#9451 Skrevet September 13, 2011 Skal skifte klosser bak på min brors Audi A6 -07 modell med elektrisk håndbrekk. Kreves det noe verktøy av noe slag for å kalibrere opp igjen håndbremsen da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9452 Skrevet September 13, 2011 Mener å ha hørt at brekket kan kjøres ut i service stilling med vag-com / VAS men mulig det er VåS:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9453 Skrevet September 13, 2011 VAS skal vel funke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9454 Skrevet September 13, 2011 Mener å ha hørt at brekket kan kjøres ut i service stilling med vag-com / VAS men mulig det er VåS:p VAS skal vel funke? kremt... ja , noe jeg ikke har men noen som har dette og som kan bistå med dette på fredag ettermiddag sånn ca 16,30 - 17 tiden? Skru gjør jeg selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9455 Skrevet September 13, 2011 Hm, jeg bytta på passaten uten noen form for kalibrering, brekket funker som bare pokkern det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9456 Skrevet September 13, 2011 kremt... ja , noe jeg ikke har men noen som har dette og som kan bistå med dette på fredag ettermiddag sånn ca 16,30 - 17 tiden?Skru gjør jeg selv. jeg tror jeg har kabel til det men har ikke maskin da den ikke går med 64bit må ha 32 bit maskin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9457 Skrevet September 13, 2011 Hahahahahahahaha:nana: Var det bare 14 - 15år gamle småjenter som jobba der eller Isåfall, hvor ligger den kroa...? Hihi;) Hahaha, jeg lo så jeg kasta opp nesten..! Den ligger mellom Stavanger og Bergen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9458 Skrevet September 13, 2011 noen som har eller vet om noen som har senkefjører att a4 b6 med godkjenning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9459 Skrevet September 13, 2011 Har du 3BG å dua? Ja-a Kjøp og salg bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9460 Skrevet September 13, 2011 I går bestilte jeg nye halogenpærer til hovedlyktene mine. Er jeg litt motstrøms når jeg bygger tilbake fra xenon til halogen eller? Bestilte noen led-greier å ha i grøftelysa i samme slengen, for de skal jo kun være tent sammen med ledsa i hovedlyktene anyway, så vil ikke få den kjipe fargeforskjellen mellom glødepærer og leds i grøftlysa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9461 Skrevet September 13, 2011 Fikk litt lyst på en gammel 200 nå ^^ http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30504600 Denne må jo være utrolig strøken for aldern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9462 Skrevet September 13, 2011 noen av dere som har prøvd vidundermiddelet Dri wash'n guard? dette er noe dere må prøve:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9463 Skrevet September 13, 2011 noen av dere som har prøvd vidundermiddelet Dri wash'n guard? dette er noe dere må prøve:) Hva er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9464 Skrevet September 13, 2011 Hva er dette? http://www.driwashsolutions.com/2008/dri-wash-n-guard.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9465 Skrevet September 13, 2011 da er huset ute til salg også. så da er det spenden og se om noen vil kjøpe da? http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=30623865 Prospekt mottat og klar for skambud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9466 Skrevet September 13, 2011 vask og poleringsprodukter der du slipper å bruke vann:) høres ut til å være for godt til å være sant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9467 Skrevet September 13, 2011 Prospekt mottat og klar for skambud :evil:er faktis en som kommer og ser på det allerede i morgen. som ikke har tid på tirsdag. så håper det er mange om bene er vel en gunstig pris klasse er mange om bene i den prisklassa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9468 Skrevet September 13, 2011 noen som er inntresert i en videospiller og en pappask med videor? finner mye rart på lofte. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9469 Skrevet September 13, 2011 Vegvesenet i morra! Hipp hurra!:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9470 Skrevet September 13, 2011 Trenger et ærlig svar på dette! Er dette teit, eller awesome? Kan bli noe som hender med mine RM i vinter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9471 Skrevet September 13, 2011 Jeg trenger noen tips å hjelp. Har ei LEKKASJE her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9472 Skrevet September 13, 2011 Trenger et ærlig svar på dette! Er dette teit, eller awesome? Kan bli noe som hender med mine RM i vinter... Det er sinnsykt tøft, MEN kan fort bli litt harry 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9473 Skrevet September 13, 2011 Som jeg sa den gangen jeg la ut bilder av felgene: "Litt tøft, litt harry, og litt spesielt." Men mest harry, og jeg ville aldri i verden ha hatt det:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9474 Skrevet September 13, 2011 Kim Rune: For oss som ikke er bosatt i motorrommet på Boraen din, hvor på motoren er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9475 Skrevet September 13, 2011 Nå har jo jeg en gullfarget bil, og derfor har jeg funnet ut at harry må være mitt varemerke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...