra før:) denne kan du kjøpe Mads http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30240598 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8767 Skrevet August 26, 2011 Og hadde jeg selv hatt god råd skulle jeg kjøpt denne, nnnnoooohmmm nnoooohhmmm http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30063272 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8768 Skrevet August 26, 2011 Hadde tenkt å ringe Massern og be han om å trå hjelpende til, for jeg har hørt at han har erfaring på feltet, men det gikk greit uten fagfolk.. Jeg har erfaring, men min erfaring tilsier også at jeg gjerne lager mer spetakkel enn ungene klarer å lage aleine:D Litt barnslig av meg, så denne kan du kjøpe Mads http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30240598 Litt (dobbelt så mye:p) over budsjett, men fy så det frister: eek : Må først få solgt Golfen før jeg kan se etter andre biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8769 Skrevet August 26, 2011 Er vist kjent folk uti denna filmen her;) Ca 3:55 ut i videoen er det oversiktsbilder fra Brünnchen, der det sitt 4 staute kara og griller… (til høyre for den blå brakka) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8770 Skrevet August 26, 2011 Et 43 sku vel være null stress på en a4 selv med senken min får jeg tro, Jo mindre et jo lenger ut stikker hjula sant? har lite peil på dette men ^^ Mener det var 40 på sommerfelga mine og de er akkurat kant i kant, Heller mot orginale RS4 felger i 17" til vinters nå gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8771 Skrevet August 26, 2011 Noen som har forslag til biler jeg kan se etter på Finn som det kan være aktuelt å bytte Golfen min i? Helst gamle biler, fortrinnsvis Audi eller VW. Har sett etter Boble og T3 fra før:) Er ikke detta rått så vet ikke jeg http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29932818 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8772 Skrevet August 26, 2011 Enda bedre om var gul med svart panser da.. Ser ikke disse etter veien ofte heller akkurat: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29874112 Skulle helst vært en coupe da ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8773 Skrevet August 26, 2011 Et 43 sku vel være null stress på en a4 selv med senken min får jeg tro, Jo mindre et jo lenger ut stikker hjula sant? har lite peil på dette men ^^ Mener det var 40 på sommerfelga mine og de er akkurat kant i kant, Heller mot orginale RS4 felger i 17" til vinters nå gitt ET43 vil bygge 3mm lenger inn enn ET40 så framt det er lik bredde på felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8774 Skrevet August 26, 2011 Er vist kjent folk uti denna filmen her;) Ca 3:55 ut i videoen er det oversiktsbilder fra Brünnchen, der det sitt 4 staute kara og griller… (til høyre for den blå brakka) Kjempelett å sjå at det sitt 4 tullinger der å grille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8775 Skrevet August 26, 2011 endelig ferdig med å polere denna bil'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...