#1051 Skrevet November 29, 2010 Vært ute å prøvd litt, men er litt for kjapp spool-up for meg altså. Sette inn en til i serie med den andre så kanskje det blir bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1052 Skrevet November 29, 2010 bare småtterier det der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1053 Skrevet November 29, 2010 sånn jeg har på 16vT`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1054 Skrevet November 29, 2010 Mitshubishi pumpene veit je ikke så mye om.. Finns jo 50 forskjellige merker å velge mellom.. Vanskelig dette.. ska vist gå ned til 30 minus denne også.. kjøpe no skikkelig når je først handler.. Mitsubishi, Fujitsu Siemens er noe av de beste pumpene du får på markedet. Hold deg unna panasonic og andre mindre fabrikanter, de holder knapt til -15, men de jeg nevnte og noen til har null problemer ved -30 grader.. Husker ikke hva han duden som bror min hadde hos seg sa om div pumper, men han sa at bror min ikke ville bytte den som han hadde der når de flyttet inn.. Det var største mitsubishi. Men står det at den skal holde til -30 og koster 9k, så duger den ikke, panasonicen til mor og far min kosta 18k eller noe, og den stopper og funke ved ca 20 grader.. så pris har helt klart noe og si også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1055 Skrevet November 29, 2010 Jetta Jetta Jetta Jetta Jetta Jetta Jetta Jetta GOOOOOLF GOOOOOOLF Jetta Jetta Jetta Jetta Jetta Jetta Jetta Jetta Jetta Jetta GOOOOOLF GOOOOOLF Jetta Jetta Jetta Jetta Jetta Jetta (på badger badger badger rytmen) ikke mye tvil om hva jeg har mest interesse av å starte på om dagen Golfen er bare dust 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1056 Skrevet November 29, 2010 Boraaaaa! sierra BOOOOOOOOOOOOOORA sierra golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1057 Skrevet November 29, 2010 Jeg vil også leke! OPE....nei...fan... Liker ikke denne leken jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1058 Skrevet November 29, 2010 Mitsubishi, Fujitsu Siemens er noe av de beste pumpene du får på markedet. Hold deg unna panasonic og andre mindre fabrikanter, de holder knapt til -15, men de jeg nevnte og noen til har null problemer ved -30 grader.. Husker ikke hva han duden som bror min hadde hos seg sa om div pumper, men han sa at bror min ikke ville bytte den som han hadde der når de flyttet inn.. Det var største mitsubishi. Men står det at den skal holde til -30 og koster 9k, så duger den ikke, panasonicen til mor og far min kosta 18k eller noe, og den stopper og funke ved ca 20 grader.. så pris har helt klart noe og si også.. Je klaga itte over Panasonicpumpa mi, som slettes itte kan sies å vara et mindre fabrikat. Den satt her når je kjøpte kåken, og det eneste je har gjort er å setta tak over pumpa, noe som virker å hjelpe en del. Eneste en må passe på er at pumpa er beregnet førr det nordiske klimaet, noe mange panasonicpumper som vart solgt når pumpene begynte å komme itte er. De billigste pumpene er som regel itte lagd førr det nordiske klimaet. Feilen mange gjør når det blir kaldere er å skru opp tempen på varmepumpa med det resultat at pumpa avrimer oftere og tempen av den grunn blir enda lavere. Varmepumpene kan itte trylle så når det blir førr kaldt må en tilføre ekstra varme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1059 Skrevet November 29, 2010 Je klaga itte over Panasonicpumpa mi, som slettes itte kan sies å vara et mindre fabrikat. Den satt her når je kjøpte kåken, og det eneste je har gjort er å setta tak over pumpa, noe som virker å hjelpe en del. Eneste en må passe på er at pumpa er beregnet førr det nordiske klimaet, noe mange panasonicpumper som vart solgt når pumpene begynte å komme itte er. De billigste pumpene er som regel itte lagd førr det nordiske klimaet. Feilen mange gjør når det blir kaldere er å skru opp tempen på varmepumpa med det resultat at pumpa avrimer oftere og tempen av den grunn blir enda lavere. Varmepumpene kan itte trylle så når det blir førr kaldt må en tilføre ekstra varme. Sier ikke alle Panasonic pumper, men den mor og far min har duger ikke i det hele tatt.. Og tak hjelper masse. Samt sånn lite hus som de står i.