#10576 Skrevet Oktober 23, 2011 Faen, jeg blir gaaaaaaaaal! MÅ.... HA.... BIL.... Enten Merc, Omega eller VAG med firehjulstrekk:p Absolutt ingen som veit om noe? to morsomme vinter biler jeg fant i farten http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31333704 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31340332 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10577 Skrevet Oktober 23, 2011 Den første var for dyr, og den andre litt for kjip:p Valget hadde vært lettere om jeg skulle ha gjort som tidligere vintere, å kjøpe en billig bil for å ha og selge med fortjeneste igjen, men det er en kurant bil som jeg skal ha ei stund jeg vil ha nå Makspris er rundt 20 000,-, og det er jo den verste prisklassen man kan lete etter bil i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10578 Skrevet Oktober 23, 2011 denne så grei ut http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31289573 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10579 Skrevet Oktober 23, 2011 Tja, vil helst selge men ingen vil ha den:) Forsatt int? Om noen hadde tatt min så hadde jeg nok vurdert din sterkt Annonsen gikk ut i forrige uke, så legger den vel ut for 120+omreg i morra tenker jeg. Men hvordan er status på tannstangopplegget? Bør byttes, men er det en drittjobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10580 Skrevet Oktober 24, 2011 denne så grei ut http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31289573 Kjenner eieren. Denne er tatt godt vare på Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10581 Skrevet Oktober 24, 2011 denne så grei ut http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31289573 Skal jeg ha Mercedes må det være automat. Omega skal være manuell. Mange krav for lite penger, så derfor det er vanskelig å finne noe også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10582 Skrevet Oktober 24, 2011 Åssen er det med vrakpanten nå om dagen? er det 2500,- enda? Det er siste uka nå.. Næroset tar i mot denne uka til 2500 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10583 Skrevet Oktober 24, 2011 Noen som trenger anlegg til bil? Jeg er blakk! Selger 1 stk RF 12" T1 sub uten kasse Dual 4 ohm voice coils 600 RMS / 1200 Peak power handling 1 stk RF T500.1BD 500W monoblokk selges for 2000,- ser ikke brukt ut! har 2 stk Har 2 stk Nexen 225/40ZR18 N3000 også, som nye, rullet noen få km. Koster 1098 pr dags dato på eiker motorshop, selges for 800 samlet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10584 Skrevet Oktober 24, 2011 Det er siste uka nå.. Næroset tar i mot denne uka til 2500 Helt sikker?:-D grønvold da?:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10585 Skrevet Oktober 24, 2011 Om noen hadde tatt min så hadde jeg nok vurdert din sterkt Annonsen gikk ut i forrige uke, så legger den vel ut for 120+omreg i morra tenker jeg. Men hvordan er status på tannstangopplegget? Bør byttes, men er det en drittjobb? Okei, hørtes bra ut:-) min gikk ut for 2 uker sia nå den å. Men ingen sm ringte så jeg ga opp:-P. Lekkasje på den skjønner du. Veit ikke åssen jobben er, men kan sikkert hjelpe deg med det:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10586 Skrevet Oktober 24, 2011 Noen som vil være med å leie lager/verksted? Vet om ett som ligger ca 4 km fra Br.dal sentrum. 3 store porter. Plass til 4 biler med bra plass rundt. ca 130 kvadrat. Ikke isolert. Han skulle ha 3000 pluss strøm i mnd. Noen som er interessert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10587 Skrevet Oktober 24, 2011 Helt sikker?:-D grønvold da?:-D Heeeelt sikker. Kilde: http://www.autoretur.no/Artikkel/Okt-vrakpant-i-en-begrenset-periode/10005030.php/?gclid=CKi07uKlgawCFaRZmAodbyNiVA Grønvold var 26. september til 1. oktober. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10588 Skrevet Oktober 24, 2011 Heeeelt sikker. Kilde: http://www.autoretur.no/Artikkel/Okt-vrakpant-i-en-begrenset-periode/10005030.php/?gclid=CKi07uKlgawCFaRZmAodbyNiVAGrønvold var 26. september til 1. oktober. Aha, svært:-D da skal jeg levere bil i løpet av uka:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10589 Skrevet Oktober 24, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=224604 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10590 Skrevet Oktober 24, 2011 3600 svenske kroner for Brembo bremser. Det er vell en god deal? Ja en fin pris dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10591 Skrevet Oktober 24, 2011 Noen som vil være med å leie lager/verksted? Vet om ett som ligger ca 4 km fra Br.dal sentrum. 3 store porter. Plass til 4 biler med bra plass rundt. ca 130 kvadrat. Ikke isolert. Han skulle ha 3000 pluss strøm i mnd. Noen som er interessert? I hvilken retning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10592 Skrevet Oktober 24, 2011 Er vell ingen her som har en 1.8 16v eller g60 motor stående og støve ned, som de vil bli kvitt for noen kroner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10593 Skrevet Oktober 24, 2011 Var det god kebab hos dennis på lørdag? Spotta bilen din utenfor der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10594 Skrevet Oktober 24, 2011 Var det god kebab hos dennis på lørdag? Spotta bilen din utenfor der.. Jeg spiser aldri kebab! Var på traktøren og hentet kvinnfolk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10595 Skrevet Oktober 24, 2011 I hvilken retning? Østover:p Mot mausett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10596 Skrevet Oktober 24, 2011 Jeg spiser aldri kebab!Var på traktøren og hentet kvinnfolk. Okey Kvinnfølk er det nest beste etter kebab så la gå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10597 Skrevet Oktober 24, 2011 Okey Kvinnfølk er det nest beste etter kebab så la gå hehe . Var du ute å spaserte kanskje, for jeg så ingen vento? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10598 Skrevet Oktober 24, 2011 hehe .Var du ute å spaserte kanskje, for jeg så ingen vento? Nei venton er parkert for vinteren Kjørte min kjære opel vectra b Jeg og kona var på kino en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10599 Skrevet Oktober 24, 2011 Nei venton er parkert for vinteren Kjørte min kjære opel vectra b Jeg og kona var på kino en tur aha. Da var det ikke rart jeg ikke la merke til noe. Var en uheldig person i en sort bmw som ble stoppet av politiet rett bak meg, var 100% sikker på at det var jeg som ble stoppet pga dekkstrekk elns! haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10600 Skrevet Oktober 24, 2011 Dekkstrekkontroll? Det har jeg faktisk drømt om en gang, for maaaange år siden: rock : Joachim Næss ble stoppet med den ene einseren sin, husker jeg. Fra det til noe langt mer alvorlig - noe som rett og slett er i ferd med å bli et større og større samfunnsproblem: Jeg må fortsatt ha bil. Finn, AutoDB og Zett er jo selvfølgelige sider man søker på (sistnevnte kun i nødens stund for min del), er det noen andre som kan ha noe interessant? Har sett på Jungeltelegrafen og Opplandsmarkedet - finnes det kanskje noe marked for folk på den andre siden også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...