#11276 Skrevet November 20, 2011 hva slags hjul er det a ? RS6-II i Gunmetal 9x20 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11277 Skrevet November 20, 2011 Lurer på hvor kjapt "de" reparerer internetten min jeg..Noen var så geniale å kutte ledninga på fredag ettermiddag.. Feilmeldinga ble ringt med en gang, men enda ikke sett noen reparatør vertfall.. Noen som har greie på hvor lang tid slikt bruker å ta? Litt kjett å bare ha nett på mobilen også.. Sunde sier det så fortreffelig..; "internetten går i stykker på en søndag, eller lørdag, eller fredag etter fire. Det er ingenting som ryker på en onsdag, midt i arbeidstiden med servicemann på plass.." Tok over ei uke før de fikset internetten vår provisorisk, etter at jeg hadde ringt 4-5 ganger og hørt om hvordan ståa var, og om hvorfor han montøren som skulle ringe meg aldri ringte enda han fikk 3 meldinger om at han skulle gjøre nettopp det. Så nå må jeg sikkert vente enda lenger og ringe enda mer før de endelig kommer for å ordne den ordentlig og omsider få gravd ned kabelen - på tide det nå etter to år og flere brudd på kabelen: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11278 Skrevet November 20, 2011 Hadde de vært sølv så skulle jeg vurdert de Joakim. Så da tror du de fikser det kjapt i morra Rolf? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11279 Skrevet November 20, 2011 Tok over ei uke før de fikset internetten vår provisorisk, etter at jeg hadde ringt 4-5 ganger og hørt om hvordan ståa var, og om hvorfor han montøren som skulle ringe meg aldri ringte enda han fikk 3 meldinger om at han skulle gjøre nettopp det. Så nå må jeg sikkert vente enda lenger og ringe enda mer før de endelig kommer for å ordne den ordentlig og omsider få gravd ned kabelen - på tide det nå etter to år og flere brudd på kabelen: rolleyes Men hvilken side bor du på da...? ;-) Neida! Krysser fingrene for at det går kjapt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11280 Skrevet November 20, 2011 Den riktige siden, og montøren kommer sikkert fra feil side:p Ring og mas, det er ofte det eneste som fungerer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11281 Skrevet November 20, 2011 Hadde de vært sølv så skulle jeg vurdert de Joakim. Så da tror du de fikser det kjapt i morra Rolf? Det sa jeg ikke noe om. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11282 Skrevet November 21, 2011 Men det gjorde de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11283 Skrevet November 21, 2011 Noen som sa slitte vinterhjul ? Har bytta til stålfelger med gode dekk nå tror det va smartest haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11284 Skrevet November 21, 2011 kjører med de halve sommeren så blir det slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11285 Skrevet November 21, 2011 jepp pluss att dekka slapp veldig fort etter det ble mere hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11286 Skrevet November 21, 2011 noen som kjenner en som kjører en hvit og svart chevrolet astro van i brumunddal,om du gjør det,så kan du si til han,om han gjør samme manøveren i krysset ved yx/tine i brumunddal i dag,en gang til,så starter jeg personlig jaktsessongen på han,for og gi han en lærepenge,faen til idiot: bh : puh,godt og lette på trykket:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11287 Skrevet November 21, 2011 jepp pluss att dekka slapp veldig fort etter det ble mere hk FWD................................ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11288 Skrevet November 21, 2011 Har en kompis som lurer på om det er mulig å konvertere en vanlig 8v til g60 uten noen store inngrep. Bare hive på pressa. Noen som vet? Jepp er ganske greit det eneste er at det lønner seg jo med nye dyser og chip hvis den skal gå rent.. : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11289 Skrevet November 21, 2011 fy faan som jeg hater bergens området............. Er sååå jææææææææævli bra at det er kun en og en halv periode igjen her!, så er det ny jobb med 7-15 dager DET skal bli godt det! Nei skål! Captein & Cola å frossen mintuu her nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11290 Skrevet November 21, 2011 fy faan som jeg hater bergens området............. Er sååå jææææææææævli bra at det er kun en og en halv periode igjen her!, så er det ny jobb med 7-15 dager DET skal bli godt det! Nei skål! Captein & Cola å frossen mintuu her nå mintuu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11291 Skrevet November 21, 2011 Mye diskusjoner i medier i dag om Nordthug som pekte nese til svenskene... Ok, ok... Han gikk over streken!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11292 Skrevet November 21, 2011 LENGE FØR SVENSKEN!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11293 Skrevet November 21, 2011 Mye diskusjoner i medier i dag om Nordthug som pekte nese til svenskene... Ok, ok... Han gikk over streken!! og vant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11294 Skrevet November 21, 2011 (endret) Målstreken du sikter til, eller? Edit: Knegg, knegg, knegg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11295 Skrevet November 22, 2011 Glatt i dag, gitt. Så ut som det var våt asfalt, men var visst ishinne med vann oppå. Så en bil som lå på taket i grøfta:p Noen som har spist på Wahoo før? Sinnsykt godt, og jeg skal spise en real sub seinere i dag:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11296 Skrevet November 22, 2011 lyst til å selge det da? Kjøpt noe eller? Ser komplett har kongetilbud nå.. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=609046 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11297 Skrevet November 22, 2011 Hva får man egentlig opp om man scanner strekkoden du har som avatarbilde, Stig Arne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11298 Skrevet November 22, 2011 Da får du virus på hjernen :0 aka nakenbilde av S.A. gikk i den fella sjæl Brenner seg fast som sveisestjerner, bare er der for alltid. . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11299 Skrevet November 22, 2011 Kontaktinfo, om jeg ikke husker feil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11300 Skrevet November 22, 2011 Hva får man egentlig opp om man scanner strekkoden du har som avatarbilde, Stig Arne? Bare å prøve det, Simen? Har du ikke android eller apple-telefon? Om du har, last ned barcode scanner og prøv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...