#10126 Skrevet Oktober 4, 2011 Petter. Kjør å bruk de om sommeren. Tror de blir drit fete til bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10127 Skrevet Oktober 4, 2011 helt riktig. Får ikke lov ! jeg ha prøvd å overtale han men han va ikke mye villig til å gi etter!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10128 Skrevet Oktober 4, 2011 Gidder noen å bumpe salgsannonsa mi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10129 Skrevet Oktober 4, 2011 Da var ferie for neste sommer spikra! Tur til Tyskland og Nürburgring gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10130 Skrevet Oktober 4, 2011 jeg ha prøvd å overtale han men han va ikke mye villig til å gi etter!! har jo hørt på deg nå da, står litt lengre uhhhppi hër din sopp : rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10131 Skrevet Oktober 4, 2011 Vet aldri hva du kan finne på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10132 Skrevet Oktober 4, 2011 det er sant først og fremst så blir de stuepynt en stund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10133 Skrevet Oktober 4, 2011 Kim du har PM hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10134 Skrevet Oktober 4, 2011 Du å Raymond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10135 Skrevet Oktober 4, 2011 Da venter jeg i spenning på bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10136 Skrevet Oktober 4, 2011 Petter og Kim: hvorfor skal ikke dere til østerike til sommern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10137 Skrevet Oktober 4, 2011 (endret) Vi har ikke råd, så enkelt er det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10138 Skrevet Oktober 4, 2011 Lenge til mai da Kim, du bare sparer opp penger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10139 Skrevet Oktober 4, 2011 andre ting å prioritere penger på desverre tar det igjen senere får holde meg til treff i norge til sommern igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10140 Skrevet Oktober 4, 2011 Da var ferie for neste sommer spikra! Tur til Tyskland og Nürburgring gleder meg du skal være med Stiank og gjengen? Der skal jeg være med hvertfall forresten noen som vet om noen som kan lakkere frontfangern, venstre framskjerm, retta opp hjørnet på panseret og lakkert den også for en billig penge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10141 Skrevet Oktober 4, 2011 Apropos ettermontert xenon som blender, som mitt gjør (noe jeg ikke liker at det gjør), vil det ha noe virkning å snu på "hetta" som sitter under pæra, sånn at den sitter over pæra? Blir det mindre strølys da, og vil det fortsatt lyse vettugt for min del? Jada, bare å prøve for å se, men gidder ikke å gjøre det dersom det gjør ting vondt verre:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10142 Skrevet Oktober 4, 2011 for noen år siden,så kjørte jeg e6 mot moelven,og møtte en trailer som jeg trodde kjørte med fulltlys mot meg,noe jeg likte dårlig,så satte på tusenmetringene mine med 100w pærer,som jeg trodde lyste bra,men da oppdaget jeg plutselig ar lastebilen ikke hadde fulltlysene på,når han skrudde på fulltlysene sine,har alldri sett sånt sterkt lys noen gang siden,var jo fullt på taket,og i fronten,så jo ikke en dritt,så måtte omtrent stoppe,så svarte flekker lenge etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10143 Skrevet Oktober 4, 2011 for noen år siden,så kjørte jeg e6 mot moelven,og møtte en trailer som jeg trodde kjørte med fulltlys mot meg,noe jeg likte dårlig,så satte på tusenmetringene mine med 100w pærer,som jeg trodde lyste bra,men da oppdaget jeg plutselig ar lastebilen ikke hadde fulltlysene på,når han skrudde på fulltlysene sine,har alldri sett sånt sterkt lys noen gang siden,var jo fullt på taket,og i fronten,så jo ikke en dritt,så måtte omtrent stoppe,så svarte flekker lenge etterpå Samme har jeg opplevd. Å er helt enig, det er sinnsykt, kan hende det var samme lastebil. Dette er 2-3 år ca siden. Hadde to rader over front ruta og mange i grillen. Også på sidene oppe kanskje Helt sykt hvetfall, jeg møtte den like ved sandbak stranda, bossene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10144 Skrevet Oktober 5, 2011 du skal være med Stiank og gjengen? Der skal jeg være med hvertfall forresten noen som vet om noen som kan lakkere frontfangern, venstre framskjerm, retta opp hjørnet på panseret og lakkert den også for en billig penge? Yess, sir. Kult Kan ta det jeg, du kan se hvordan det ble på 100'n. Litt matt/ru overflate, men er det så nøye da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10145 Skrevet Oktober 5, 2011 (endret) Haha, jeg kjøpte meg noen fancy og dyre led-pærer til grøftlysa som jeg monterte i går før jeg reiste på jobb.. Glemte å se hvordan de ble seende ut før jeg reiste, men endte med at jeg måtte stoppe å sjekke på tur til jobb fordi når jeg kom bak en bil og skrudde ned på park og grøftelys så bråbremsa den, blinka ut på vegskuldra og stoppa.. haha De trodde jeg var pollti! Så om noen har lyst på H3 led-pærer som lyser politi-blått så bare si fra, nå har jeg bestilt nye som ser hvite ut vertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10146 Skrevet Oktober 5, 2011 Yess, sir. Kult Kan ta det jeg, du kan se hvordan det ble på 100'n. Litt matt/ru overflate, men er det så nøye da? Knallj Det blir nok bra ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10147 Skrevet Oktober 5, 2011 Apropos ettermontert xenon som blender, som mitt gjør (noe jeg ikke liker at det gjør), vil det ha noe virkning å snu på "hetta" som sitter under pæra, sånn at den sitter over pæra? Blir det mindre strølys da, og vil det fortsatt lyse vettugt for min del? Jada, bare å prøve for å se, men gidder ikke å gjøre det dersom det gjør ting vondt verre:p Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10148 Skrevet Oktober 5, 2011 Petter og Kim: hvorfor skal ikke dere til østerike til sommern? Vi har ikke råd, så enkelt er det ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10149 Skrevet Oktober 5, 2011 Ingen? Hetta er der for at pæra skal lyse opp i lykta og ned igjen på veien. Snur du den får du fulltlys effekt vel? altså motsatte av det du ønsker. H4 bixenon er uansett noe HERK. bedre å skaffe seg noen skikkelige Phillips pærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10150 Skrevet Oktober 5, 2011 ok Vi som i Ane og jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...