#1026 Skrevet November 27, 2010 Du får ta over jobben min på MECA, også kan du drive bilpleie på si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1027 Skrevet November 28, 2010 Skaffer meg kontrakt du, så er det greit det Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1028 Skrevet November 28, 2010 Du får ta over jobben min på MECA, også kan du drive bilpleie på si. Jeg kan gjerne ta over jeg drit lei av å gå hjemme og evt jobbe ei uke nå og da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1029 Skrevet November 28, 2010 Og nei, sistnevnte var ikke rettet mot deg. Du er utakknemlig. Haha, utakknemlig? Har du ikke fått pengene sa du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1030 Skrevet November 28, 2010 Er ikke utlyst noe stilling enda, ikke sikkert det blir eller....de som sitter med penga på Gjøvik har visst trua på at det skal gå med en mindre mann, men time will shoow! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1031 Skrevet November 28, 2010 Haha, utakknemlig? Har du ikke fått pengene sa du? Å jaaau da, lenge siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1032 Skrevet November 28, 2010 Hehe, ja og..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1033 Skrevet November 28, 2010 Vil absolutt si at dette er en god tv til denne prisen Uten at jeg har sett bildet på denne modellen.. Men specsene tilsier at denne skal være god Lykke til med handel Bra! For har kjøpt men ikke mottatt Tenkte først på led-tv. Men "billige" led er vel dårligere enn nyere lcd? I samme prisklasse altså. Må vel opp i en 10-15 tusen for at led skal begynne å bli noe særlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1034 Skrevet November 28, 2010 Japp, det er vertfall mitt inntrykk. Derfor kjøpte jeg meg en god plasma-skjerm mens jeg venter på at de forskjellige LED-versjonene får vokst seg litt billigere og grommere. Da kan 50" plasma'n bli soveromstv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1035 Skrevet November 29, 2010 Nå kommer det snart noe freske folk å sier god morgen her inne. Så da sier jeg god natta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1036 Skrevet November 29, 2010 god morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1037 Skrevet November 29, 2010 God kveld? Eller morgen. Vet ikke jeg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1038 Skrevet November 29, 2010 Begge deler :-) frøkna reiste akkurat på jobb.. Da drar jeg dyna oppunder nesa igjen noen timer :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1039 Skrevet November 29, 2010 Blei vekket klokka halv fire av at bikkja prøvde å drepe nabokatta gjennom stuevinduet. Rev ned alt i vinduskarmen og velta surround-høytalerne... Klokka 07 ville ikke bilen starte, da frøkna hadde parkert med tåkelys på... Så nå må jeg vel drive preventivt arbeid ved å koble de så de ikke kan stå på mens motoren ikke er i gang. Typisk mandag med andre ord... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1040 Skrevet November 29, 2010 Novemberlønna går nok til Varmepumpe. 8 grader når je kom hjem fra jobb nå. syns det er i kaldeste laget je.. http://www.k2miljo.no/product_info.php?products_id=28&osCsid=6681j11ttcpuu78undjaj76bk0 Noen som har en formening om denne??? Er det avising på denne?? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1041 Skrevet November 29, 2010 jeg liker veldig godt den vi har, Mitshubishi ell ossen det skrives den stopper aldri, går i 30 minus uten problem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1042 Skrevet November 29, 2010 jeg liker veldig godt den vi har, Mitshubishi ell ossen det skrives den stopper aldri, går i 30 minus uten problem! Mitshubishi pumpene veit je ikke så mye om.. Finns jo 50 forskjellige merker å velge mellom.. Vanskelig dette.. ska vist gå ned til 30 minus denne også.. kjøpe no skikkelig når je først handler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1043 Skrevet November 29, 2010 ja lønner seg å kjøpe noe som holder, vi ble anbefalt den vi har nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1044 Skrevet November 29, 2010 ja lønner seg å kjøpe noe som holder, vi ble anbefalt den vi har nå. ja.. lite vits å kjøpe en som skrur seg av når det blir kaldere enn 15 liksom:p.. veit du prisen på deres heller?? hvor mye kW? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1045 Skrevet November 29, 2010 hmmm husker ikke hva den kom på. men er denna her http://www.aktivkulde-varmepumper.no/Varmepumper_Mitsubishi.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1046 Skrevet November 29, 2010 hmmm husker ikke hva den kom på.men er denna her http://www.aktivkulde-varmepumper.no/Varmepumper_Mitsubishi.html Ser ut som ei skikkelig pumpe det er gitt.. Ligger på 23k ser je, får høre litt rundt tru je.. VANSKELIG: bh :.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1047 Skrevet November 29, 2010 var vell rundt 25 vi ga med montering tror jeg den varmer bra og bråker ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1048 Skrevet November 29, 2010 8 grader er da bare småtteri her var det 7c og -4 på matboden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1049 Skrevet November 29, 2010 Monterte litt større turbo i bilen i dag Begynner såvidt å lade på ca 10000rpm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1050 Skrevet November 29, 2010 Monterte litt større turbo i bilen i dag Begynner såvidt å lade på ca 10000rpm haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...