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1060 Skrevet November 29, 2010 panasonic har jo kjøpt opp sanyo pumpen nå og satt nytt panasonic navne på dem. for og få noe bedre rykte. og en anden ting er jo at di pumpen som går når det har passert 20 minus er ikke så veldig øknomisk som regel. for da bruker dem mere energi en varme dem gir. så da er det nesten bedre med varme ovn. da får du i vertfal like mye varme som du bruker strøm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1061 Skrevet November 29, 2010 panasonic har jo kjøpt opp sanyo pumpen nå og satt nytt panasonic navne på dem. for og få noe bedre rykte. og en anden ting er jo at di pumpen som går når det har passert 20 minus er ikke så veldig øknomisk som regel. for da bruker dem mere energi en varme dem gir. så da er det nesten bedre med varme ovn. da får du i vertfal like mye varme som du bruker strøm. Ikke med mitsubishi pumpa som bror min har, den drar så lite strøm at det er helt vilt, og funker og kun fyre med den, men med ved så har du en særskilt varme i tillegg... Ingen ting kan sammenlignes med vedovn mener nå jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1062 Skrevet November 30, 2010 -21 God morgen, ut og fyre opp Passaten og reise på arbe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1063 Skrevet November 30, 2010 God morgen, god morgen! -21,7 og jeg vurderer sterkt å gå i hi sammen med Frøkna..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1064 Skrevet November 30, 2010 Tror det er -19 her, får vel snart ut å fyre opp grevlingen også, må vel på jobb snart.. Men er fint vær da! Grevlingen holder seg sånn ca shiny vertfall enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1065 Skrevet November 30, 2010 Jey, I dag så forsov jeg meg, fikk starta bilen, men kaldt som faen. Og når jeg kom på arbeidsplassen var det strømbrudd! Så mørkt og kaldt der og ÆÆSJ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1066 Skrevet November 30, 2010 -23 når jeg sto opp med ungen kl 0830. Men nå er det -19,7grader bare. Inne holder det seg på 24 grader 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1067 Skrevet November 30, 2010 minus 23 ute her nå men sierran starter å går værre med boran! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1068 Skrevet November 30, 2010 minus 23 ute her nå men sierran starter å går værre med boran! Diesel uten motorvarmer er jo håpløst da:p.. Hvertfall når det er -23.. Var bare 14.5 her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1069 Skrevet November 30, 2010 jeg slår dekk var 24,9 minus her i mårrest kjekt med arbeidsbil da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1070 Skrevet November 30, 2010 -20,4 her nå, men Audien starta lett som en plett. Min første positive overraskelse med bilen:p Nå må man ut for å sjekke "lynsjestemninga" i Skreia: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1071 Skrevet November 30, 2010 hehe ja diesel er helt fuckd uten motorvarmen i denna kulda! og med slitte glødeplugger så er det ikke akk bedre Petter: slår deg, var 26 like neddi her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1072 Skrevet November 30, 2010 jammen "neddi her" gjelds ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1073 Skrevet November 30, 2010 joda for er 1 km unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1074 Skrevet November 30, 2010 -28 i fjor, passaten som er tdi fyra tvert uten motorvarmer, så motorvarmer er opppskrytt!! *haha!* Kun -19 nå. Fyrt opp i ovn nå, var ikke mer en 17 grader når jeg kom at nå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1075 Skrevet November 30, 2010 tdi passaten min funka fint i de temperaturene i fjor den også Kim: 1000m lavere da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...