#9726 Skrevet September 19, 2011 står 1.8-8v,k-jet,motor + ledningsnett i den. Håper på det kan bli gjort fort som søren egentlig 90 hesters motor eller? Og årsmodell er det? vet du hva slags ledningsnett som sitter der? Altså sikringsboks type. Får du tak i motor med samme type ledningsnett holder det med å bytte motornett samt speedo nett og speedo såklart som regel. Men har du 90 gamp motor må man bytte bensinpumpe og evt ekstra pumpe under bil med de ledninger og slanger det medfører. Så vil det såklart være spørsmål om evt bremseoppgradering også. Totalombygging av hele bilen tar vel kjapt regna en helg med aktiv skruing såfremt alt sitter løst og fint. må man begynne å sloss med skruer ++ så går tida fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9727 Skrevet September 19, 2011 90 hesters motor eller? Og årsmodell er det? vet du hva slags ledningsnett som sitter der? Altså sikringsboks type. Får du tak i motor med samme type ledningsnett holder det med å bytte motornett samt speedo nett og speedo såklart som regel. Men har du 90 gamp motor må man bytte bensinpumpe og evt ekstra pumpe under bil med de ledninger og slanger det medfører. Så vil det såklart være spørsmål om evt bremseoppgradering også. Totalombygging av hele bilen tar vel kjapt regna en helg med aktiv skruing såfremt alt sitter løst og fint. må man begynne å sloss med skruer ++ så går tida fort. Nei, er 110 hester'n, 85mod. er ikke sikker på sikringsboksen, men har sikringsboks til 16v digifz, samt bensinpumper til den også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9728 Skrevet September 19, 2011 Ok.. Jeg tar meg en bolle.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9729 Skrevet September 19, 2011 Er der noen treff fremover, gutta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9730 Skrevet September 19, 2011 tror det er slutt for i år, hvertfall som jeg vet om.. Siste mitt var på Hamar Martn og det var noe tragiske greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9731 Skrevet September 19, 2011 Er der noen treff fremover, gutta? Vi kan jo bare ta et mini treff en helg.. bare møtes for å skravle litt osv.. ikke no problem å få til sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9732 Skrevet September 19, 2011 tror det er slutt for i år, hvertfall som jeg vet om..Siste mitt var på Hamar Martn og det var noe tragiske greier hehe, tviler ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9733 Skrevet September 19, 2011 Vi kan jo bare ta et mini treff en helg.. bare møtes for å skravle litt osv.. ikke no problem å få til sikkert. lett med på den, bare jeg ikke kjører forbi igjen. hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9734 Skrevet September 19, 2011 Noe så enkelt som en Pizzakveld kunne vel vært en mulighet? Ellers kunne en jo egentlig bare planlagt (h)julebord først som sist. Hvis en er ute å kjøre runder i Hamar så er det et must å kjøre innom Statoil Uansett å mye skremmende smørgåsvallaker som står midt i vegen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9735 Skrevet September 19, 2011 Noe så enkelt som en Pizzakveld kunne vel vært en mulighet? Ellers kunne en jo egentlig bare planlagt (h)julebord først som sist. Hvis en er ute å kjøre runder i Hamar så er det et must å kjøre innom Statoil Uansett å mye skremmende smørgåsvallaker som står midt i vegen. mmm pizza 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9736 Skrevet September 19, 2011 mmm pizza Matvrak.. Syns du nevnte noe om slanking i hælja je 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9737 Skrevet September 19, 2011 ja så enkelt som pizzakveld funke! en kveld på peppes osv gjør ikke noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9738 Skrevet September 19, 2011 Matvrak.. Syns du nevnte noe om slanking i hælja je jadda... åfer trur du jeg fikk så lyst på pizza a!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9739 Skrevet September 19, 2011 er med på peppes jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9740 Skrevet September 19, 2011 jadda... åfer trur du jeg fikk så lyst på pizza a!! Je skar prøve å fortsette på trenden je har begynt på je. 5kg ned sea nyttår. Sakte men sikkert er måta å gjøra det på. Je gir itte opp hverken god mat ell godt drekke førr å bli slankere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9741 Skrevet September 19, 2011 Je skar prøve å fortsette på trenden je har begynt på je. 5kg ned sea nyttår. Sakte men sikkert er måta å gjøra det på. Je gir itte opp hverken god mat ell godt drekke førr å bli slankere! så er du du flink å da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9742 Skrevet September 19, 2011 Får vel begynne på igjen med lokallagstreff snart også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9743 Skrevet September 19, 2011 Får vel begynne på igjen med lokallagstreff snart også? tja. Hvorfor ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9744 Skrevet September 19, 2011 Blir nok det når folk kommer seg i høstmodus, får på plass og stabla ved, og vinterhjul montert på bil så må vi vel samles på Biri igjen regner jeg med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9745 Skrevet September 19, 2011 ja må det snart men lett peppes elns 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9746 Skrevet September 19, 2011 Om ingen har noen planer i helgen, så kan vi jo ta oss en peppes tur da? eller et møte på Statoil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9747 Skrevet September 19, 2011 Vi var da ganske gode på lokallagstreff forrige "sesong" syns jeg, ingen grunn til å ødelegge det. Men slike kebab og peppes-runder er jo også gode ting, alt sosialt er bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9748 Skrevet September 20, 2011 Je skar prøve å fortsette på trenden je har begynt på je. 5kg ned sea nyttår. Sakte men sikkert er måta å gjøra det på. Je gir itte opp hverken god mat ell godt drekke førr å bli slankere! jeg har gått ned 6 kg på 3 uker hehe Og seff kan jeg alltids unne meg en pizza kveld med gutta for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9749 Skrevet September 20, 2011 (endret) felles visning i dag kl 16.30 faktisk vert 3 stykker på privat visning alt den uka som har vert. http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=30623865 foresten får vel dra og hente nøkelen til ny huset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9750 Skrevet September 20, 2011 felles visning i dag kl 16.30 faktisk vert 3 stykker på privat visning alt den uka som har vert. http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=30623865 foresten får vel dra og hente nøkelen til ny huset. Kommet noen bud da? Tenkt meg på visning, men har ikke mulighet idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...