Anbefalte innlegg

hehe, ikke spesielt nei.. har søkt på ett par nye jobber :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg hjemme fra arbei.. I går var det fra 14 til 04 i dag var det fra 13:20 til 04. Men nå erre hælja! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåen som har det å kan ta hælja, har arbeshælj je :( Men nå er det natta her.. Riktignok fått søvi litt på arbe i natt men itte nok :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg hjemme fra arbei.. I går var det fra 14 til 04 i dag var det fra 13:20 til 04. Men nå erre hælja! :)

Herregud for noen arbeidstider... : grønn :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahhhh....Hadde igjen noen feriedager så har fri i dag! :) Godt!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahhhh....Hadde igjen noen feriedager så har fri i dag! :) Godt!!

Deilig med fri ja - jeg hadde fri i går jeg så jeg kan vel ikke klage :)

Og i dag skal du hive deg rundt og bake ut et lite lass med berlinerkranser og sirupssnipper antar jeg ? : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og i dag skal du hive deg rundt og bake ut et lite lass med berlinerkranser og sirupssnipper antar jeg ? : haha :

Si ifra til Thomas at den Ford M`n er 70 modell, og har masse masse deler, kunne bare ringe han hvis han var int i deler..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si ifra til Thomas at den Ford M`n er 70 modell, og har masse masse deler, kunne bare ringe han hvis han var int i deler..

Jess - det skal jeg gjøre. Men 70-modell er nok altfor nytt.. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

delene er fra før det :)

Selve bilen skulle han ha selv, men har masse deler til overs :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter nå på skolen og får ikke lakkert pga kulda:-P -22 i Elverum;-) Og lakkboksen funker ikke:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter nå på skolen og får ikke lakkert pga kulda:-P -22 i Elverum;-) Og lakkboksen funker ikke:P

Går i klassa til yngste broder'n du da...: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går i klassa til yngste broder'n du da...: eek :

Vegar det da? : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer... :)

Holder du på med dragracing, eller er det bare et "villedende" bilde du har i avtaren din der ? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer... :)

Da går jeg i den andre klassa: ) Er jo vegg i vegg da:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...bake? Nei, holder meg til vedfyring jeg, også har jeg vært ute en tur og henta slike linser man har på øya...ser dårlig ser du... !

Ellers har jeg fylt diesel på Passaten, kjørt 36,5mil og fikk på 23,5 liter = blir vel rundt 0,65 på blanda kjøring ! :)

Er -18 uten og det blåser sommervarme i passaten, knall fornøyd med denna bilen holder seg god og varm uten form for motorvarmer eller tilleggsvarmer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Influensa er herlig.

Begynner å bli greit lei av å trykke på "nye innlegg" å facebook hjem knappen nå :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...bake? Nei, holder meg til vedfyring jeg, også har jeg vært ute en tur og henta slike linser man har på øya...ser dårlig ser du... !

Ellers har jeg fylt diesel på Passaten, kjørt 36,5mil og fikk på 23,5 liter = blir vel rundt 0,65 på blanda kjøring ! :)

Er -18 uten og det blåser sommervarme i passaten, knall fornøyd med denna bilen holder seg god og varm uten form for motorvarmer eller tilleggsvarmer!

På tide å slå et lite slag for diesel igjen skjønner jeg : smil : hehehe

Har skaffet meg privatsjåfør i dag jeg så jeg slipper kald bil - kjekt å bli henta :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Influensa er herlig.

Begynner å bli greit lei av å trykke på "nye innlegg" å facebook hjem knappen nå :P

Hehe...nye innlegg knappen er skummel!.....men du, hva er facebok?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide å slå et lite slag for diesel igjen skjønner jeg : smil : hehehe

Har skaffet meg privatsjåfør i dag jeg så jeg slipper kald bil - kjekt å bli henta :D

Hehe...litt reklame for diesel skader ikke i denna kulda! :) måtte bare utrykke meg at jeg nå har hatt Passaten i over 2 år og er godt fornøyd med kjerra, kjørt på'n 33 tusen uten nevnverdige feil.

Men vi er enig om en ting, om sommeren fyller til og med jeg bensin! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...litt reklame for diesel skader ikke i denna kulda! :) måtte bare utrykke meg at jeg nå har hatt Passaten i over 2 år og er godt fornøyd med kjerra, kjørt på'n 33 tusen uten nevnverdige feil.

Kan ikke klage da nei :P

Var du på Solberg Motorshow sist helg forresten? Thomas var nesten helt sikker på at det var Passaten din vi så når vi gikk til parkeringa igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gooood morgeeeen Mjøsregionen!!! :)

Er det noen som vet om en oppvarma garasje man kan leie elns for å demontere litt interiør?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

morgen ?! er da efta nå din nisse :P haha :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.