#10901 Skrevet November 5, 2011 Snus er ut! Røyk også!! Like tøff uten jeg x2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10902 Skrevet November 5, 2011 Kom igjen folkens. Begynner og nerme seg fest nå. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=223432 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10903 Skrevet November 5, 2011 Ett bilde til av gamlefar=) fått noen test turer nå i helga, å må si den er utrolig morsom å kjøre hehe:) i morgen skal den vaskes og vinterparkeres, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10904 Skrevet November 5, 2011 missunelig..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10905 Skrevet November 5, 2011 du får bli med en runde til sommeren Raymond:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10906 Skrevet November 5, 2011 Den blå så strøken ut Morten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10907 Skrevet November 5, 2011 Den er MYE penere på bilder enn i virkligheten egentli, men målet er å gjøre den strøken en gang i tia:) artige er at den er bra teknisk, og fullt kjørbar=) blir nok mange turer neste sommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10908 Skrevet November 5, 2011 Den er MYE penere på bilder enn i virkligheten egentli, men målet er å gjøre den strøken en gang i tia:) artige er at den er bra teknisk, og fullt kjørbar=) blir nok mange turer neste sommer:) Hehe - så uansett skikkelig stilig ut da Godt å se at det er flere som handler biler selv om de har mange fra før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10909 Skrevet November 5, 2011 Jeg røyker... Men dette er en bra holdning!! Du røyker ikke rent lite heller Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10910 Skrevet November 5, 2011 Kom igjen folkens. Begynner og nerme seg fest nå. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=223432 Tror du har linka feil Egil. Denna tråden der er vel kun for oss i styret ? Meld dere på folkens. Detta var knallartig i fjor http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=223620 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10911 Skrevet November 6, 2011 4 dager, 4.679km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10912 Skrevet November 6, 2011 Skikkelig rundttur ser det ut som: eek :.. Sliten i ræva i dag du da kan je tenke meg: smil :.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10913 Skrevet November 6, 2011 Det der så greit kjett ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10914 Skrevet November 6, 2011 Nammm, chicken tandoori til middag i kveld: D Digg:D:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10915 Skrevet November 6, 2011 Fy faen for en idiotisk konstruksjon av VW når det gjelder baklys på passat stv. Må jo demontere hele bakpartiet innvendig for å få byttet pærer her jo.. Overoppgitt, irritert, sår på henda og drittlei. Derfor leverer jeg heller den på verksted.. Samme faen hva det koster, bare jeg slipper gjøre noe mer med baklyktene Edit: Frustrasjonen måtte ut en plass ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10916 Skrevet November 6, 2011 er da ikke no problem å bytte pære på 3bg er bare å ta ut lykta, sitter i en eller 2 skruer om jeg ikke husker feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10917 Skrevet November 6, 2011 Det der så greit kjett ut! Nei ka faen, finfint det der, jo lengre jo bedre Vurderer seriøst å begynne å kjøre igjen, er jo full pupp med oppsigelser på jobben, 28stk som reiste nå i første omgang og jeg er en av de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10918 Skrevet November 6, 2011 Nei ka faen, finfint det der, jo lengre jo bedre Vurderer seriøst å begynne å kjøre igjen, er jo full pupp med oppsigelser på jobben, 28stk som reiste nå i første omgang og jeg er en av de. Kunne tenkt meg en sjåførjobb selv. Men å være bort ei uke i strekk osv er ikke noe for meg Ja, har du muligheten så hvorfor ikke Hvor jobbet du egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10919 Skrevet November 6, 2011 Fy faen for en idiotisk konstruksjon av VW når det gjelder baklys på passat stv.Må jo demontere hele bakpartiet innvendig for å få byttet pærer her jo.. Overoppgitt, irritert, sår på henda og drittlei. Derfor leverer jeg heller den på verksted.. Samme faen hva det koster, bare jeg slipper gjøre noe mer med baklyktene Edit: Frustrasjonen måtte ut en plass ;P Hahahaha! Ser det så jævelig for meg!! Du har vel ikke verdens lengste tolmodighet hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10920 Skrevet November 6, 2011 Jeg jobber ut november på Kongsberg Automotive på Raufoss. Men ja, er dette med å være borte ei uke i strekk som er kjett, men i starten må jeg nok belage meg på det, men nå får jeg genialt utstyr å jobbe med om det blir så jeg takker ja, og da blir hverdagen og uka så mye bedre av seg selv.. Det verste som er er å prakkes og grue seg for å jobbe pga man har for dårlig utstyr som ikke egner seg til jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10921 Skrevet November 6, 2011 Vet dere forskjellen på ei måke og ei kjærring..? Den ene skriker og skråler og flakser og hyler og maser og roter og plager... Den andre, det er en fugl.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10922 Skrevet November 6, 2011 er da ikke no problem å bytte pære på 3bg er bare å ta ut lykta, sitter i en eller 2 skruer om jeg ikke husker feil Lykta sitter i 4 skruer, og 1 pr lykt krever demontering av sidedeksler i bagasjerommet, samt at den ene må man demontere en plast "skuffesekjson" der antagelig cd-veksler bl.a sitter originalt.. Dette er mildt sagt noe jævla herk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10923 Skrevet November 6, 2011 Lykta sitter i 4 skruer, og 1 pr lykt krever demontering av sidedeksler i bagasjerommet, samt at den ene må man demontere en plast "skuffesekjson" der antagelig cd-veksler bl.a sitter originalt.. Dette er mildt sagt noe jævla herk. Skal jeg komme å hjelpe deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10924 Skrevet November 6, 2011 Skal jeg komme å hjelpe deg? Gjør det a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10925 Skrevet November 6, 2011 Gjør det a Bare vaske vomma fyst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...