#926 Skrevet November 24, 2010 Kaldt? -5.5 her da, syns det er akkurat passe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#927 Skrevet November 24, 2010 17 minus her!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#928 Skrevet November 24, 2010 Haha, takk deg sjøl som bor oppi kuldegropa der oppe.. fysj! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#929 Skrevet November 24, 2010 heheh meldt 20-22 til helga men da er jeg ikke her solberg show 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#930 Skrevet November 24, 2010 Jeg har vært å kjøpt sånn tettelist til ytterdøra her, men gadd ikke montere den i dag.. Får vente til fræddan.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#931 Skrevet November 24, 2010 Politi kontroll sør for Søre ål Kirke( visst det er det kirka heter ). Har rigga seg opp med no jævli digre flomlys oppi veien her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#932 Skrevet November 24, 2010 Hvor er Søre Ål Kirke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#933 Skrevet November 24, 2010 er ei kirke ved der jeg bor, men vet ikke hva den heter:P sør for statoil Menkerud =P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#934 Skrevet November 24, 2010 sør i lillehammer på veien mot brøttum/moelv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#935 Skrevet November 24, 2010 Hehe, nattskift heter det visst.. Vivian: God tur hjem da, hils gubben, sønnen, twinsa og de to andre jeg ikke har navn på..! hehe Hehe - jo takk for det De to andre går vel bare under A6n og 17Mn. Lite oppfinnsomt der må jeg innrømme... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#936 Skrevet November 24, 2010 er det noe liv i kveld ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#937 Skrevet November 24, 2010 solberg show Dit skal vi på lørdag også Hvor har dere plass da ? Felt altså.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#938 Skrevet November 24, 2010 Hehe - jo takk for det De to andre går vel bare under A6n og 17Mn. Lite oppfinnsomt der må jeg innrømme... Trenger dere deler til denne 17M`n? Vet om komplett bil i deler, og en hel dele bil Og litt ekstra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#939 Skrevet November 24, 2010 Det ska vi å Plassering: seksjon FELT J - TRIBUNE, rad 6, plass 52 - E3 - FELT J seksjon FELT J - TRIBUNE, rad 6, plass 53 - E3 - FELT J dere da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#940 Skrevet November 24, 2010 Felt B, Rad 4 plass 42,43 og 44 Gleder meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#941 Skrevet November 24, 2010 Politi kontroll sør for Søre ål Kirke( visst det er det kirka heter ). Har rigga seg opp med no jævli digre flomlys oppi veien her. Den var vi flere som så Så de hadde rigga opp og skulle stelle seg på plass akkurat i det jeg kjørte forbi på deres side. Og 15 min etterpå kom jeg tilbake på andre sia. Da var de i full gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#942 Skrevet November 24, 2010 Felt B, Rad 4 plass 42,43 og 44 Gleder meg! Deet gjør vi å tror det bli helt rått ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#943 Skrevet November 24, 2010 Trenger dere deler til denne 17M`n? Vet om komplett bil i deler, og en hel dele bil Og litt ekstra Årsmodell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#944 Skrevet November 25, 2010 blablabla. jeg skal på solberg show jeg skal på top gear! HATER STUDENTLIVET 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#945 Skrevet November 25, 2010 Årsmodell? Høre med han i morra jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#946 Skrevet November 25, 2010 Vel, jeg har sagt det før, og kommer til å si det igjen.. God natt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#947 Skrevet November 25, 2010 Melde meg på.. Go natt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#948 Skrevet November 25, 2010 blablabla. jeg skal på solberg show jeg skal på top gear! HATER STUDENTLIVET Å... Bare vent til du blir så gammel som meg så kan du være med på alt mulig du også vet du ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#949 Skrevet November 25, 2010 Å... Bare vent til du blir så gammel som meg så kan du være med på alt mulig du også vet du ... Petter Solberg og gjengen pluss Top Gear har nok gått bort for mange mange år siden før jeg blir like gammal som deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#950 Skrevet November 25, 2010 Hahaha Vivian er da bare fjortissen enda vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...