#1176 Skrevet Desember 3, 2010 hahaha da vil jeg gjerne høre du synge, ta en strofe og legg det ut på youtube!! Atle vinner lett! Største problemet der, er vel at jeg har prestasjons angst da Og Atle er favoritten min også, men aldri likt Annsofi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1177 Skrevet Desember 3, 2010 http://www.kjendis.no/2010/12/03/kjendis/musikk/musikkanmeldelser/anmeldelser/tv_og_medier/14568110/ les å lær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1178 Skrevet Desember 3, 2010 Annsofi fikk dårligst!! HAH! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1179 Skrevet Desember 3, 2010 Annsofi fikk dårligst!! HAH! MEN hu er fortsatt ikke dårlig, hu har mye bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1180 Skrevet Desember 3, 2010 MEN hu er fortsatt ikke dårlig, hu har mye bra! Nei Jeg liker a ikke.. noe med utstrålingen hennes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1181 Skrevet Desember 3, 2010 ska ikke gå etter utseende men stemma og her er et bevis på at atle er helt råå http://www.youtube.com/watch?v=XuOy0btHKqM&feature=related 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1182 Skrevet Desember 3, 2010 Det er er talent! Hele bør sees! http://www.youtube.com/watch?v=RV5id_HknSA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1183 Skrevet Desember 3, 2010 ska ikke gå etter utseende men stemma og her er et bevis på at atle er helt råå http://www.youtube.com/watch?v=XuOy0btHKqM&feature=related ENIG ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1184 Skrevet Desember 3, 2010 haha, leste på VG at Mo gikk ut, herlig! Da er det Atle som vinner foran Hans, vertfall det jeg håper og tror. Men klart, Hans har en tilhengerskare i litt mer voksne folk som plutselig kan mobilisere OG at de kjøper kontantkorta sine sjøl, haha.. Spørs om jeg faktisk må se finalen da gitt! Annsofi? Mæææh, men jeg liker henne bedre enn Mo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1185 Skrevet Desember 3, 2010 Det er er talent! Hele bør sees! http://www.youtube.com/watch?v=RV5id_HknSA Rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1186 Skrevet Desember 3, 2010 Rått Spørs og det da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1187 Skrevet Desember 3, 2010 Atle er bare flau å se på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1188 Skrevet Desember 4, 2010 Mo framstår som en gullunge på tv. Men jeg har nå sett han i sitt virkelige ess. Starte bråk på lokalfester er et ganske godt stikkord der. Omtrent som deg da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1189 Skrevet Desember 4, 2010 Omtrent som deg da;) Hva faen har jeg gjort da ? Snill gutt uansett jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1190 Skrevet Desember 4, 2010 Ååååh... *misunnelig* Er som regel på EM-runden på Gardermoen i august - spesielt for å oppleve de råeste klassene. Top Fuel er jo rett og slett helt vanvittig Top fuel er gøy å se på det. Men har selv litt mer sansen for det som ser ut som bil jeg. Er sjelden på gardermoen vi da, mest i Sverige og farter. Er liksom litt større miljø og flere stevner/race der. Kjørte test på gardermoen i mai, og da holdt bilen på å gå rundt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1191 Skrevet Desember 4, 2010 Det er er talent! Hele bør sees! http://www.youtube.com/watch?v=RV5id_HknSA Sinnsykt rått!! Der snakker vi talent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1192 Skrevet Desember 4, 2010 Sinnsykt rått!! Der snakker vi talent! Helt rått, satt og så på flere filmer av han i går. snuppy j eller noe på youtube 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1193 Skrevet Desember 4, 2010 Nå har bilen stått i to døgn og VIL FAEN IKKE STARTE ! Heldigvis kommer Aslan med startkabler nå edit: Han ringte nå og sa at han ikke hadde startkabler allikevel Men da kommer han for å taue bilen så vi får trillstarta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1194 Skrevet Desember 4, 2010 ikke så jævlig lett trillstarte strømtom innsprutbil vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1195 Skrevet Desember 4, 2010 ikke så jævlig lett trillstarte strømtom innsprutbil vel Trodde ikke at det hadde noe og si jeg? hmm, ikke tenkt på før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1196 Skrevet Desember 4, 2010 Har aldri hatt noe problem med det jeg vertfall..? Goood morgen forresten! I dag er alt tilrettelagt for en god start på dagen, karbonader og speilegg venter på å få hoppe oppi stekepanna.. Mmmm!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1197 Skrevet Desember 4, 2010 ikke så jævlig lett trillstarte strømtom innsprutbil vel Ikke vet jeg. Det gikk hvertfall ikke Endte med at han måtte taue meg bort på statoil og bruke startkabler. 579,- takk for det... Også har bilen gått i nødmodus. Hvorfor det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1198 Skrevet Desember 4, 2010 Ikke vet jeg. Det gikk hvertfall ikke Endte med at han måtte taue meg bort på statoil og bruke startkabler. 579,- takk for det... Også har bilen gått i nødmodus. Hvorfor det ? Er det som på gamle audier så hjelper det og ta av og på batteri + eller -.. bare koble av en av de og sette på igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1199 Skrevet Desember 4, 2010 Er det som på gamle audier så hjelper det og ta av og på batteri + eller -.. bare koble av en av de og sette på igjen. Ja, vet om den metoden Men Ulen kjem med VAG-COM etterpå Spørsmålet er hvorfor det har skjedd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1200 Skrevet Desember 4, 2010 Ja, vet om den metoden Men Ulen kjem med VAG-COM etterpå Spørsmålet er hvorfor det har skjedd Sikkert pga du har vært strømtom vil jeg tro. Hvis ikke så ser du det fort meg vag-com så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...