#951 Skrevet November 25, 2010 Hehehe - jeg la opp til den der Bære småjinta je veit du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#952 Skrevet November 25, 2010 Hahaha Vivian er da bare fjortissen enda vel? Vet ikke hvor gammal jenta er jeg Jeg er hvertfall yngre : D Var yngst på Hjulebordet hvertfall. Utenom hu som ikke kunne ha sex lovlig en gang da men hu teller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#953 Skrevet November 25, 2010 Hehehe - jeg la opp til den der Bære småjinta je veit du Hehe, så bra Var litt i tvil om jeg turte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#954 Skrevet November 25, 2010 Vet ikke hvor gammal jenta er jeg Jeg er hvertfall yngre : D Var yngst på Hjulebordet hvertfall. Utenom hu som ikke kunne ha sex lovlig en gang da men hu teller ikke. Haha - ja hun var klart yngst heldigvis.... Hehe, så bra Var litt i tvil om jeg turte I min alder begynner man å bli ganske tykkhudet og tåler det meste vet du Men det var jo veldig kjekt å få være med ungdommen å feste litt da PS; hvor var du på lørdag Stig Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#955 Skrevet November 25, 2010 Hun var kanskje yngst, men var da mange nok av dere andre valper som ga henne nok oppmerksomhet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#956 Skrevet November 25, 2010 Syns det står respekt av at Vivian har lært seg å bruke en PC i den alderen, jeg: smil : Fortjener en liten applaus, spør du meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#957 Skrevet November 25, 2010 Hun var kanskje yngst, men var da mange nok av dere andre valper som ga henne nok oppmerksomhet Hun så vel kanskje ikke ut som alderen sin..... Så jeg skjønner forsåvidt at gutta fort kunne bli litt lurt der.. Men på den annen side så mista de visst litt interessen etterhvert som kvelden skred frem.... hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#958 Skrevet November 25, 2010 (endret) Syns det står respekt av at Vivian har lært seg å bruke en PC i den alderen, jeg: smil : Fortjener en liten applaus, spør du meg! Jo takk takk... *neie pent* Edit: husk de har sånne seniorkurs i pc-bruk da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#959 Skrevet November 25, 2010 Hun var kanskje yngst, men var da mange nok av dere andre valper som ga henne nok oppmerksomhet Sa han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#960 Skrevet November 25, 2010 PS; hvor var du på lørdag Stig Arne Det var så mangt som kolliderte på samme kveld, blant annet julebord i jobben(som jeg også meldte avbud fra), utvasking av gamleleiligheta, noe familiefeiring osv. Så jeg måtte bare si fra meg hjulebordet på et tidlig tidspunkt dessverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#961 Skrevet November 25, 2010 -17 .....godt å væra inne og fyre ovn! La oss få 1 meter med snø så man får lekt seg litt !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#962 Skrevet November 25, 2010 bare 17 minus, er snart over 20 her! var 23 i dag tidlig og meldt kaldere i mårra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#963 Skrevet November 25, 2010 -11,6 her, og det er kaldt nok når man bor i et hus som ikke eier isolasjon annet enn 1cm med gammel sagflis mellom "bjelkelagene":o Gått med 3 paller med bjørkeved siden kulda kom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#964 Skrevet November 25, 2010 Åhh...er 3.gang jeg fyrer i ovn i vinter, har varmepumpe som jeg får grunnvarmen med, men når det blir mer -15 fyrer jeg i tillegg i ovnen, stort hus som må varmes opp.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#965 Skrevet November 25, 2010 Var 29 minus på lesja idag huff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#966 Skrevet November 25, 2010 Her må vi fyre døgnet rundt, enda det bare er et lite hus. Husker for 2 år siden, så var det +3,4º i stua når vi stod opp: eek : Det var i den verste kuldeperioden riktignok, men allikevel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#967 Skrevet November 25, 2010 Her må vi fyre døgnet rundt, enda det bare er et lite hus. Husker for 2 år siden, så var det +3,4º i stua når vi stod opp: eek : Det var i den verste kuldeperioden riktignok, men allikevel. På toppen i bygget der bilpleia ligger, er det en leilighet på ca. 180 kvm. Hun (milf:p) som bor der, kunne fortelle at på det verste sist vinter var det +2 grader på BADET! Håndkleet var frosset fast til gulvet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#968 Skrevet November 25, 2010 Tenkte fyre opp i ovnen i kveld jeg.. Første gangen min denne vintern. Brage: Den milfen.. Har du hørt bæsjen hennes komme ramlende nedover røra som går gjennom bilpleien eller? Mmmmm, sexxeh? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#969 Skrevet November 25, 2010 Tenkte fyre opp i ovnen i kveld jeg.. Første gangen min denne vintern. Brage: Den milfen.. Har du hørt bæsjen hennes komme ramlende nedover røra som går gjennom bilpleien eller? Mmmmm, sexxeh? Ja, og det har du også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#970 Skrevet November 25, 2010 Tenkte fyre opp i ovnen i kveld jeg.. Første gangen min denne vintern. Brage: Den milfen.. Har du hørt bæsjen hennes komme ramlende nedover røra som går gjennom bilpleien eller? Mmmmm, sexxeh? hhahahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#971 Skrevet November 25, 2010 Noen som vet om en grei butikk å handle cd-spiller til bil på? Andre enn elkjøp? Lyst på en nyere pioneer, gjerne med bluetooth-handsfreeløsning. Noen som har tips til hvilken spiller og hvor kjøpe? Lyst å gå i butikken å fysisk "vri på rattet" før jeg kjøpern.. Vil ikke bestille og vente lenge på pakke i posten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#972 Skrevet November 25, 2010 Torshov har vell noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#973 Skrevet November 25, 2010 Ja, og det har du også Stemmer! Torshov? Til Hamar da sikkert? Eller gjøvik da, men der passerer jeg jo i halv ti-tia i kveld og kl.6 i morra tidlig.. De har ikke åpent da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#974 Skrevet November 25, 2010 Dette noe å satse på tro? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=7813&katid=9&mid=m436&id=&vn=736 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#975 Skrevet November 25, 2010 er på gjøvik og lillehammer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...