#11126 Skrevet November 16, 2011 Denne skyssen jeg skal kjøre.. I transport for NorTransport på Stange.. Lambodører og greier! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11127 Skrevet November 16, 2011 Hvor lang tid går det før du får mangellapp for alle lysene på den, da? Uansett en heftig skyss: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11128 Skrevet November 16, 2011 Jeg tror han er uten en del av lysene nå pga 2 mangellapper.. Ved den 3. mangellappen for samme feil blir det jo politianmeldelse nå.. Så jeg får finne noen LightForce i stedet og kjøre med "lovlig antall", men toppe lysmengden fordi.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11129 Skrevet November 16, 2011 Jeg tror han er uten en del av lysene nå pga 2 mangellapper.. Ved den 3. mangellappen for samme feil blir det jo politianmeldelse nå.. Så jeg får finne noen LightForce i stedet og kjøre med "lovlig antall", men toppe lysmengden fordi.. så ut som en fin doning det der. synn det med lysa. men var kansje et par for mye for at man kan se gjenom fingra da. men du har jo lov til og ha så mange så lenge det bare er 2 som fungere om gangen ved bryter. så må man ha en gjemt bryter som overstyre alla til og fungere når man ikke blir tatt inn på kotroll. går vel på personen det så da kan jo du få 2 nye før du trenger og bli kvitt dem blir lang kjøring på deg da? dra på søndag/mandag og komme hjem på fredag? har veldig lyst og kjøre at jeg også men får vel la være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11130 Skrevet November 16, 2011 Stemmer at jeg blir borte hele uka ja. Går godt det når en har fin kjøring og kurant arbeidsutstyr.. Det er med lastebilkjøring som med puling, utstyret er halve moroa, ja og resten er en halv jobb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11131 Skrevet November 16, 2011 Råå trucker!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11132 Skrevet November 16, 2011 Men tror vel slike mangellapper ikke går på navnet på sjåføren, men navnet på bileieren, Egil.. Så tviler på det hjelper at jeg begynner å kjøre bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11133 Skrevet November 16, 2011 Men tror vel slike mangellapper ikke går på navnet på sjåføren, men navnet på bileieren, Egil.. Så tviler på det hjelper at jeg begynner å kjøre bilen.. hysj hysj. er jo bare og si nei det vet ikke jeg noe om jeg satte på dem fårje helg jeg. og som skat er det lovlig vis du setter dem opp med vær sin brytter så bare 2 lyser samtidlig. det som ikke er lov er en gjemt bryter som gjør at alle funger samtidlig. hehe men dem jævla svenska og finna kan kjøre med dette i norge lovlig: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11134 Skrevet November 16, 2011 ingen som kan lage vwaudi-club app da? som sier fra når man har fått innleg i en av tråden man har skrevet i hehe alla facbook appen? skule jo gjerne gjort det selv vis jeg hadde hatt greie på såndt. fader og noen tjenner penger på det. sån som han unge nordelingen med flach appen sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11135 Skrevet November 16, 2011 Tapatalk med notifications skrudd på? Eneste dumme med det, er at da logger man segmet på foru hver gang telefonen sjekker om det er nye svar i tråder eller PMer, og du får da ikke opp alle dagens innlegg dersom du seinere på dagen skal sjekke alle trådene utenom de du alt har fått notification på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11136 Skrevet November 16, 2011 Jeg tror han er uten en del av lysene nå pga 2 mangellapper.. Ved den 3. mangellappen for samme feil blir det jo politianmeldelse nå.. Så jeg får finne noen LightForce i stedet og kjøre med "lovlig antall", men toppe lysmengden fordi.. Setter du på en bryter på noen av lysa, kan du forklare at dem er "arbeidslys" og ikke ibruk under kjøring = ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11137 Skrevet November 16, 2011 Tapatalk med notifications skrudd på? Eneste dumme med det, er at da logger man segmet på foru hver gang telefonen sjekker om det er nye svar i tråder eller PMer, og du får da ikke opp alle dagens innlegg dersom du seinere på dagen skal sjekke alle trådene utenom de du alt har fått notification på tapatalk har vi ikke sett på iphonen min hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11138 Skrevet November 16, 2011 Then download it, Egil:D Da blir forumsurfinga på telefonen en drøm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11139 Skrevet November 16, 2011 Then download it, Egil:D Da blir forumsurfinga på telefonen en