#9701 Skrevet September 18, 2011 Hva vil "betaler litt" bety? Jeg hadde med en dynamo fra Raufoss til Hamar på fredagsmorran, fikk 500,- for det. Vurderer å starte varetaxi gitt! haha det var da bra betalt og det da hehe. hadde jo vært bra betalt om det hadde vert det halve også . hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9702 Skrevet September 18, 2011 Det var bra betalt ja!.. Må ha vært noe haste greier.. Skal vell altids få litt for bryet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9703 Skrevet September 18, 2011 Hehe, var en gammel dude på jobb som det ikke egentlig hasta for, han bare gadd ikke kjøre sjøl.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9704 Skrevet September 18, 2011 er det noe fres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9705 Skrevet September 18, 2011 Kunne jo like så sendt den med gull lines å betalt like mye ferdig polert på døra! ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9706 Skrevet September 18, 2011 hehe Jeg lurer på hvor mange ganger jeg har restarta windows i kveld.. Herreguuud nå er jeg lei, men så er jeg snart i mål også tror jeg.. Godt jeg har seinskift i morra Det vil si at det snart er helg igjen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9707 Skrevet September 18, 2011 Passet vell bra igår? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9708 Skrevet September 18, 2011 Klikkeeer!!! :-( Skulle forandre til achi eller hva faen det kalles. Da får jeg beskjed om invalid system disk.. HYGGELIG!! Faen helvetes forbanna driiiiitt!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9709 Skrevet September 18, 2011 Klikkeeer!!! :-( Skulle forandre til achi eller hva faen det kalles. Da får jeg beskjed om invalid system disk.. HYGGELIG!! Faen helvetes forbanna driiiiitt!!!!!!! hehe ikke så sint nå da. ta natta væ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9710 Skrevet September 18, 2011 hidden er da bare morro det da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9711 Skrevet September 18, 2011 er vell ingen her som vil kjøpe seg en jetta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9712 Skrevet September 19, 2011 hadde i grunn vært kjekt med en coupe til men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9713 Skrevet September 19, 2011 Klikkeeer!!! :-( Skulle forandre til achi eller hva faen det kalles. Da får jeg beskjed om invalid system disk.. HYGGELIG!! Faen helvetes forbanna driiiiitt!!!!!!! Tar den jeg. helt gratis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9714 Skrevet September 19, 2011 Den er oppe og går igjen nå.. Jeg tror frøkna satte pris på hiddenhavariet i gårkveld, for jaggu fikk ho oppmerksomheta si.. Og jeg sovna godt etterpå.. Så når jeg sto opp nå så plugga jeg fra de andre diskene enn systemdisken og vips fyrte den.. Tror ikke jeg tør den AHCI-modusen igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9715 Skrevet September 19, 2011 Da er nok dette makshastighetene jeg oppnår med dette hovedkortet, men var en god forbedring fra gamledisken da.. Til våren bygges helt ny pc, og om ikke store ting har skjedd på SSD-fronten så blir nok denne disken med som systemdisk da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9716 Skrevet September 19, 2011 (endret) hadde i grunn vært kjekt med en coupe til men Kan få den til en godpris 50k, så er den din. heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9717 Skrevet September 19, 2011 noen steder i nærheten daln det er mulig og kjøpe castrol eller agip motorolje?0-40 greit på 1,8t? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9718 Skrevet September 19, 2011 Virker liksom om at bilen veit når du får penger inn på konto, for da SKA den vist bli ødelagt: bh :.. Ingen som har starter til golf 3 liggendes vel?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9719 Skrevet September 19, 2011 Hvor lang tid burde en bruke på en g60 swap? Lurer fælt på å gjøre dette i vinter, så om noen har lyst til å hjelpe til, så er det velkommen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9720 Skrevet September 19, 2011 Hvor lang tid burde en bruke på en g60 swap?Lurer fælt på å gjøre dette i vinter, så om noen har lyst til å hjelpe til, så er det velkommen. Spørs på motor og ledningsnett som sitter i bilen. Men strengt tatt burde det være gjort på under 24 timer hvis alt ligger til rette for det. Jeg brukte en kveld på å bytte fra 2l 8v til vr6 i passaten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9721 Skrevet September 19, 2011 Spørs på motor og ledningsnett som sitter i bilen. Men strengt tatt burde det være gjort på under 24 timer hvis alt ligger til rette for det. Jeg brukte en kveld på å bytte fra 2l 8v til vr6 i passaten står 1.8-8v,k-jet,motor + ledningsnett i den. Håper på det kan bli gjort fort som søren egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9722 Skrevet September 19, 2011 Må si jeg ble fornøyd med mitt første prosjekt i Google Sketch Up ^^ Driver og skal mekke meg et pedalbrett serru ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9723 Skrevet September 19, 2011 Detta må testes *Laster ned Google Sketch Up* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9724 Skrevet September 19, 2011 Ser jo forøvrig ut til at folk kan bruke det til bil relaterte ting også ^^ Men han der er nok ikke nybegynner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9725 Skrevet September 19, 2011 mye kult her: http://sketchup.google.com/3dwarehouse/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...