Anbefalte innlegg

Så er jo du tøffere enn toget også, så det kom ikke som noen overraskelse. Du gjorde det sikkert med ett bein og en arm ute av vinduet også, samtidig som hele deg var i brann: rock :

Er ikke drifting og ambulanse to ting som ikke burde kombineres? Spesielt når det ikke er øvelse, mener jeg:p

Nesten riktig. Jeg ER tøffere enn toget (for de sier jo bare "bzzzzzz-woooosssjjj" nå, ikke "tøff-tøff"), men jeg var ikke i brann. Har du ratta en militær MB 300 ambulanse noen gang? Armer og bein har nok med å jobbe inni bilen, om man ikke skal drive utafor også :P

Drifting og ambulanse går fint ihop det, vi kalte det "vedlikeholdskjøring" : rolleyes

Her er bilder av kjærra da ;) innvendig er den så si strøken :) og ikke noe rust :)

Er ikke noe som heter "strøken Sierra".:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

erre mobbing her elleeeeeeeeer ? :P hahah :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten riktig. Jeg ER tøffere enn toget (for de sier jo bare "bzzzzzz-woooosssjjj" nå, ikke "tøff-tøff"), men jeg var ikke i brann. Har du ratta en militær MB 300 ambulanse noen gang? Armer og bein har nok med å jobbe inni bilen, om man ikke skal drive utafor også :P

Drifting og ambulanse går fint ihop det, vi kalte det "vedlikeholdskjøring" : rolleyes

Sist jeg hørte et tog, så lagde det mer disse lydene: Tssss, psssj, iiiiiiik, chongong, chongong, woooooooowooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, kadankagang, kongikong. Godt mulig jeg tar feil: rolleyes

Har ikke ratta det, nei, men har sladda med traktor, og regner med det er den samme opplevelsen!

Veit ihvertfall hvor jeg ikke skal kollapse, hvis det er så at du kjører ambulanse fortsatt: smil : Hørtes ikke trygt ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, her oppe må vi til Otta for å se på toget, så kan hende jeg glemmer visse detaljer.

Ang. slædding, kan det faktisk sammenlignes med traktor, ja. Er jaggu en bereist mann innen horisontal kinetikk i div. farkoster du, Fossen!

Og ja, du bør holde deg oppegående i nærheten av meg. Da rekker du å hoppe unna når jeg kommer sidelengs i en T5 på 2800 kg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om, så tror jeg faktisk at det er dieseltog litt oppi Gudbrandsdalen - er ikke Lom i nærheten der, da?

Vel, jeg kan det meste, Brage, det må du ikke glemme: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilder av kjærra da ;) innvendig er den så si strøken :) og ikke noe rust :)

så strøken at du ikke turte å kjøre den nedover? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så strøken at du ikke turte å kjøre den nedover? ;)

Liker dette ! : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om, så tror jeg faktisk at det er dieseltog litt oppi Gudbrandsdalen - er ikke Lom i nærheten der, da?

Vel, jeg kan det meste, Brage, det må du ikke glemme: smil :

Forskjell på diesel og damp :-p Lom er 60 km fra jernbanesporet, så nei. Som sagt, vi reiser til Otta for å se på toget. Eneste Otta er godt for. Hehe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men diesel lagar en slags tøff-tøff-lyd for det. Du er vrang, altså! Isåfall er du kaklere enn toget da (toget oppi Dalom, altså), om du heller vil være det:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men diesel lagar en slags tøff-tøff-lyd for det. Du er vrang, altså! Isåfall er du kaklere enn toget da (toget oppi Dalom, altså), om du heller vil være det:D

Du skulle bare visst hvor vrang/sær/sta jeg er :-p

Men siden vi snakker om syltetøy: hvordan er været på låven ved siden av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eltog opp til dombås, så er det vel diesel :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er dieseltog nesten uttafor meg :) til elverum ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom det er tog det prates om så lyt vull je steppe inn.. Stort sett elektrisk på dovrebanen, men itte uten unntak. Det går et "agenda-sett" fra Åndalsnes tell Lillehammer å tellbarsatt tell Åndalsnes, tømmertog tell Otta har ofte ei dieselmaskin i toget, og alt av arbeidsmaskiner går på diesel. Fra 12 desember skar å godstoget som CargoNet kjøre tell Åndalsnes gå med diesel hele vegen fra Alnabru. Forholdsvis brutalt maskineri, med drugt 4000hk : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe som heter "strøken Sierra".:nana:

Det må være det samme som å si at en har en drivhvit neger, ja nå som MJ er borte så er det motsigelser også.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skulle bare visst hvor vrang/sær/sta jeg er :-p

Men siden vi snakker om syltetøy: hvordan er været på låven ved siden av?

: rolleyes

Joda, er greit med vær å ta av, men ikke sikkert det er nok syltetøy til alle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom det er tog det prates om så lyt vull je steppe inn.. Stort sett elektrisk på dovrebanen, men itte uten unntak. Det går et "agenda-sett" fra Åndalsnes tell Lillehammer å tellbarsatt tell Åndalsnes, tømmertog tell Otta har ofte ei dieselmaskin i toget, og alt av arbeidsmaskiner går på diesel. Fra 12 desember skar å godstoget som CargoNet kjøre tell Åndalsnes gå med diesel hele vegen fra Alnabru. Forholdsvis brutalt maskineri, med drugt 4000hk : rock :

hadde glemt "agenda-settet" jeg, så de jo når de passerte hytta :P

Men stort sett diesel som passerer hytta, med untak av de få passasjer togene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kveldens resultater:

Kim Rune Haugen faila i fyllebowling! (se bilde)

Beste fyllebowler med tanke på resultat tror jeg var Joachim Vågen. Han skulle visstnok ha spilt i ubevisst tilstand for 2 uker siden.

Også vil jeg påstå at fyllebowleren med best stil var meg selv. Liten snurr, før kast, ufattelig rå skruballer med mer.

Ellers kan kvelden beskrives slik:

Raymond Andersen oppbevarer premiene sine i kjøkkenskapet:

DSC03305.jpg

Det var en svensk passat utenfor Bowling1

DSC03308-1.jpg

Kim Rune Haugen var ingen spesielt sterk kandidat fra dombås:

DSC03310.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stått opp, spist egg og bacon og drukket kaffe! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Våknet opp med vond hals og feber for andre dag på rad... Uss...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå, er det noe i liv i gjengen fra i går da ? : smil :

(enkelte har sikkert en tøffere dag i dag enn andre vil jeg anta.... :P )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er det liv ja :D

takk for i går alle sammen :D kommer vell noen bilder iløpet av kvelden :P

og ja den bowlinga mi gikk ikke helt bra haha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe - spent på å se noen bilder fra i går ja :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå, er det noe i liv i gjengen fra i går da ? : smil :

(enkelte har sikkert en tøffere dag i dag enn andre vil jeg anta.... :P )

Kjempe form :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe form :D

Hehe.. Den med dårligst form i dag er vel ikke medlem inne her antar jeg : rolleyes ...

Og vi fant igjen jakka vår også ? :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.