#1076 Skrevet November 30, 2010 1000m lavere da? hahah nei er ikke no lavere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1077 Skrevet November 30, 2010 Nå har du jo drevet å surva over disse glødeplugga en stund så da er det vel på tide å skifte de ? Surrehuer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1078 Skrevet November 30, 2010 Nå har du jo drevet å surva over disse glødeplugga en stund så da er det vel på tide å skifte de ? Surrehuer. jeg sku skifte i helga jeg men meca gjøvik ga meg FEIL så da gikk jo det i dass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1079 Skrevet November 30, 2010 kanskje ikke så rart når du bestilte de på feil sie ta mjøsa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1080 Skrevet November 30, 2010 kanskje ikke så rart når du bestilte de på feil sie ta mjøsa Du er da fra feil fylke selv så du skal ikke si no. Du er bare wannabehamarsing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1081 Skrevet November 30, 2010 HAHA, å du er fra åsa;) Å flyttet til feil fylke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1082 Skrevet November 30, 2010 HAHA, å du er fra åsa;) Å flyttet til feil fylke Jeg er ikke fra åsa nei Noen må gå på skole også vettu Kommer jeg inn dit jeg vil neste år havner jeg i stavern, kongsvinger eller bodø så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1083 Skrevet November 30, 2010 Du er da fra feil fylke selv så du skal ikke si no. Du er bare wannabehamarsing. haha sier du som er den verste blandinga av østfold, hedemark og oppland: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1084 Skrevet November 30, 2010 Jeg er østfolding jeg Ferdig med det. Ingen blanding her nei ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1085 Skrevet November 30, 2010 hmm ga flat fjøl i sta for å se om det var noe liv i golfen i kulda trur dere faen meg ikke jeg knakk bolten til pendelfestet på girkassa lite moment i 1.8T my ass sååååå som om jeg ikke var grinete på golfen fra før så ble det ikke stort bedre nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1086 Skrevet November 30, 2010 Var -24.5 på jobben ista, grevlingen ble bare gløda og starta den, skjønner ikke hva dere snakker om når dere sier at diesel ikke funker uten motorvarmer. I hele fjor vinter så var det bare å gløde den så starta'n momentant også, og da hadde vi under 30 spek i 3 uker i strekk, med flere dager med -34 etter hverandre. Såeh.. Diesel med godt batteri og fungerende glødeplugger funker fjell uten motorvarmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1087 Skrevet November 30, 2010 Kom akkurat over en ganske billig A4 nå http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25729535 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1088 Skrevet Desember 1, 2010 hmm kanskje man skulle hatt adventskalender bare 24 dager igjen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1089 Skrevet Desember 1, 2010 Kom akkurat over en ganske billig A4 nå http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25729535 Sikkert grisekjørt og mishandla på verst tenkelige vis.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1090 Skrevet Desember 1, 2010 Hellluuuu! i disse varme tider( vel og merke innendørs) skulle jeg skaffet meg et varmeskjold for og beskytte noen høytalere som står farlig nærme ved-ovnen og skulle da hatt noen alu-plater eller lignende... Er det noen på lillehammer som forhandler stål å alu og lignende?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1091 Skrevet Desember 1, 2010 Sikkert grisekjørt og mishandla på verst tenkelige vis.. PØSH. Kjørt ekstra pent etter min lille havari i sommer Minst 1 minutt med kjøling av turbo hver gang jeg skal stoppe bilen. Samma hvordan den har blitt kjørt ;D Og aldri gitt på noe med kald turbo Så på deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1092 Skrevet Desember 2, 2010 Er det noen rundt Lillehammer som har en 12v batterilader til låns litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1093 Skrevet Desember 2, 2010 Er det noen rundt Lillehammer som har en 12v batterilader til låns litt? Kan ta med hjem fra Brumunddal i kveld Er en fra http://nordicpower.se/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1094 Skrevet Desember 2, 2010 hva skjeeeer i kveld a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1095 Skrevet Desember 2, 2010 arbe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1096 Skrevet Desember 2, 2010 Liker dette! haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1097 Skrevet Desember 2, 2010 Føler for og slappe av: D Godt ute og så gidd itte og gjøra no! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1098 Skrevet Desember 2, 2010 arbe Obs i dag?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1099 Skrevet Desember 2, 2010 obs hver dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1100 Skrevet Desember 2, 2010 Det må være artig å arbe der om kvelden når det er så mye folk der:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...