#11076 Skrevet November 14, 2011 Jeg selger Phillips pærer i hvertfall. Kjører de selv på Jettaen og er veldig fornøyd. Men til hvilken pris..? Vi vet jo at philips er kurante, derfor det er slike vi kjøper, men på ebay har de en tendens til å halvere prisen på sliktno.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11077 Skrevet November 14, 2011 Men til hvilken pris..? Vi vet jo at philips er kurante, derfor det er slike vi kjøper, men på ebay har de en tendens til å halvere prisen på sliktno.. Spørs jo på type pære og sokkel det såklart. Men kom med forslag så skal jeg se hva jeg får til. Finnes jo X-treme vision +100% (denne bruker jeg selv) h1, h4, h7 Bluevison Ultra h1, h4, h7 Blue Vision h3 Vanlige pærer i alle sokler. Hb3 Hb4 finnes i vanlig og bluevision. Jeg har Hb4 i tåkelysa og valgte bluevision. Fungerer veldig bra. Har såklart til alle Xenonsokkler også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11078 Skrevet November 14, 2011 Dere har ikke HB4 i gult også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11079 Skrevet November 14, 2011 Spørs jo på type pære og sokkel det såklart. Men kom med forslag så skal jeg se hva jeg får til. Finnes jo X-treme vision +100% (denne bruker jeg selv) h1, h4, h7 Bluevison Ultra h1, h4, h7 Blue Vision h3 Vanlige pærer i alle sokler. Hb3 Hb4 finnes i vanlig og bluevision. Jeg har Hb4 i tåkelysa og valgte bluevision. Fungerer veldig bra. Har såklart til alle Xenonsokkler også. Vil jeg få bedre lys av og kjøpe pærer av deg? Mitt lyser dårlig på nær, og helt greit på fjernlys, men hadde ikke sagt nei til bedre lys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11080 Skrevet November 14, 2011 Vil jeg få bedre lys av og kjøpe pærer av deg? Mitt lyser dårlig på nær, og helt greit på fjernlys, men hadde ikke sagt nei til bedre lys. Du har jo audi 90 lamper.. altså doble lyskastere på fjern lys? men reflektorene har en tendens til å bli dårlige på disse lampene.. så det kan jo forklare det dårlige lyset.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11081 Skrevet November 14, 2011 Dere har ikke HB4 i gult også? Ikke gult dessverre. Vil jeg få bedre lys av og kjøpe pærer av deg? Mitt lyser dårlig på nær, og helt greit på fjernlys, men hadde ikke sagt nei til bedre lys. Pærer utgjør jo en vesentlig forskjell. Men som anders sier så må lyktene være i orden skal det funke. Slitne gamle prosjektorer vil drepe lys fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11082 Skrevet November 14, 2011 Slitne glass og reflektorer hjelper ikke akkurat på, nei. Men å legge opp nytt ledningsnett og relé til lysene, pluss bedre pærer, så burde lyset bli betraktelig bedre, sett at lyktene er i god stand ellers. Biltema selger relésett til en billig penge, men for all del: Styr unna pærene til Biltema - de er livsfarlige:p Men et eksempel, Rolf: 2 H7 og 2 H1, de beste pærene til Philips, hva kommer man på der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11083 Skrevet November 14, 2011 Må sjekke dette når jeg kommer meg på jobb i morgen da jeg ikke har login passordet her. Men er det flere som lurer på pris så sleng ut evt på pm så skal jeg ta en sjekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11084 Skrevet November 14, 2011 Er du på sveitser-voksen i mårgå Brage? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11085 Skrevet November 14, 2011 Nope, har helt fri fra alt hele uka. Hvordan det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11086 Skrevet November 14, 2011 noen som trenger defa smartstart her?har en smartstart til overs:p kun fjernkontroll og hjerne er brukt ledningsnettet er ikke brukt. (kun smartstart) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11087 Skrevet November 14, 2011 Passat`n ble nesten godkjent i eu å GIdder noen å gi meg tips?: )) forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=194636&page=9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11088 Skrevet November 14, 2011 Nope, har helt fri fra alt hele uka.Hvordan det? ska sælja biln i mårgå, mn ha glømt å resætt airbag lampa, å vag com`n min æ ødelagt =( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11089 Skrevet November 14, 2011 Har du overgangen, så har jeg vag-com (som du sikkert vet) Kan komme bortom en tur i morgen jeg, hvis du vil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11090 Skrevet November 14, 2011 Har du overgangen, så har jeg vag-com (som du sikkert vet) Kan komme bortom en tur i morgen jeg, hvis du vil? ich habe nichst das ledning.