drøm! er det den tapatalk forum app til 21 kroner ? prøvde og laste ned den forum runner free men skjønte ikke bæra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11140 Skrevet November 16, 2011 Den jeg bruker på telefonen min er gratis, og veldig lett å skjønne - til og med for en som meg som nettopp har fått en telefon som visstnok skal være smart:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11141 Skrevet November 16, 2011 King of the road, Stig Arne!! Skammrå doning!! Trodde du var Volvo gutt jeg Trelast du skal kjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11142 Skrevet November 16, 2011 Er ikke detta bilen til Øystein Müller da Stig Arne? Kanskje han har solgt den: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11143 Skrevet November 16, 2011 er det den tapatalk forum app til 21 kroner ? prøvde og laste ned den forum runner free men skjønte ikke bæra. om du har Android, så har jeg appen, og du kan få den gratis -Last ned: ASTRO fra market -Legg denne filen inn på minnekortet ditt: http://www.2shared.com/file/fx6KkBsY/comquoordtapatalkproactivityv1.html -Finn den mer Astro, og trykk på filen, og så på Install. -????? -Profit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11144 Skrevet November 16, 2011 om du har Android, så har jeg appen, og du kan få den gratis -Last ned: ASTRO fra market -Legg denne filen inn på minnekortet ditt: http://www.2shared.com/file/fx6KkBsY/comquoordtapatalkproactivityv1.html -Finn den mer Astro, og trykk på filen, og så på Install. -????? -Profit nopp iphone her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11145 Skrevet November 16, 2011 Er ikke detta bilen til Øystein Müller da Stig Arne? Kanskje han har solgt den: klø : Det stemmer, det er fortsatt bilen hans, jeg blir ansatt som sjåfør på den bare. King of the road, Stig Arne!! Skammrå doning!! Trodde du var Volvo gutt jeg Trelast du skal kjøre? Haha, jeg er ingen volvogutt nei! Så du ikke bildet jeg lagde å hadde på begge sidene på volvo-krokbilen jeg hadde..? Sjefen min holdt på å le seg i hjel når han så det første gangen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11146 Skrevet November 17, 2011 Da bli det jaggu jul i år å! : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11147 Skrevet November 17, 2011 Etterlengtede penger dette Kim Rune.. Bra det ordna seg;).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11148 Skrevet November 17, 2011 Jaujau, da fikk passaten ett ublidt møte med ett rådyr i går da Endte med sprekk i frontfanger, bulk i høyre framskjerm , og bulk i passasjerdøra?? sprek liten kar antageligvis! Den lå på bakken og kikka rundt seg i ett par minutter før den reiste seg og løp ut i skogen når jeg nærmet meg.. Ringte viltnemda og de skulle ta seg en tur å se ettern i dag.. syns dog det er LITT seint når vi traff den i 70 ca, så den kom vel ikke så veldig langt inn i skogen før den kreperte av indre blødninger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11149 Skrevet November 17, 2011 Men det er bedre at dyret kanskje løp 50m inn i skogen og la seg til å hvile og da kanskje dør "i ro og mak", enn at ettersøk blir satt i gang og stresser opp dyret så det sliter og har puls til 7312 de siste timene av livet sitt.. Jeg slapp denne bekymringen for to uker siden på tur hjem fra Kirkenes.. Der var det et reinsdyr som trakk lodd og vant en duell med rundt 50+ tonn lastebil med kufanger.. Det oppgjøret kunne vi avgjøre utfallet på der og da; "Dødt dyr spredt på et ca 8kvm stort areal rundt midtstreken på vegbanen".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11150 Skrevet November 17, 2011 Men det er bedre at dyret kanskje løp 50m inn i skogen og la seg til å hvile og da kanskje dør "i ro og mak", enn at ettersøk blir satt i gang og stresser opp dyret så det sliter og har puls til 7312 de siste timene av livet sitt.. Jeg slapp denne bekymringen for to uker siden på tur hjem fra Kirkenes.. Der var det et reinsdyr som trakk lodd og vant en duell med rundt 50+ tonn lastebil med kufanger.. Det oppgjøret kunne vi avgjøre utfallet på der og da; "Dødt dyr spredt på et ca 8kvm stort areal rundt midtstreken på vegbanen".. Det er sant som du sier Men man får jo litt dårlig samvittighet allikevel hvertfall gjorde dama det, som var så heldig å kjøre bilen.. Hørtes ikke ut som et delikat syn i grunn Vet Bestefar fikk en elg inn i campingvogna si i fart, den romsterte litt rundt inni der også løp den ut foran på vogna og inn i bilen.. det så heller ikke veldig koselig ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...