#10501 Skrevet Oktober 19, 2011 snakker i søvne selv men på engelsk hahah Virker som jeg har tatt snakking i søvne et hakk videre. Det neste blir vel flytende pakistansk:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10502 Skrevet Oktober 19, 2011 Har snakka på engelsk i søvne jeg og, og diskutert elgjakt høylytt så frøkna vekte meg med latterkicket ho fikk av det.. Jaja, det er vel et tegn på at man sover godt og har god fantasi, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10503 Skrevet Oktober 19, 2011 Man kan ihvertfall ikke klage på fantasien, selv om søvnen til tider ikke er like bra:p Drømmer helt ville ting om dagen - helt utrolig egentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10504 Skrevet Oktober 19, 2011 Når jeg snakka engelsk så sto jeg å krangla med arrangøren i froskemannssnorkling midt i løypene til en wrc-runde i norge.. Det var på ingen måte snodig at de kunne snorkle rundt i vegen, det jeg krangla på var at tenk om en av snorklerne reiser seg opp idet det kommer en rallybil rasende, da blir han jo et hode kortere.. Vi rakk ikke å komme til enighet før jeg våkna selv og begynte å le av det hele.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10505 Skrevet Oktober 19, 2011 Noen som trenger Brock B1 9x16? 4x108, med helt nye dekk.. 6 lapper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10506 Skrevet Oktober 19, 2011 noen her som kan være inntresert i ei varmepumpe toshiba? vurdere og bytte til en med 2 innedeller. deillig med bredbånd igen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10507 Skrevet Oktober 19, 2011 Dama hørte jeg snakket i søvne i natt, noe som forsåvidt ikke er helt unormalt for meg - 3. dagen på rad bare denne uka, så... Men det som var unormalt, det var språket jeg brukte: Nemlig engelsk:D Da er man rå til å snakke i søvne, "fystess"! eneste jeg gjør i søvne vist, er å sikle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10508 Skrevet Oktober 20, 2011 eneste jeg gjør i søvne vist, er å sikle! Haha, lovely..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10509 Skrevet Oktober 20, 2011 baahhh, er lei nå. Kom hjem fra ferie i går, og sto opp igjen til jobb i dag var her til kl 07.00. Sitter her enda pga dekk skift dager for folk som ikke gidder legge om til vinterhjul selv. Så er ikke ferdig på jobb før kl 21.00.. haff... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10510 Skrevet Oktober 20, 2011 Jeg forsov meg i dag, men det var forsåvidt bare meg selv det gikk ut over - kom igjen noe seinere enn håpet:p Ser sannelig ut som det blir en GrOmega igjen på meg også - type B1: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10511 Skrevet Oktober 20, 2011 Trur jeg lå bak deg ned over mot Sannom idag Stig Arne, hilsen møkkete Silberblau Passat 3BG.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10512 Skrevet Oktober 21, 2011 Noen som har noe 16"-17" felger dem vil bli kvitt? Helst med vinterdekk men kan være løse og. Skal på Touran. 5x112. Hvis noen har noe liggende så send gjerne PM da jeg ikke er her hver dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10513 Skrevet Oktober 21, 2011 Hvor er Sannom hen, Roger..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10514 Skrevet Oktober 21, 2011 i lillehammer? esso(ved e6) ligger i sannom der vi besøkte simen i vinter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10515 Skrevet Oktober 21, 2011 Ah faen, stemmer det.. Jeg var på Lillehammer i går jeg, haha.. Hadde helt glemt det jeg og lurte på hva f..n han tenkte forno.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10516 Skrevet Oktober 21, 2011 Da er det bare å rette alt fokus mot siste kandidaten på lista.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10517 Skrevet Oktober 21, 2011 Thank you for purchasing 5 x NGK SPARK PLUGS Kanskje håp for Audin snart å da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10518 Skrevet Oktober 21, 2011 er faen så vingle-Petter for tide, skal bilen selge, eller skal den få g60 lysholm motor? o_o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10519 Skrevet Oktober 21, 2011 hehe satt her og plutselig fikk lyst på rs2 eller rs4 jeg. men rs4 er jo alt for dyr enda. og man kan da vel ikke selge coupen nå etter 4 måender med skilt? får jo sikert ikke att penga mine ved salg nå. men hadde ver smod med rs2. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10520 Skrevet Oktober 22, 2011 Thank you for purchasing 5 x NGK SPARK PLUGS Kanskje håp for Audin snart å da Bosch F5PDOR plugger a? Er vel de som er best og bruke vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10521 Skrevet Oktober 22, 2011 Bosch F5PDOR plugger a? Er vel de som er best og bruke vel? Bosch sug lut. neida.. hehe men ngk er like bra om ikke bedre å fåes til en bedre pris på e-bukta.. Husker jeg kjøpte plugger til imprezan jeg hadde. kjøpte fra england å betalte vel ca 320 kr for 4 ngk plugger. Det er det en plugg koster her. kan sikkert gjøre det samme med bosch men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10522 Skrevet Oktober 22, 2011 hehe satt her og plutselig fikk lyst på rs2 eller rs4 jeg. men rs4 er jo alt for dyr enda. og man kan da vel ikke selge coupen nå etter 4 måender med skilt? får jo sikert ikke att penga mine ved salg nå. men hadde ver smod med rs2. hehe Godt det er fler som drømmer om RS2 evt. S2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10523 Skrevet Oktober 22, 2011 Bosch F5PDOR plugger a? Er vel de som er best og bruke vel? Ble ngk plugger, hørt bra om begge deler 180kr for 5 på bukta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10524 Skrevet Oktober 22, 2011 Ble ngk plugger, hørt bra om begge deler 180kr for 5 på bukta Boch FTW ! 180kr pr stk på salg hos mekonomen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10525 Skrevet Oktober 22, 2011 Boch FTW ! 180kr pr stk på salg hos mekonomen Det var jo billig i forhold til plugger til s2 å div andre morsomme bil er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...