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11091 Skrevet November 14, 2011 Da hjelper det ikke stort, for jeg har ikke overgangen til eldre modeller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11092 Skrevet November 14, 2011 Da hjelper det ikke stort, for jeg har ikke overgangen til eldre modeller... buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11093 Skrevet November 14, 2011 Det skal jeg ha en plass. Men den er i dala da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11094 Skrevet November 14, 2011 noen som har vagcom til nyere bil da? Please........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11095 Skrevet November 14, 2011 Jau, men det finnes vel noen nærmere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11096 Skrevet November 14, 2011 Jau, men det finnes vel noen nærmere? hmm. ja har prøvd mye rart jeg brage. Joachim eks via Møller men får aldri noe svar. sendt melding til mats bratberg,. gidder ikke å svare en gang... så da spør jeg deg. kan du hjelpe meg å kode lysene mine en dag? jeg har oppskriften, det skal skiftes på noen tall : p http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=203417 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11097 Skrevet November 14, 2011 Er slags folk som ikke svarer, da? Jeg har ikke VAG-com, og ikke hadde jeg skjønt stort av det heller. Trenger du derimot å justere tenninga di på måfå, stiller jeg gladelig opp: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11098 Skrevet November 14, 2011 noen som har vagcom til nyere bil da? Please........... Jeg har vag com . Men har itte hidden til den nå. Må ha en 32 bot men min er 64 og det liker den itte men vis du har 32 så kunde vi prøvet den en dag. Bare rop ut folk vis dere har en gamel bærbar og donere bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11099 Skrevet November 15, 2011 Jeg har vag com . Men har itte hidden til den nå. Må ha en 32 bot men min er 64 og det liker den itte men vis du har 32 så kunde vi prøvet den en dag. Bare rop ut folk vis dere har en gamel bærbar og donere bort. Kjøp en liten enkel en med Atom-prossessor og 10" skjerm. Koster under 2000.- på Elkjøp. Perfekt til denslags. Jeg har en selv som jeg kun bruker til VCDS og PPC. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11100 Skrevet November 15, 2011 Slitne glass og reflektorer hjelper ikke akkurat på, nei. Men å legge opp nytt ledningsnett og relé til lysene, pluss bedre pærer, så burde lyset bli betraktelig bedre, sett at lyktene er i god stand ellers. Biltema selger relésett til en billig penge, men for all del: Styr unna pærene til Biltema - de er livsfarlige:p Men et eksempel, Rolf: 2 H7 og 2 H1, de beste pærene til Philips, hva kommer man på der? 2 som i et par. Gir deg priser på X-treme vision 100% og Bluevision Ultra. H7 X-treme = 210,- Blue-Vision = 200,- H1 X-treme = 150,- Blue-Vision = 145,- X-treme er nok de beste pærene men vil man ha mere blått lys er såklart Blue-vision veien å gå. På sistnevnte følger det også med parklyspærer med blått glass. w2w sokkel. Priser er evt uten frakt da jeg sitter med ca 5 kr fortjeneste pr pære her. Kan nevne at veil pris på X-treme H7 er 449,- sånn til sammenligning. Jeg vet ikke hva disse ligger på inni internettet ellers men lavere priser en det her skal du jobbe lenge med å få på det norske markedet i hvertfall Dette er priser jeg KUN gir til dere her inne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...