#901 Skrevet November 21, 2010 Hehe.. Den med dårligst form i dag er vel ikke medlem inne her antar jeg ... Og vi fant igjen jakka vår også ? Hehe, den personen er nok ikke det Haha, jadaa ;D Måtte bare konsentrere meg litt så huska jeg hvor den var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#902 Skrevet November 21, 2010 Hehe, den personen er nok ikke det Haha, jadaa ;D Måtte bare konsentrere meg litt så huska jeg hvor den var hehe. fort gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#903 Skrevet November 23, 2010 Ah, faen.. tror ikke jeg har sett siste episoden av Jagerpilotene.. Må se den før jeg stikker på jobb i kveld vertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#904 Skrevet November 23, 2010 Maler og pusser opp dass!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#905 Skrevet November 23, 2010 Maler og pusser opp dass!!!!! Møkk oppetter vegga hos deg hel:nana:?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#906 Skrevet November 23, 2010 haha jeg vill ha GT5 i postkassa mi i morra!!! (*hint til posten*) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#907 Skrevet November 23, 2010 Jeg vil ha GT5 i postkassa, samt tlf fra selger på Killi om at bilen er klar for levering. I morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#908 Skrevet November 23, 2010 bestillt ny bil brage ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#909 Skrevet November 23, 2010 Let rundt i tråder, så ser du det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#910 Skrevet November 23, 2010 Let rundt i tråder, så ser du det syns jeg såg med liiiiiita skrift at du hadde bestillt en golf men mer en det ha je itte sett så du får kommme med info!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#911 Skrevet November 23, 2010 Har ingen bil enda Men for de som ev. har passert nybilhallen på Otta i det siste, og sett det har stått en Candy White Golf Sport der: nå er den min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#912 Skrevet November 23, 2010 noen som vet om det finnes en plass i nærområdet som forhandler powerflex foringer eller tilsvarende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#913 Skrevet November 23, 2010 BCB er jo forhandler av Powerflex. Er jo volvo-sjappe så har sikkert ikke på lager, men skaffer sikkert til alt regner jeg med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#914 Skrevet November 23, 2010 haha jeg vill ha GT5 i postkassa mi i morra!!! (*hint til posten*) Jeg vil ha GT5 i postkassa, samt tlf fra selger på Killi om at bilen er klar for levering. I morgen! Jeg har fått det ! Jeg har fått det Gled dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#915 Skrevet November 24, 2010 (endret) Noen som vet noe om denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25582621 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#916 Skrevet November 24, 2010 hva da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#917 Skrevet November 24, 2010 God natt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#918 Skrevet November 24, 2010 God morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#919 Skrevet November 24, 2010 God morgen! God middag (hæll no slik) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#920 Skrevet November 24, 2010 Hehe, ja det blir vel "dagens" første måltid det.. Skjer'a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#921 Skrevet November 24, 2010 God morgen! Natterangler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#922 Skrevet November 24, 2010 Hehe, ja det blir vel "dagens" første måltid det.. Skjer'a? Itte mye... Skal hemmat fra jobb nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#923 Skrevet November 24, 2010 Gt5 her:-D. Endelig!:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#924 Skrevet November 24, 2010 Natterangler! Hehe, nattskift heter det visst.. Vivian: God tur hjem da, hils gubben, sønnen, twinsa og de to andre jeg ikke har navn på..! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#925 Skrevet November 24, 2010 Fader så kaldt, godt det er motorvarmer på sierævan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...