#11501 Skrevet November 29, 2011 Jeg vil snart ha......... ......snø... Tar snøen å damene får jeg drømme om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11502 Skrevet November 29, 2011 Jeg vil snart ha......... ......snø... Satan for noen fine bollekinn på hu blonde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11503 Skrevet November 29, 2011 På felg? Stål eller alu isåfall? Og hva slags dekk? Stål og Alu. Continental sommerdekk på alle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11504 Skrevet November 29, 2011 Stemmer. Sier ifra om jeg skulle komme over noe, selv om det er heller tvilsomt:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11505 Skrevet November 30, 2011 Noen som trenger nye piggfrie vinterdekk? Yokohama 225/45-17 Selges til halv pris! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11506 Skrevet November 30, 2011 Pris raymond? Skulle hatt 2 stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11507 Skrevet November 30, 2011 er en kompis av brodern , så har sagt du er interresert, han måtte bare vite hvor mye de kosta nye. (de fulgte med på en bil han akk har kjøpt men skulle ha pigg istedet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11508 Skrevet November 30, 2011 Noen som får tatt diagnose på Mercedes her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11509 Skrevet November 30, 2011 er en kompis av brodern , så har sagt du er interresert, han måtte bare vite hvor mye de kosta nye.(de fulgte med på en bil han akk har kjøpt men skulle ha pigg istedet) jeg kan være inntresert i alle 4 hehe vis prisen er bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11510 Skrevet November 30, 2011 Noen som får tatt diagnose på Mercedes her? Hør med Morten Tokerud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11511 Skrevet November 30, 2011 Pris raymond? Skulle hatt 2 stk jeg kan være inntresert i alle 4 hehe vis prisen er bra? Hvis en av dere finner ut hva de koster nye så skal jeg formidle det videre, så blir vi nok enige om noe. Har prøvd å lete litt men finner ikke noe særlig Yokohama på nett.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11512 Skrevet November 30, 2011 Ligger på dekkonline til 1500 dekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11513 Skrevet November 30, 2011 Ligger på dekkonline til 1500 dekket. Har dere mye og gjøre og litte med folk om dagen? Hørt noen rykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11514 Skrevet November 30, 2011 Har dere mye og gjøre og litte med folk om dagen? Hørt noen rykter. Vi har helt vannvittig trøkk og lite folk ja. Problemet er at vi ikke vet hvor lenge det blir slik. Men slik det er nå så sliter vi med å få levert det vi skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11515 Skrevet November 30, 2011 Vi har helt vannvittig trøkk og lite folk ja. Problemet er at vi ikke vet hvor lenge det blir slik. Men slik det er nå så sliter vi med å få levert det vi skal. Det er på bygg av påbygg? Driver og ser meg om etter nytt karriere valg. Men er itte så mye som er fint å drive med. Når man har vondt i ryggen. Er vel tungt til ryggen dette også? Å er itte noe inntresert i og pusse bil til lansering da jeg har prøvd det å itte flink til det Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11516 Skrevet November 30, 2011 Det er på bygg av påbygg? Driver og ser meg om etter nytt karriere valg. Men er itte så mye som er fint å drive med. Når man har vondt i ryggen. Er vel tungt til ryggen dette også?Å er itte noe inntresert i og pusse bil til lansering da jeg har prøvd det å itte flink til det Hehe Er påbygg ja. Er ikke nødvendigvis så tunge løft men mye håndtering av tunge ting samt mye jobbing over og under som ikke akkurat er bra for en sliten rygg. Har hatt nok av runder med leger og nå fysioterapeut pga ryggen selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11517 Skrevet Desember 1, 2011 Det bjåååååser sikkelig på Skjeia: eek : Var skikkelig høye bølger på Mjøsa i stad, så vi når vi kjøre hjem fra Lillehammer i stad. Er det Guri, Ruth eller et annet kvinnemenneske som herjer nå? Berit har vel dratt sin kos. Fikk sannlig to Pepsi-skilt på Wahoo på Lillehammer i stad også, enda dama bare spurte hvor man fikk tak i de. Skikkelig retro utseende på de:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11518 Skrevet Desember 1, 2011 Blåser stygt her idag å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11519 Skrevet Desember 1, 2011 Skjønner ikke hvor det blåser så fælt jeg, her i Brumunddal er det da så vidt det guster litt? og ikke har det vært noe særlig vind her heller i dag, selv om jeg bor ganske utsatt til litt oppe i høyden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11520 Skrevet Desember 1, 2011 Har du sett ned på Mjøsa, hvis du har utsikt ned dit? Var seriøst høye bølger til å være Mjøsa i stad, ihvertfall:p Skjønner ikke hvorfor det skal blåse her, for jeg bor da nedi et høl: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11521 Skrevet Desember 1, 2011 Den bilen min er en mindfucker. Jeg stoppet bilen for ca 1 mnd, siden. og plutselig ville den ikke starte, prøvde flere ganger, men den sto bare å kinnet og puffet. Så prøvde jeg igjen nå, og den går som en drøm. Lurer på om det kan være kondens i tanken elns, siden den nesten var tom for bensin da jeg parkerte den. Eller så må det være fordi jeg kjører for fint . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11522 Skrevet Desember 2, 2011 Jeg har vært på Skreia i dag!! Toten løkpakkeri for alle penga! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11523 Skrevet Desember 2, 2011 Stakkars deg - Skreia er ikke mye å se på Toten Løkpakkeri veit jeg ikke hvor er en gang:o Det var ikke mye å se på, vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11524 Skrevet Desember 2, 2011 Må vel være høyeste punktet på Skreia tenker jeg.. Var oppover forbi ei Kirke og oppå toppen der liksom, 100m bak den kirka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11525 Skrevet Desember 2, 2011 Aha, 8-900m i luftlinje fra meg, det - da hadde du "dritfin" utsikt:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...