#11851 Skrevet Desember 17, 2011 trenger en quattro før 2 jan... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11852 Skrevet Desember 17, 2011 Har en jævla fin 100 Quattro du kan kjøpe for dyre dommer:D Eller så har jeg en A4 du kan kjøpe for 120k mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11853 Skrevet Desember 17, 2011 Har en jævla fin 100 Quattro du kan kjøpe for dyre dommer:D Eller så har jeg en A4 du kan kjøpe for 120k mer N'æææææææææææææææææh:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11854 Skrevet Desember 17, 2011 Og da har jeg nok en gang blitt snikmoderert. Jeg gir opp: dum : Og dette uten beskjed fra moderatoren..? Dette syns jeg ikke noe om altså.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11855 Skrevet Desember 17, 2011 N'æææææææææææææææææh:p Whaaaaaaatttttt? : 0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11856 Skrevet Desember 17, 2011 du som har handlet "rallybilen" ja pål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11857 Skrevet Desember 17, 2011 (endret) Pål, fått tak i girkasse ? om ikke så har de på Hedmark bilsenter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11858 Skrevet Desember 18, 2011 Og dette uten beskjed fra moderatoren..?Dette syns jeg ikke noe om altså.. Jepp, same procedure as always. Lager man tråd om det blir man sikkert bare overkjørt av samtlige moderatorer, og prikker får man sikkert fordi man spør også. Jævlig irriterende ihvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11859 Skrevet Desember 18, 2011 Noen som kjenner noen som kan tig sveise rustfritt i nærheten av gjøvik? Har en downpipe som er klar til sveising:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11860 Skrevet Desember 18, 2011 Nå legger jeg meg ass, etter å ha vært sjåfør i hele natt:-) peng blir det:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11861 Skrevet Desember 18, 2011 på tide å stå opp nå vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11862 Skrevet Desember 18, 2011 da var pusserne justert til rett posisjon,men måtte kjøpe nye pussere,ble sikkert bøyd etter at jeg prøvde og kjøre dem når de var fryst fast,så gikk med 400kr:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11863 Skrevet Desember 18, 2011 da var pusserne justert til rett posisjon,men måtte kjøpe nye pussere,ble sikkert bøyd etter at jeg prøvde og kjøre dem når de var fryst fast,så gikk med 400kr:o OK pris det..tror jeg betalte litt over 500 kr for et par Bosch-pussere sist jeg handla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11864 Skrevet Desember 18, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11865 Skrevet Desember 18, 2011 betalte vel 900 sist jeg men det var med nye armer for å bygge om til aero system 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11866 Skrevet Desember 18, 2011 Tips til nyere biler å kun bytte selve gummien på bladene. Sjukt mye billigere! Veit at en kompis skaffa dette på Albjerk bil (møllerbil) i drammen her sist Funker ihvertfall på nyere biler Se her : http://www.passatworld.com/forums/61-b5-information-base/127303-aero-blade-wiper-refill-procedure-pics.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11867 Skrevet Desember 18, 2011 Ellers så kjøper man viskere fra Biltema, for oss som ikke har sånn derre aero-visker:p Noen som veit hvordan Netcom gjør det med kjøp av ny telefon? Altså, jeg byttet til Netcom Fastpris Medium nylig, men kan jeg kjøpe en telefon for en billigere pris nå, eller må jeg vente til avtaletiden går ut før jeg i det hele tatt kan kjøpe ny telefon/oppgradere abonnementet og dermed få en ny telefon til en bra pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11868 Skrevet Desember 18, 2011 Ellers så kjøper man viskere fra Biltema, for oss som ikke har sånn derre aero-visker:p Noen som veit hvordan Netcom gjør det med kjøp av ny telefon? Altså, jeg byttet til Netcom Fastpris Medium nylig, men kan jeg kjøpe en telefon for en billigere pris nå, eller må jeg vente til avtaletiden går ut før jeg i det hele tatt kan kjøpe ny telefon/oppgradere abonnementet og dermed få en ny telefon til en bra pris? Inne på siden din på Netcom.no så vil du se hva gebyret er for å bryte avtalen du inngikk på ditt forrige kjøp. Kan ikke kjøpe 2 abonnementer til en tlf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11869 Skrevet Desember 18, 2011 Hmm. Ser ihvertfall nå at det utløper den 19/01-2011, så det er ikke så lenge til, da:) Skal se hvor mye det koster å bryte avtalen nå, for moro skyld:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11870 Skrevet Desember 18, 2011 Finner ikke ut hvor mye jeg må betale, jeg. Sett overalt innpå "Mine Sider" nå, men ikke funnet hvor jeg kan se hva det koster. Trykker på "Endre abonnement", men der står det bare at det ikke er noen abonnement tilgjengelig: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11871 Skrevet Desember 18, 2011 Og nå som jeg er logget inn kan jeg kjøpe telefon for de prisene som står oppført der, og jeg blir ikke "nektet" å kjøpe. Skjønner ingenting, jeg: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11872 Skrevet Desember 18, 2011 Hmm. Ser ihvertfall nå at det utløper den 19/01-2011, så det er ikke så lenge til, da:) Skal se hvor mye det koster å bryte avtalen nå, for moro skyld:p nei det er ikke så lenge til det. for det er jo snart et år siden. hehe men vis du har net com nå og skal fortsette med netcom kan du som reger tengne ny avtale opp mot 2 måender før den går ut. men det ser dem på elkjøp vis du ser på ny tlf eller ringer til netcom for og kjøpe tlf gjennom dem. så ser dem når du kan kjøpe nye tlf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11873 Skrevet Desember 18, 2011 Logisk tenking er logisk, ja:p Noe sted der jeg kan se den "regelen" om å videreføre abonnement 2 måneder før det går ut? For da skal jeg sannelig bestille meg ny telefon nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11874 Skrevet Desember 18, 2011 Dah. Nå er det jo den 19., og når jeg begynte å se var det den 18. - så nå er det to måneder føre, ja. Da blir det nok bestil en Sensation:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11875 Skrevet Desember 19, 2011 (endret) Dah. Nå er det jo den 19., og når jeg begynte å se var det den 18. - så nå er det to måneder føre, ja. Da blir det nok bestil en Sensation:D Du ser det ikke du? 19.01.2011.. Det er 19. Januar 2011 det.. Nå er vi på 19.12.2011.. Altså 19. Desember 2011.. Så du er 11 mnd etter, ikke 2 mnd føre Måtte bare etter at Egil minnet meg på hva du gjorde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...