#1151 Skrevet Desember 3, 2010 håhå sitt å gjør ett godt førsteinntrykk på de nye naboene ;P evt tester høytalere vil vel andre kalle det litt lei av å høre tramping og flytting av møbler nå hørt på det i 2 uker (gamle ut og nye inn ) Har dere flyttet eller?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1152 Skrevet Desember 3, 2010 neij ;P men om du har traktor med kjetting kan du godt få kjøre en tur opp gutua ;P seila faen meg fra postkassa å ned i dagtidlig, stabilt som fahn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1153 Skrevet Desember 3, 2010 hahaha ekke glatt vel ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1154 Skrevet Desember 3, 2010 neij ;P men om du har traktor med kjetting kan du godt få kjøre en tur opp gutua ;P seila faen meg fra postkassa å ned i dagtidlig, stabilt som fahn har ikke det:) Kan ta harva bak traktoren og finne fram grusen igjen:P hahah! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1155 Skrevet Desember 3, 2010 Snart er det jul, å vi ælle sitt å smiler, i møkkete grå biler, me flæsk å julebrus. For nå i dag, vil vi ælle såmmen hem'att, for vi ska nå telbasj'att, tel julepyntehus. Kjøre gjennom salte snø, i flere kilometer kø, det pakker seg tel over kløfta, ein grusbil ha vælte i grøfta. hah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1156 Skrevet Desember 3, 2010 Snart er det jul, å vi ælle sitt å smiler, i møkkete grå biler, me flæsk å julebrus.For nå i dag, vil vi ælle såmmen hem'att, for vi ska nå telbasj'att, tel julepyntehus. Kjøre gjennom salte snø, i flere kilometer kø, det pakker seg tel over kløfta, ein grusbil ha vælte i grøfta. hah Haha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1157 Skrevet Desember 3, 2010 Har vært/er crew chief i et relativt ny startet team ja... Sjåføren har bra med kompetanse da.. På bilde er det jeg som står ved siden av, og skal slippe han av gårde etter en god og lang burnout og veiledning inn i pre-stage. Litt mer bilder og info: http://renabilbergingmotorsport.blogg.no/ Ååååh... *misunnelig* Er som regel på EM-runden på Gardermoen i august - spesielt for å oppleve de råeste klassene. Top Fuel er jo rett og slett helt vanvittig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1158 Skrevet Desember 3, 2010 Je skar laga surfbrett i kryssfinèr Skar laga surfbrett på sløyden Med raude striper på så ælle kan forstå je har surfbrett å surfe på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1159 Skrevet Desember 3, 2010 Satan, salmiakk river i nesa!! Men funker bra til å åpne en vask med infarkt da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1160 Skrevet Desember 3, 2010 Je skar laga surfbrett i kryssfinèrSkar laga surfbrett på sløyden Med raude striper på så ælle kan forstå je har surfbrett å surfe på Drøkki du a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1161 Skrevet Desember 3, 2010 nei kjeder meg bare no gæli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1162 Skrevet Desember 3, 2010 nei kjeder meg bare no gæli Haha, skulle nok vøri nedi her å lagd anlegg att meg du nå: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1163 Skrevet Desember 3, 2010 Spikre paller, nå skar vi spikre paller Spikre paller, JA, fine paller vi spikrer paller på Løten i dag Sitt i sola mæ hammar og sag og planker i furu og gran og panker ned spiker mæ taktfaste slag og har det så fint det går an 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1164 Skrevet Desember 3, 2010 xfactor Hvem "heier" du på da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1165 Skrevet Desember 3, 2010 Hvem "heier" du på da? Atle og hans 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1166 Skrevet Desember 3, 2010 Atle og hans Atle er bra Og Annsofi Mo er jo flink, men......... ja Han er litt slitsom lissom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1167 Skrevet Desember 3, 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MO ER UTE !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1168 Skrevet Desember 3, 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MO ER UTE !!! Jeeeeeeeeeeeeeeiiiii Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1169 Skrevet Desember 3, 2010 Mo framstår som en gullunge på tv. Men jeg har nå sett han i sitt virkelige ess. Starte bråk på lokalfester er et ganske godt stikkord der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1170 Skrevet Desember 3, 2010 ENDELIG! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1171 Skrevet Desember 3, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1172 Skrevet Desember 3, 2010 Nå er det vel ikke privaten til Mo som var grunnen til at han gikk ut.. Men feil låtvalg og folk som ikke har stemt.. Annsofi forbli på 3.plass.. Atle eller Hans vinner.. Hvis ikke stiller jeg opp på scena neste år For kan Annsofi synge, kan jeg det også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1173 Skrevet Desember 3, 2010 Nå er det vel ikke privaten til Mo som var grunnen til at han gikk ut.. Men feil låtvalg og folk som ikke har stemt.. Annsofi forbli på 3.plass.. Atle eller Hans vinner.. Hvis ikke stiller jeg opp på scena neste år For kan Annsofi synge, kan jeg det også.. Nei. Det er det ikke. Men sier bare at det irriterer meg litt å se han i denne settingen der han fremstår som en gullunge for det norske folk. For all del. Han er utrolig dyktig og jeg har vært veldig imponert over stemmen og hvordan han opptrer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1174 Skrevet Desember 3, 2010 For kan Annsofi synge, kan jeg det også.. hahaha da vil jeg gjerne høre du synge, ta en strofe og legg det ut på youtube!! Atle vinner lett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1175 Skrevet Desember 3, 2010 Alte vinn hele skiten ingen over ingen ved siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...