Anbefalte innlegg

Syns den passa bra inn siden av 100q`n jeg :P

123.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, så enkelt er det å gjøre en RS4 billig: Parker den siden av en 100, og den er verdt kun halvparten til du har fått flyttet en av de to fra hverandre igjen:nana: Neida, 100en er rå, RS4en er trist og grå: smil : Hvem sin er det, forresten?

Lurer på om jeg ikke må dra til Bergen for å hente meg bil, jeg: klø : Hmm, dette må jeg sove på litt i natt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, så enkelt er det å gjøre en RS4 billig: Parker den siden av en 100, og den er verdt kun halvparten til du har fått flyttet en av de to fra hverandre igjen:nana: Neida, 100en er rå, RS4en er trist og grå: smil : Hvem sin er det, forresten?

Lurer på om jeg ikke må dra til Bergen for å hente meg bil, jeg: klø : Hmm, dette må jeg sove på litt i natt.

hahah :P ingen som la merke til de fine skilta på 100'n ? : smil :

Det er Jørn toftelien sin :) ligger prosjekt under Min Audi ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, stemmer - har sett den:)

Jo, la til og med merke til at du hadde sladdet skiltet. Er du så redd for bilen din? :D Gratulerer, btw.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, stemmer - har sett den:)

Jo, la til og med merke til at du hadde sladdet skiltet. Er du så redd for bilen din? :D Gratulerer, btw.

heheh nei ekke ekte skilt : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jukser du?

: rolleyes: rolleyes måtte prøve å se hvordan den så ut med skilt : smil :

men blir vel snart ekte ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som kan hjelpe meg og borre ut en bolt som har knekt? Kan evt komme med delen for tørr ikke kjøre bilen :P Er en bolt som holder fram demperen på plass :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NOPE!! :P tru meg, jeg har prøvd å fått godkjent mk2 vr6 :P

eneste er å finne ett verksted som godkjenner under bordet å smile pent og håpe på det beste når du blir stoppa :P (jeg ble stoppa av UP 3 ganger og SVV 2 ganger uten å få noe bemerkning på motor :evil:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal la seg gå å få gjennomført i et golf karosseri men Jetta er de nok mere kranglete på da den kun har blitt levert med 129Hk motor :(

Hvis man derimot møter på en person på trangtilsynet som har noe sunn fornuft i behold så vet man jo at det kan la seg gjøre. Men tror du skal jobbe litt med saken for å si det slik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rolleyes: rolleyes måtte prøve å se hvordan den så ut med skilt : smil :

men blir vel snart ekte ;)

Drømte til og med om bilen din med skilt i natt, bare at da var det et eller annet showskilt du hadde på:P

Skal jeg dra til England? Fått forespørsel om å kjøre en ekspress ned dit - en pakke på hele en (1!) kg (ja, kilogram). Tror det utgår med høye kneløft, selv om det nok hadde vært moro:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg dra til England? Fått forespørsel om å kjøre en ekspress ned dit - en pakke på hele en (1!) kg (ja, kilogram). Tror det utgår med høye kneløft, selv om det nok hadde vært moro:)

Jeg hadde hvertfall lett gjort det! :) Men det må da være en kostbar måte å sende en pakke på? Selv om det er express?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom liksom litt brått på, og man har jo andre planer å drive med fra i dag og til Lørdag - som er dagen jeg er hjemme igjen:p

Ja, jeg veit ikke hvorfor de vil kjøre det og ikke sende det med båt, fly eller tog: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ikke kalle det ekspress å KJØRE til England med ei pakke akkurat.. Men god tur;)...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres lugubert ut!!

Kan fort ende sånn:

cf531_ORIG-0805_atvp_02_z_wear_rubber_gl

:nana: :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drømte til og med om bilen din med skilt i natt, bare at da var det et eller annet showskilt du hadde på:P

Drømmer mye rart du : smil :

morro tur det da vil jeg tru ;) lett gjort det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble så jeg sa nei. Litt grådig å dra til England på 2min forvarsel:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe seer den altså :P er en liiiten stubb

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som er int i rs4-2 felga som sitt på a4'n min? OEM 8.5x19 ET48 5x112.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har lyst til å kjøpe en brus til meg, og komme opp med den? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som er int i rs4-2 felga som sitt på a4'n min? OEM 8.5x19 ET48 5x112.

Pris?:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare jeg som så Tommy Sharif som grein på riksdekkende TV fordi han ble så smått slått av de han reiser sammen med på Gumball? : klø : Jesus, for ei pingle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris?:-)

tja tenkte 6k da de er ny lakkert og 99% strøkne samt flesk nye senterkopper. kan selges med så og si nye dekk for 12k.

int?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.