Anbefalte innlegg

de to ledningen som er med exstra, de du sitter igjen med etter at du har kopla hele greia.

for meg som har H11, så må jeg bruke disse som tilførsel. altså inn i kontakta som kommer fra bilen...ikke den du bruker...

hvis du skjønte noe av det. du skal bare ha disse til overs du. teip over de....

du skal gå fra kontakta på bilen og til tennern du så deretter til lyset.. på min har jeg brukt disse til kontakta så til tennere så til pærene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du bruke bildene mine og si hvilken jeg bare skal hoppe og drite i, Steffen? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dritei.jpg

Prøv å sett sammen kitet uten denne. slik at kontakta fra bilen skal til tennere, også skal det være derifra og ut til pæra :D

Hvis ikke dette går. så drar du disse to gjennom den hetta som er der. slik at de kommer på andre siden. da skal disse presses inni i tilførselen fra bilen.. og teipes over... og da skal den som ligger øverst til høyre inn i tenneren...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den biten Steffen vil du skal skippe der er vel ment som styrestrøm, avhengig av om du skal ha styrestrøm fra originalsokkel eller om du vil ta styrestrøm utenfra lykta.

Altså du plugger de ledningene han har krota over inn i originalkontakten(H7 sokkelen om det var H7 du hadde), plugger den inn i ballasten, mens pæra kopler slik du selv har kobla den.

Om du heller vil bruke ekstern styrestrøm ved hjelp av strømtyv eller at du har en lykt som ikke er innkapslet, men har direkte tilkopling av pæra rett i "reflektor" uten å ha noe stort hus hvor originalsokkelen blir hengende igjen inni, så bruker du det andre alternativet slik at du slipper å klippe den som er tredd igjennom mansjetten og tetter inn mot pæra..

Om du skjønte noe av dette da.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg måtte bruke de to på mitt sett som tilførsel til lysene. på grunn av at det støpselet ikke passet tenneren... men ellers på de andre xenonen settene jeg har hatt. H7, så var det bare plug and play.. orginalt sokkel fra bilen passet da rett inn på tennere. osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant ut av det via en egen tråd:p Det dumme var bare at internettet sa jeg skulle ha H7, mens jeg egentlig skulle ha H1. Sånn går det når man er lat og ikke sjekker selv: smil : Satse på at det bare er å bytte den "koppen" inni lykta som pæra sitter i, for det er visst begge deler som blir levert på Mercen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glatt ell? :P

Hvis været holder seg slik til i efta så vet jeg at 100'n skal testes!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

f.... jeg viste jeg ikke burde tatt golfen med sommerhjul i dag...

Planen var å vaske og shine den i dag for vinteren, så spørs om jeg får ta en leiebil hjem i dag og hente vinterhjula mine. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vertfall sviiiinaktig glatt her nå, ser ut som det er vått/glasshinne på alt, altså ishinne du kan speile deg i med nedbør som bare er halvfast, slik at det bygger seg jævlig fort opp..

Så jeg tenkte ut å lufte grevlingen, kanskje til og med jeg klarer å spinne på et hjørne i dag..! haha :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

f.... jeg viste jeg ikke burde tatt golfen med sommerhjul i dag...

Planen var å vaske og shine den i dag for vinteren, så spørs om jeg får ta en leiebil hjem i dag og hente vinterhjula mine. : bh :

hahah, lo når jeg så golfen før i dag :P sett audi'n hver dag. Typisk:p

Er glatt over Odalen å -4,5 og regn. digg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahah, lo når jeg så golfen før i dag :P sett audi'n hver dag. Typisk:p

ikke sant... haff. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tæhæ, grevlingen "spant" på alle fire den! glatt ja!! :D

Men fra spøk til revolver..

Ready - Set - GO!? :D

Aejtz.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aejtz.gif

Hva kalles denne sporten/dansen da?

Mus-gange?

Muse-visa?

Sklie?

Grottevandring?

Skrevsylte-dansen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aejtz.gif

er det mulig og se deg ha en oppvisning i denne "dansen"?ikke at jeg skal prøve selv,for da kommer jeg alldri til og kunne gå igjen:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det mulig og se deg ha en oppvisning i denne "dansen"?ikke at jeg skal prøve selv,for da kommer jeg alldri til og kunne gå igjen:p

Og hvis du får se Stig Arne gjøre det der, vil du aldri kunne klare å se igjen, da du har gravd øya ut av øyehulene for lenge siden...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos øyehuler, var det noen som hørte grovisen til Geir i dag? Den var rå:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fader, jeg får aldri med meg grovisene hans jeg! De finnes ikke på nett noen steder da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å si det som Geir: Håhåhåhåh:D Men den var veldig grov, og egentlig ganske så ekkel. Akkurat sånn som jeg liker det, med andre ord:p

Kommer sikkert på Youtuben etterhvert. Kan skrive den her seinere dersom ingen andre har gjort det før meg, for nå må jeg dusje og gjøre meg klar til 85-årslag:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si du holder deg bra for aldern, gitt!

Men i den alderen har du vel hjemmesykepleier til å vaske deg her og der? Trenger vel ikke vaske f.eks. skrukken selv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk!

Nei, skrukken har jeg ikke vasket selv på 15år. Bare å sette seg i dusjstolen, la hjemmesykepleieren vaske meg og krysse fingrene for at jeg får ereksjon så det kanskje blir litt action mellom meg og dama som rengjør understellet mitt.

PS: Dama jobber faktisk som hjemmesykepleier:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja fy faen, den var en smule ekkel altså, men jeg har hørt det værre... hehe :P

mannen er jo gal!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glassøyer blir ikke det samme etter den....

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjel lite i dag gitt!!

Forresten så var parkeringa ved Vikingskipet megadigg i går :D Is over heeele :D Fikk da en liten tease på hvordan vinteren blir med gammal brakke :D

Eller så får dere ha en fart-pretty day!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.